شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استخدام سیلی زن یا کسی که عذر خواهی می کند از شگفت انگیز ترین خدماتی است که برخی شرکت ها در دنیا انجام می دهند. در این میان شرکت ها در جهت رقابت برای تصاحب شهرت و یا کسب درآمدهای بالاتر دست به ارائه خدماتی می زنند که در نگاه اول بسیار عجیب، غیرواقعی و مضحک می رسند. ثبت شرکت به منظور انجام اینگونه خدمات موجب تعجب بسیاری از افراد حتی در ایران شده است.

کارهایی که یا توسط مشتریان عنوان می گردد و یا خود شرکت های خدماتی برای اینکه بگویند هیچ کاری نیست که از عهده اش بر نیایند، آن را در لیست خدمات شان قرار می دهند. شاید تا به حال گمان می کردید، که شرکت های خدمت رسان فقط برای یاری رساندن به شما در امر نظافت کلی منازل و یا جابه جایی اساسیه به خانه جدید ثبت شده اند، لطفا با ما همراه باشید تا شما را با 10 تا از عجیب ترین شرکت های دنیا آشنا کنیم. 

 

10 تا از عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا + عکس

 

10. جاودانه کردن حیوانات خانگی

 

شاید با شنیدن چنین خدماتی ضمن تعجب کنجکاو شوید که چه ایده ای برای مشتریان خاصش در نظر گرفته است. افرادی که وابستگی شدیدی نسبت به حیوانات خانگی خود دارند، پس از مرگ شان دچار افسردگی شده و تا مدت ها سوگوار آن ها می نشینند.

شرکت های خدماتی با تاکسیدرمی کردن اجساد حیوان خانگی به شیوه انجماد، آن را برای همیشه در جمع خانواده نگه می دارد. این خدمت رسانی به شدت از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از پول سازترین بخش های شرکت ها محسوب می گردد.

 

9. آخرین پیام ارسالی

 

روزانه در سراسر دنیا افراد بیشماری بدون اینکه بدانند آخرین دیدار خود را با خانواده دارند، از خانه خارج شده و بر اثر عوامل گوناگونی می میرند. این بخش از خدمات شرکت ها مربوط به ذخیره آخرین پیام ها، وصیت نامه یا توضیحات محرمانه اشخاص بوده، که پس از مرگ برای بازماندگانش ارسال می گردد.

فرد در زمان حیاتش به موسسه مراجعه کرده و با پر کردن یک فایل محرمانه تمام درخواست هایش را به ثبت می رساند، تا در صورت لزوم از سوی شرکت به خانواده اش تحویل شود.

 

10 تا از عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا + عکس

 

8. استخدام یک سیلی زننده

 

از دیگر موارد عجیب و باور نکردنی خدمات ارائه شده، استخدام فردی به عنوان سیلی زننده می باشد. این اشخاص از سوی فرد متقاضی برای جلوگیری از حواس پرتی در زمان استفاده از اینترنت بوده تا از اتلاف وقت در سایت های غیرکاری جلوگیری به عمل آورد.

تصور کنید موقعی که به جای کار در یک سایت آشپزی مشغول جستجو هستید، یکباره با درد سیلی در جای خود میخکوب شوید!

 

7. عذرخواهی کننده

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، که در یک بحث یا دعوا شرکت داشته اید و پس از مدتی از نوع برخوردتان پشیمان شده و یا متوجه اشتباه خودتان گردیده اید. در چنین مواقعی آیا می توانید به راحتی با دوست، همسر یا همکار خود تماس گرفته و عذرخواهی نمایید؟

 
شرکت های خدماتی افرادی را به منظور رساندن مراتب عذرخواهی از سوی متقاضیان برای افراد مورد نظرشان استخدام می کنند، تا آن ها به بهترین نحو شرمندگی خود را ابراز نموده و پیام بخشش طرف مقابل را به متقاضی برسانند.

 

6. گرداننده حیوانات خانگی

 

نگهداری از حیوانات خانگی بسیار شیرین و پر از اتفاقات سرگرم کننده است، اما در عین حال مراقبت ها و مسئولیت های خاص خود را نیز دارا می باشد. از جمله خدمات عجیب دیگری که از سوی شرکت ها ارائه می گردد، ایجاد تفریح برای حیوانات و به گردش بردن آنان خواهد بود.

این اشخاص برای ساعت های متمادی هر نوع حیوانی که در اختیارشان قرار بگیرد را به بهترین پارک ها، استخرها، کافه های مخصوص جانوران و زمین بازی برده تا اوقات خوشی را در کنار سایر همنوعانشان سپری نمایند.

 

5. پاک کردن صحنه جرم

 

زمانی که یک جرم اتفاق می افتد، پس از ورود پلیس سایر بخش های تحقیقاتی و نظارتی نیز به صحنه وارد شده و بررسی های لازم را در زمینه های مختلف انجام می دهند.

تا موقعی که تیم تحقیق در محل حضور دارند، اطراف آن را با امکانات مخصوص غیر قابل نفوذ می کنند و پس از اتمام وظایف صحنه را به حال خود رها می نمایند. در این بخش شرکت های خدماتی با فرستان نیروهای کاربلد خود اقدام به پاکسازی صحنه کرده و تمام اثرات به جا مانده را از بین می برند.

 

 

4. به جای شما در صف انتظار

 

شاید بارها در موقعیتی قرار گرفته اید که علاوه بر کارهای ضروری باید مدتی نیز در یک صف برای پرداختن به امری واجب منتظر بمانید.

شرکت های خدماتی در چنین مواقعی به کمک تان آمده و با فرستادن افرادی در صف، شما را در انجام وظایف محوله یاری می دهند.

 

 

3. ارسال پیام به افرادی که با آن ها رودربایستی دارید

 

ممکن است برخی از اطرافیان شما کارهایی انجام دهند که به نظرتان ناخوشایند بیاید و شما نتوانید به خاطر رودربایستی به او تذکر بدهید؛ شرکت خدماتی می تواند به جای شما موارد خاص را به اشخاصی که تعیین کرده اید پیامک بزند.

به طور مثال دوستتان به دلیل به موقع دوش نگرفتن بو می دهد و یا ظاهری نامرتب دارد، با ارسال پیامک بهداشتی مودبانه از سوی شما نکات ویژه را به او بیان می نمایند.

 

2. زنگ آزاد سازی

 

به جرات می توان گفت این نوع از خدمات ارائه شده اگر چه عجیب است، اما بسیار پرکابرد خواهد بود. زمانی که در شرایط خاصی قرار دارید و نمی توانید با دوست، آشنا یا همسایه خود مدتی را به صحبت بگذرانید و از سویی دیگر روی نا تمام گذاشتن بحث را در خود نمی بینید.

شرکت خدماتی با یک زنگ آزادی بخش شما را از موقعیت رهایی می بخشد. آن ها طی یک تماس سوری شما را در حالتی می گذارند تا بتوانید با بهانه کردن یک کار مهم از دست همصحبت اجباری خود خلاص شوید.

 
 

 

1. تابلو نقاشی از خاکستر افراد

 

کشورهای چین و ژاپن طی سال های اخیر در اقدامی عجیب برای نگهداری خاکستر عزیزان از دست رفته خود ایده ای عجیب ارائه داده اند. آن ها با کمک گرفتن از شرکت های خدماتی، می خواهند تا با ترکیب خاکستر افراد با رنگ روغن تصویری از فرد متوفی بکشند.

 

این کار علاوه بر نگهداری خاکستر یادبودی زیبا نیز از درگذشتگان برجا می گذارد.

 

10 تا از عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا + عکس

 

ثبت شرکت خدماتی

 

تمامی شرکت های گفته شده در کشور خودشان ثبت شده اند و دارای مجوز فعالیت هستند. در نظر داشته باشید موسسه راه روشن از قدیمی ترین و معتبر ترین موسسات ثبتی در تهران و منطقه غرب تهران است که تمامی امور ثبت شرکت را انجام میدهد.

موسسه راه روشن علاوه بر ثبت شرکت، دیگر خدمات ثبتی مانند ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، دریافت ایزو و ... را انجام می دهد. در پایان قبل از ثبت شرکت یا ثبت برند خود، مطمئن شوید که فعالیت شما دارای اجازه است یا نه و سپس با یک کارشناس ثبتی ماهر مشورت نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AjzGpXbH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
علی :
2 سال پیش
بسیار جالب بود
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه