جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

احتمالا برای شما هم پیش آمده که آرزو داشته باشید که مدیریت کسب و کار فلان برند را داشته باشید و دوست دارید ایده خودتان را به یک کسب و کار بزرگ تبدیل کنید، ولی نگرانی و ترس همیشه با شماست و می ترسید که نتوانید رویای خود را به حقیقت تبدیل کنید. تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان شغل خانگی با سرمایه کم راه انداخت؟! یا اینکه چگونه می توانید در کنار شغلی که دارید، یک شغل دوم برای افزایش درآمد داشته باشید؟! بهتر است برای اینکه این سوالات را پاسخ دهیم، این محتوا را با یک داستان شروع کنیم. داستانی که ساده شروع شد، خلاقانه پیش رفت، پیچ و خم هایی زیادی داشت و در نهایت به موفقیت رسید!

داستان راه اندازی کسب و کار توسط دوبرادر ایرانی

 

داستان شغل 2؛ یک داستان با شروع ساده و موفقیت های زیاد

پشت همه داستان های راه اندازی کسب و کارها، قصه هایی وجود دارد که ما از آن ها بی خبریم.؛ قصه هایی که شکست و موفقیت های زیادی را به خودش دیده است.

داستان ما، از ایده و فکر شخصی به نام (علی زارع بیدکی) شروع شد که به فکر راه اندازی کسب و کار و افزایش درآمد بود. این ایده پر و بال گرفت و در نهایت منجر به طراحی یک سایت شد در زمینه آموزش های لازم برای کسب و کار خانگی.

البته از یک جایی به بعد، تمامی این فعالیت ها با همکاری یک برادر دیگر به نام «حسن زارع» انجام شد و هر دو تلاش های زیادی کردند و اینجا تقریبا همان جایی بود که «شغل دو» در حال اوج گرفتن بود تا بتواند به موفقیت های زیادی برسد.

 

با اینکه مدت زمان زیادی از افتتاح این سایت نگذشته باشد، با استقابل خوبی از سمت مخاطبان روبرو شود؛ زنان خانه داری که می خواستند یک کسب و کار خانگی داشته باشند، دانشجویانی که برای یادگیری مهارت در بازار کار به دنبال یک شغل خانگی با سرمایه کم بودند، افرادی که به دنبال کار خوب و افزایش درآمد بودند، کسانی که دوست داشتند کسب و کاری راه اندازی کنند و حتی کارمندانی که به فکر شغل دوم بودند. همه ی این افراد، استقبال خوبی از این سایت داشتند. شروع این داستان راهی بود برای موفقیت این دو برادر و رشد فردی هزاران نفر دیگر...

داستان راه اندازی کسب و کار توسط دوبرادر ایرانی

در این سایت ، هزاران دوره آموزشی بازاریابی، خدماتی، صنعتی، بازرگانی، کسب و کار اینترنتی، کشاورزی، طیور و... وجود دارد که تمامی این دوره ها به صورت کامل و جامع صفر تا صد هر موضوعی که مدنظر شماست را در برمی گیرد.

 

به هر شغلی که علاقمند باشید و اطلاعات کمی در خصوص آن داشته باشید، به راحتی می توانید با «شغل دو»، از صفر به صد برسید و مهارت های لازم را در آن زمینه کسب کنید. حتی می توانید از کسب و کار خودتان یک فیلم آموزشی تهیه کنید و در سایت بفروشید. سایت شغل دو محصول شما را بازیابی می کند و در نهایت محصولات آموزشی شما را به فروش می رساند. در وب سایت شغل دو تمام تلاش خودمان را می کنیم تا شما بتوانید یک کسب و کار موفقی داشته باشید و از اینکه می توانیم به شما کمک کنیم تا شما در مسیر راه اندازی کسب و کارتان محکم تر و استور باشید خیلی خوشحال هستیم و تلاش خودمان را می کنیم تا شما سریع تر و راحت تر به کسب و کارتان برسید.

آموزش هایی که نیاز دارید را می توانید برای ما ارسال کنید تا ما این آموزش ها را به شما ارائه دهیم. در شغل دو مهارتی که علاقه دارید را یاد می گیرید و کسب و کار خودتان را با سرمایه کم شروع و بعد کم کم کسب و کارتان را بزرگتر کرده و به یک کسب و کار موفق در ایران تبدیل می کنید. با شغل دو می توانید حتی در خانه هم درآمد کسب کنید و از کار مورد علاقه خودتان لذت ببرید. شما فقط تصور کنید با یک دوره آموزشی می توانید به یک درآمد میلیونی برسید.

مزایای مشاغل خانگی

بد نیست نگاهی به مزایای مشاغل خانگی داشته باشیم. چندین جنبه برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی وجود دارد که مردم را به سمت آن می کشاند، به خصوص وقتی صحبت از صرفه جویی در هزینه ها و مالیات می شود!

عدم وجود رفت و آمد

بارزترین مزیت مشاغل خانگی، عدم وجود هر گونه رفت و آمد است، که باعث صرفه جویی در زمان می شود و نیاز به صرف هزینه برای کرایه اتوبوس یا ماشین را از بین می برد.

هزینه های کمتر

همه مشاغل خانگی در این مزیت سهیم هستند که هزینه خرید یا اجاره محل کسب و کار در جای دیگر را ندارند که این موضوع به طور قابل توجهی هزینه های اضافی را کاهش می دهد. از آنجایی که دفتر جداگانه ای برای اجاره محل کار وجود ندارد، ممکن است در هزینه هایی مانند آب و برق و ... صرفه جویی شود.

مدیریت زمان

اگر بچه دارید، راه اندازی یک کسب و کار خانگی می تواند انعطاف پذیری بیشتری در مراقبت از کودک و زمان بیشتری برای گذراندن با خانواده به شما بدهد. کسانی که مهارت یا تخصصی خوبی دارند، می توانند در خانه یک فیلم آموزشی از مهارت خود بگیرند و شغل دو ارسال کنند.

سخن پایانی

فرقی ندارد که دانشجو باشید، یا زن خانه دار و یا هر سِمت و جایگاه دیگری در جامعه داشته باشید، در هر صورت داشتن شغل، چیزی است که شما به آن نیاز دارید، به خصوص اگر سرمایه کمی برای شروع داشته باشید! راه انداختن کار با سرمایه کم، چیزی است که با توجه به وضعیت امروزی جامعه، برای خیلی از افراد، حتی کسانی که یک شغل دارند، ضروری است. ما در شغل دو کنار شما هستیم تا بتوانیم در عملی شدن خواسته هایتان، شما را یاری کنیم. یادتان باشد که دیگر راه انداختن کار با سرمایه کم آرزویی نیست که نتوان آن را محقق کرد؛ پس فرصت را از دست ندهید و از مهارت ها و توانایی هایتان به راحتی نگذرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RWyCtGsb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه