جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی مجموعه امداد خودرو در ابیک و خدماتیکه ارائه میشود

امداد خودرو ابیک یکی از تیم های حرفه ای امداد خودرو در شهر آبیک است و چندین سال است که در این زمینه فعالیت میکند. این مجموعه با ارائه خدماتی مانند حمل خودرو، یدک کش، خودروبر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری، گرفتن پنچری و غیره رضایت تمام مشتریان خود را به دست آورده است. این تیم در تمام ساعات شبانه روز آماده است که به همه افرادی که به خدمات امداد خودرو نیاز دارند، خدمت رسانی کند . در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره امداد خودرو ابیک در اختیار شما قرار دهیم.

چه زمانی باید با امداد خودرو ابیک تماس گرفت؟

بسیاری از افراد جامعه برای رفت و آمد در سطح شهر و انجام اموری مانند رفتن به دانشگاه، محل کار، مراکز خرید و غیره از خودروی شخصی خود استفاده می کنند. برای همه افراد حداقل یک بار پیش آمده است که خودروی شخصی آن ها به خاطر به وجود آمدن مشکلات فنی قادر به ادامه حرکت نیست و نمی توانند به موقع به امور خود رسیدگی کنند. کسانی که در شهر آبیک زندگی می کنند و خودروی آن ها دچار مشکلات فنی شده است، برای برطرف کردن مشکلات باید با امداد خودرو ابیک تماس بگیرند. امداد خودرو آبیک در اسرع وقت تعمیرکاران و خودروهای امدادی خود را به محل توقف خودرو ارسال می کند تا عملیات امدادرسانی را آغاز کنند. البته با رعایت چند دستورالعمل می توان از بروز مشکلات فنی در حین رانندگی جلوگیری کرد. این دستورالعمل ها شامل مواردی مانند بررسی آب موتور خودرو، بررسی روغن موتور خودرو، بررسی تایرهای خودرو، بررسی گیربکس، ترمز و فیلترهای هوا و غیره می باشد.

خدمات امداد خودرو ابیک شامل چه مواردی است؟

 خدمات امداد خودرو آبیک شامل موارد بسیار زیادی است و از زمان بروز مشکلات فنی خودرو آغاز و تا رفع شدن کاملا عیب ها و مشکلات فنی خودرو ادامه دارد. تیم امداد خودرو با ارسال نیروهای خود به محل توقف خودرو مشکلات جزئی را در همان مکان برطرف می کنند اما اگر مشکلات به تعمیرهای تخصصی نیازمند بود، خودرو را به تعمیرگاه نزدیک انتقال می دهد. در فصل زمستان و آغاز بارش برف که جاده های کشور دچار یخ زدگی می شود، رانندگان با شرایط بسیار سختی روبرو هستند و در صورت توقف خودرو در راه چاره ای جز تماس با امداد خودرو ندارند . به طور کلی لیست خدمات امداد خودرو ابیک شامل موارد زیر است.

·         خدمات سوخت رسانی

رانندگانی که با مشکل اتمام سوخت مواجه شده باشند، می توانند با امداد خودرو تماس گرفته و منتظر سوخت رسانی در محل باشند. امدادگران در اولین فرصت بنزین مورد نیاز خودرو را به محل توقف خودرو انتقال می دهند.

·         خدمات مکانیکی خودروهای ایرانی و خارجی

یکی دیگر از خدمات امداد خودرو ارائه خدمات مکانیکی برای برطرف کردن مشکلات فنی انواع مختلف خودروهای لوکس خارجی و خودروهای ایرانی مانند پژو 206، تیبا، دنا، سمند، پراید و غیره می باشد.

·         خدمات برق و باتری خودرو

گاهی اوقات خودرو به دلیل دشارژ شدن باتری و خراب شدن خودرو وسط راه متوقف می شود. یکی از سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو تعمیر باتری و شارژ کردن باتری است.

·         خدمات تعویض روغن خودرو در محل

یکی از خدمات پرطرفدار امداد خودرو ابیک تعویض روغن خودرو در محل است. برای ارائه این خدمات کارشناسان به محل اعزام شده و از بهترین برندهای روغن موتور استفاده می کنند.

·         خدمات تعویض کردن شمع و وایر خودرو

یکی از خدمات امداد خودرو که به صورت دوره ای انجام می شود، تعویض شمع و وایر خودرو است. با انجام این کار عملکرد خودرو بهبود پیدا می کند.

·         خدمات تعویض کردن لنت ترمز خودرو

سیستم ترمز خودرو به عنوان مهمترین سیستم ایمنی خودرو محسوب می شود و سالم بودن آن تاثیر بسزایی در حفظ سلامت راننده و سرنشینان خودرو دارد. یکی از خدمات بسیار مهم و کاربردی امداد خودرو آبیک تعویض لنت ترمز می باشد. با انجام این کار خیالتان از سالم بودن سیستم ترمز خودروی خود راحت خواهد شد.

·         خدمات سرویس دوره ای خودرو

تمام خودروها برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشند، باید به صورت دوره توسط بهترین تعمیرکاران سرویس دوره ای شوند تا با بررسی تمام قطعات خودرو، تعمیرکار کوچکترین مشکل را به سرعت برطرف کند. مهمترین مزیت سرویس دوره ای انواع خودرو این است که از بیشتر شدن خرابی های خودرو جلوگیری می کند.

·         خدمات پنچرگیری در محل

پنجرگیری در محل یکی از خدمات پرمتقاضی امداد خودرو ابیک به شمار می رود . پنچرگیری انواع خودرو کار هر کسی نیست و به تخصص نیاز دارد. علاوه بر تخصص وجود ابزارها و لوازم مخصوص پنچرگیری مانند آچار، اسپری پنچرگیری و غیره نیز برای انجام این خدمات ضروری است  .

معرفی مجموعه امداد خودرو در ابیک و خدماتیکه ارائه میشود

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو ابیک چیست؟

  • ارائه خدمات و امداد رسانی را با سرعت بالا انجام می دهد.
  • تمام مناطق شهرستان ابیک را تحت پوشش قرار می دهد.
  • امداد رسانی خودرو با استفاده از GPS انجام می شود.
  • تعداد نیروهای امدادگر این تیم امداد خودرو زیاد است.
  • کیفیت امداد رسانی در این تیم امداد خودرو بسیار بالاست.
  • این مجموعه در تمام روزهای هفته و همه ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی است.
  • سابقه بسیار درخشانی در زمینه ارائه خدمات امداد خودرو دارد.
  • جلب رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است.
  • برای تمام خدمات خود تعرفه های مناسب و منصفانه ای در نظر گرفته است.
  • از بروزترین و جدیدترین سیستم های امدادی استفاده می کند .

ارائه خدمات امداد خودرو ابیک توسط تیم تخصصی خودرو و خودرو سوار محمدی

اگر ساکن شهرستان ابیک هستید و به خدمات امداد خودرو نیازمند شده اید با مراجعه به سایت تیم تخصصی خودروبر و خودرو سوار محمدی با آدرس اینترنتی https://khodrobar747.com/abeyk از خدمات باکیفیت این تیم استفاده کنید . این تیم در زمینه جا به جایی و حمل خودروهای مختلف به صورت تکی و چندتایی و انتقال آن ها به نزدیک ترین تعمیرگاه فعالیت دارد. قبل از استفاده از خدمات امداد خودرو محمدی می توانید به صورت رایگان از طریق شماره تلفن موجود در سایت با مشاوران این تیم تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OaoIYs2v
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه