جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه با وجود تلفن همراه و اینترنت، می توان بسیاری از کار ها را به صورت غیر حضوری انجام داد همچنین با اینترنت می توان با افراد مختلفی در سراسر جهان ارتباط برقرار کرد و عکس ها و ویدیو هایی که به اشتراک می گذارند را تماشا کرد. علاوه بر این سرگرمی ها، می توان از دیگر ویژگی های اینترنت و تلفن همراه هم بهره مند شد.

یادگیری یک زبان جدید توسط وب سایت ها یکی از راه های دیگر استفاده از تلفن همراه می باشد. روش های بسیاری مانند یادگیری زبان با گوشی همراه، یادگیری زبان در بهترین آموزشگاه در تهران و به صورت خودخوان برای یادگیری زبان دوم وجود دارد.

 

یادگیری زبان مورد علاقه خود با گوشی همراه!!!

 

آیا می دانید علت یادگیری زبان با گوشی موبایل چیست؟

از آنجایی که تلفن همراه همیشه با شما است، می توانید یادگیری یک زبان جدید را با وجود آن آغاز کنید. همیشه و همه جا در دسترس شما قرار دارد. فرقی نمیکند از کدام اپلیکیشن ها استفاده می کنید، تلفن همراه از همه نظر کارآمد است. تنوع این برنامه ها آنقدر زیاد است که می توانید از همان ابتدا تا زمانی که پیشرفته شوید از آن ها کمک بگیرید. 

یادگیری زبان مورد علاقه خود با گوشی همراه!!!

از روش های متعدد برای یادگیری زبان دوم استفاده کنید

برای موفقیت و رسیدن به یک جایگاه خوب از نظر یادگیری زبان، باید از روش های متعدد استفاده کنید. هر یک از این متد ها ویژگی های منحصر بفردی دارند که با به کارگیری همه آن ها می توانید راهی ایده‌ آل برای تقویت مجموعه مهارت‌ هایتان پیدا کنید.

 
در راه رفتن به محل کار با گوشی خود زبان بخوانید

اگر با خودروی شخصی به محل کارتان می روید، می توانید این مسیر را با برنامه های متنوع یادگیری زبان طی کنید. فرقی نمی‌ کند کتاب صوتی باشد، پادکست باشد یا اپلیکیشن‌ هایی که لازم نباشد برای کار کردن با آن‌ ها از دستانتان استفاده کنید؛ برای هر روشی که بخواهید انتخاب کنید، گزینه‌ های زیادی وجود دارد که می‌ توانید ساعت‌ های رانندگی یا ترافیک را به زمان‌ هایی برای یادگیری تبدیل کنید.

اگر با وسایل نقلیه عمومی به محل کار می‌روید، گزینه‌ های بیشتری در اختیار شماست. می‌ توانید از هنسفری برای محتوای صوتی استفاده کنید یا مثل مواقع دیگر اپلیکیشن محبوبتان را باز کنید و از آن استفاده کنید.

 


خبر خوب این که:

یادگیری زبان با گوشی در زمان ورزش کردن

اگر اهل ورزش و تناسب اندام هستید، می توانید در حین ورزش جسم، ذهنتان هم ورزش دهید. در حین ورزش با استفاده از اپلیکیشن های مختلف یک زبان جدید را هم یاد بگیرید. بهتر است برای این کار از اپلیکیشن های صوتی استفاده کنید که دستتان بسته نباشد.

یادگیری زبان مورد علاقه خود با گوشی همراه!!!

یادگیری زبان با گوشی در زمان پرواز

برخی از اپلیکیشن ها بدون اینترنت هم در دسترس هستند. پس در زمان پرواز هم می توانید از آن ها به صورت آفلاین بهره مند شوید. با هدفون شخصی خود به دروس مختلف گوش دهید و از این فرصت به خوبی استفاده کنید.


یادگیری زبان با گوشی در زمان انتظار

فرقی نمی‌ کند در صف بنزین باشید، در صف قصابی باشید یا در صف رستوران‌ های خودرو-گذر (drive-thru)، به طور کلی در هر زمانی که منتظر چیزی هستید، گوشی موبایل خود را روشن کنید و با استفاده از برنامه مورد نظر به یادگیری زبان بپردازید. 

در واقع در هر زمانی که فرصت دارید می توانید یادگیری زبان را انتخاب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DrpivbPY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه