جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای امروزی ما شاهد نمونه های تقلبی همه چیز هستیم. حوزه‌ی پوشاک، لوازم الکترونیکی و حتی فناوری و مقالات علمی نیز از دیدن روی همزادان خود بی نصیب نیستند. صنعت خودرو و قطعات یدکی آن با توجه به قیمت های روز افزونی که دارند تبدیل به یک میدان مناسب برای مانور جعل کنندگان شده­اند. با توجه به این نکات در این محتوا قصد داریم به بررسی مؤلفه های شناسایی و تشخیص اصالت و کیفیت انواع لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ به عنوان یک خودروی سدان شهری بپردازیم. پس در ادامه با ما باشید.

 

قطعات فیک و بدون گارانتی چیستند و چه فرقی با نمونه های اصلی دارند؟

پیش از این که وارد بحث اصلی مان شویم بد نیست که کمی با ماهیت قطعات تقلبی آشنا شویم. زمانی که در مورد قطعات خودرو مانند لوازم جلوبندی لیفان ۶۲۰ اصل صحبت می کنیم منظورمان این است که این قطعات مطابق با استانداردهای صنعت خودروسازی ساخته شده اند و کاملا با خودروهای شما سازگار هستند. ضمن این که دارای گارانتی نیز می­باشند. از سوی دیگر، قطعات یدکی تقلبی قرار است هزینه کمتری برای تولیدکنندگان داشته باشند. این یعنی کیفیت پایین و مجموعه‌ی بزرگی از خطاها. قطعات تقلبی ممکن است کم و بیش شبیه به قطعات واقعی به نظر برسند. اما تفاوت عمده در ترکیب متریال ­هاست که معمولا نهفته می ماند.

 

خطراتی که قطعات تقلبی ایجاد می کنند

  • خطر خرابی موتور یا آتش سوزی قطعاتی مانند شمعها، تسمه های محرک، فیلترهای هوا، سوپاپ ها و غیره.
  • صدمات مربوط به شیشه جلو.
  • خرابی ترمز: لنت ترمز تقلبی معمولاً به طور ناموزون و با سرعت نسبتاً سریع فرسوده و شکسته میشود.
  • خطرات الکتریکی.
  • یکپارچگی ساختار ماشین تحت شعاع قرار می­گیرد.
  • کاهش سفتی چرخ ها و عملکرد مناسب جلوبندی

 

چگونه لوازم یدکی لیفان 620 اصل و گارانتی دار را شناسایی کنیم؟

مزایای خرید لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ اصل و گارانتی دار از یدک مارکت

  • حداکثر قابلیت اطمینان
  • کاملاً با ماشین شما مطابقت دارد
  • نصب بیعیب و نقص
  • بالاترین ایمنی ممکن
  • قیمت منصفانه

 

چگونه لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ فیک را تشخیص دهیم

اگرچه کارشناسان و فعالان حوزه‌ی یدکی جات تنها با یک نگاه می توانند اصالت و کیفیت یک کالا را تشخیص دهند اما سایر افراد به یک سری پیش فرض­ها برای نائل آمدن به این تشخیص نیاز دارند. لذا مهم ترین مؤلفه ها را بیان می داریم.

بسته بندی محصولات

تقریبا می توان گفت که همه‌ی قطعات اصل را ما تنها از روی بسته بندی آن ها می توانیم ببینیم. چرا که شرکت های معتبر و برندهای نام آشنا محصولات را پلمپ به بازار عرضه می کنند. پس اگر قطعه ای را دیدید که بسته بندی پلمپ یا محکمی نداشت احتمالا آن قطعه فیک می باشد.

شماره سریال و هولوگرام

هولوگرام همچون برند و لوگو مختص یک مجموعه است و اعتبار ویژه ای را به قطعات می­بخشد. ضمن این که برخی از شرکت ها هولوگرام را جوری نصب می کنند که اگر بسته بندی قطعات باز شود هولوگرام نیز پاره گردد. این کار تولیدکنندگان برای جلوگیری از سو استفاده‌ی واسطه ها می­باشد. البته چنین برندهایی حتما ضمانت های 6 تا 12 ماهه دارند. ضمن این که هر قطعه یک شماره سریال خاصی دارد تا پیگیری مشخصات آن برای همه امکان پذیر باشد.

کد QR

اکثر قطعات یدکی دارای یک کد QR هستند که می توان با استفاده از یک گوشی هوشمند آن را اسکن کرد و از اصل بودن قطعه مطمئن شد. هر قطعه یدکی دارای یک کد QR منحصر به فرد است که به حفظ ردیابی محصول نیز کمک می کند.

قیمت لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

معمولا لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ فیک را می توان با قیمت های خیلی پایین و ابهام برانگیز پیدا کرد. این مؤلفه اگرچه در صد در صد مواقع می تواند به راحتی به شما در مورد اصالت و گارانتی قطعات بگوید اما متأسفانه برخی از افراد قطعات فیک را نیز گران می فروشند.

ارائه گارانتی

گارانتی ها در قالب های مختلفی ارائه می شوند. گاهی به شما یک کارت داده می شوند و در برخی مواقع دیگر ارائه فاکتور خرید کفایت می کند. پس به هنگام خرید حتما در این مورد از فروشندگان سوال کنید.

 

چگونه لوازم یدکی لیفان 620 اصل و گارانتی دار را شناسایی کنیم؟

انتخاب یک فروشگاه مناسب

معمولا پیدا کردن یک فروشنده معتبر از تشخیص اصالت کالا راحت تر است. پس غالبا پیشنهاد می شود که در کنار کسب اطلاع از نحوه‌ی تشخیص اصالت و کیفیت قطعات گوشه‌ی چشمی هم به فروشندگان و عملکرد آن ها داشته باشید. فروشگاه های معتبر معمولا تمرکز خود را بر فروش قطعات یدکی اصل قرار داده اند و خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می دهند.

یدک مارکت از جمله فروشگاه های معتبر در حوزه‌ی خرید و فروش قطعات یدکی است که بالاترین سطح خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این مجموعه با شناسایی سریع اصالت و کیفیت قطعات کلیه‌ی لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ و سایر مدل های برند لیفان را در دسترس صاحبان خودرو قرار می دهد. در ادامه به سایر ویژگی های این فروشگاه می پردازیم.

 

ویژگی های خرید لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ از یدک مارکت

 پشتیبانی بهینه یدک مارکت از مشتریان خود تحت شرایط زیر انجام می­گیرد.

تضمین اصالت و کیفیت قطعات در یدک مارکت

همان طور که گفتیم یکی از بهترین راه هایی که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید قطعات مورد نظرتان اصل هستند تهیه محصولات از یک فروشگاه معتبر می باشد. یدک مارکت این تضمین را به مشتریان خود می دهد که تمامی قطعات از زیر ذره بین کارشناسان مجموعه رد شده اند و هیچ کالای فیکی در ویترین فروشگاه وجود ندارد.

ضمانت بازگشت وجه

یکی از بهترین و آرامش بخش ترین مؤلفه ها برای خریداران ضمانت بازگشت وجه می باشد. چرا که معمولا به خاطر بدقولی های سایر فروشگاه های غیر مجاز اعتماد خود را از دست داده اند. لذا اگر قصد خرید از یدک مارکت را دارید به هیچ عنوان نگران نباشید. چرا که در صورت بروز هرگونه مشکلی کل پول شما عودت داده خواهد شد.

چگونه لوازم یدکی لیفان 620 اصل و گارانتی دار را شناسایی کنیم؟

ارسال سریع سفارشات

این که قطعات چه زمان به دست شما می رسند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. گاهی سفارش های اینترنتی تبدیل به نوش داروی بعد از مرگ سهراب می شوند و آن قدر دیر می رسند که عملاً به درد نمی خورند. با توجه به این موضوع یدک مارکت همواره در تلاش است تا سفارش ها را در اسرع وقت به دست مشتریان خود برساند. حاصل این تلاش به شرح زیر می باشد:

چگونه لوازم یدکی لیفان 620 اصل و گارانتی دار را شناسایی کنیم؟

ارسال رایگان

قیمت لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ غالبا به شکلی است که شما خیلی راحت می توانید قطعات مورد نیاز خود را به شکل رایگان دریافت کنید. یدک مارکت نیز همچون سایر فروشگاه­ های معتبر مجازی این امکان را فراهم کرده تا خریداران ضمن تکمیل سبد خرید خود و رساندن ارزش آن به یک میزان مشخص، مرسولات را به شکل رایگان دریافت کنند.

 

فروش انواع لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ در یدک مارکت

در ادامه برخی از قطعات و لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ موجود در یدک مارکت را برمی شماریم.

  • آفتابگیر
  • بالشتک زنجیر تایم
  • براکت سپر
  • بالشتک زنجیر تایم
  • پیستون
  • دستگیره درب بیرونی

علاوه بر لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ شما می توانید قطعات یدکی مربوط به خودروهای دیگری همچون برلیانس H220، چانگان CS35، اچ سی کراس و جک ­های J5، J3، J4 و غیره را نیز در این فروشگاه مشاهده نمایید. به هنگام خرید قطعات مورد نیاز خود به سری و حجم موتور ماشینتان توجه داشته باشید تا مبادا قطعه پس از نصب ضعیف عمل کند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و یا از توضیحات تکمیلی و مقالات درج شده در سایت استفاده کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6h6u7hdY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه