شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغات در گوگل یکی از روش هایی است که امروزه مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. در بازار پر رقابت و پرچالش امروز، تبلیغات روشی است که می تواند بیشترین تاثیر را در موفقیت برندها و شرکت ها داشته باشد. تبلیغ با روش های مختلفی مانند آگهی در تلویزیون و رادیو، بیلبوردهای خیابانی، ارسال پیامک گروهی و غیره انجام می گیرد؛ اما بسیاری از این تبلیغات هزینه های هنگفتی دارند. باید در هنگام انتخاب روش تبلیغ بازده آن را نیز در نظر داشته باشید.

احتمالا اصطلاح با یک تیر دو نشان زدن را شنیده اید، تبلیغات در گوگل مثال بارزی برای این اصطلاح است. تبلیغات در گوگل ادز با هزینه بسیار کم انجام می گیرد و تاثیر بسیاری بر روی مخاطبان دارد؛ به عبارتی شما از یک جهت در هزینه ها صرفه جویی می کنید و از سویی دیگر بیشترین بازدید و مخاطب را به سوی کسب و کار خود جذب می کنید. احتمالا اکنون با این سوالات موجه شده اید که تبلیغات در گوگل ادز چگونه است و چه مزایا و کاربردی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تعریف تبلیغات در گوگل

کمترین هزینه و بیشترین بازدهی با تبلیغات در گوگل

 

اگر بخواهیم تاریخچه تبلیغات در گوگل ادز را بررسی کنیم، باید به سال 2000 میلادی بازگردیم (دقیقا 2 سال بعد از پدید آمدن گوگل). در این هنگام تبلیغات در گوگل به این صورت بود که در گوشه هایی از صفحه، تبلیغاتی به نمایش در می آمد. پس از فراز و نشیب های بسیار در مسیر تکامل این برنامه، در سال 2006 تبلیغات در گوگل ادز به صورت انتخابی انجام شد، یعنی با توجه به سن، جنسیت، منطقه و غیره. تا سال 2017، تبلیغات در گوگل دچار تغییر و تحولات بسیاری شد به گونه ای که در این سال اولین نسخه پریمیوم گوگل ادز رونمایی شد. این نسخه از گوگل امکانات و خدمات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد و به شما اجازه می دهد به آسانی تبلیغات در گوگل را انجام دهید.

مزایای تبلیغ گوگل ادز

کمترین هزینه و بیشترین بازدهی با تبلیغات در گوگل

 

  • اولین مزیتی که می توان برای تبلیغ گوگل در نظر گرفت، ارزان بودن آن است. روش های سنتی هزینه بسیار زیاد و بازدهی کمی دارند که به کمک تبلیغ گوگل ادز این مشکلات نیز حل شده است.
  • گوگل ادز امکان مشاهده جستجو افراد و کلمات کلیدی را فراهم می کند و شما می توانید با توجه به عبارت های پر جستجو، محتوای خود را بهبود دهید.
  • شما می توانید در ساعت های خاصی از روز تبلیغ گوگل را انجام دهید. با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود و تحقیق در مورد بیشترین ساعت های استفاده این افراد از اینترنت می توانید تبلیغ گوگل را اصولی و حساب شده پیش ببرید.
  • تبلیغ گوگل ادز دارای افزونه هایی است که می توانید آن ها را فعال کنید و دسترسی آسان به محتویات خود داشته باشید.
  • شما می توانید گزارش های لحظه ای از تبلیغ گوگل ادز تهیه کنید و در طول روز برای بهبود محتوا و تبیغ خود بکوشید.
  • امکان تغییر و غیرفعال سازی تبلیغات در هر زمانی از روز وجود دارد.
  • نشان دادن در صدر نتیجه جستجو و گرفتن بیشترین کلیک و بازده یکی دیگر از مزایای تبلیغ گوگل ادز است.
  • تبلیغ گوگل آنلاین است و شما می توانید از آن طریق برند و محصول خود را به صورت جهانی به نمایش بگذارید و به همه معرفی کنید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

کمترین هزینه و بیشترین بازدهی با تبلیغات در گوگل

 

اگر شما هم بعد از خواندن مزایای بسیار این روش تبلیغ علاقه مند شده اید از آن برای تبلیغ محصول و کسب و کار خود استفاده کنید، باید در مورد هزینه خدمات آن اطلاعات کافی را کسب نمایید.

بهتر است در ابتدا این نکته را بدانید که این نوع تبلیغ هزینه ثابتی ندارد، بلکه افراد با توجه به کلمه کلیدی خود و رقبای خود هزینه می پردازند. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چگونه این روش ممکن است؟ باید بگوییم شما و رقیبانتان هستید که نرخ تبلیغ در گوگل را مشخص می کنید. هر مبلغی که از سمت شما و رقبا برای یک کلمه کلیدی پیشنهاد شود، به عنوان مبلغ پایه انتخاب خواهد شد.

همچنین هزینه های دیگری مانند قرارگیری در صدر نتایج و ساعت های نمایش نیز وجود دارد که باید بعد از تنظیم تبلیغ بپردازید. شما می توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم اکانت گوگل ادز پریمیوم خود را شارژ کنید و در هنگام نیاز از شارژ موجود در حساب کاربری خود استفاده کنید.

جمع بندی

گوگل ادز یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ به صورت جهانی و گسترده است. هزینه تبلیغ در گوگل بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و از سویی دیگر بیشترین بازدهی را در پیش دارد. شما می توانید از این طریق محصولات و خدمات خود را به مشتریان بسیاری در سراسر جهان معرفی کرده و کسب و کار خود را رونق دهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fzlM9pcf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه