شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید از سایت های خارجی و فروشگاه های مطرح و دارای برند خارجی، خواسته خیلی از مردم و کاربران می باشد. اجناس، لباس ها و اکسسوری های صاحب نام و برند، به دلیل کیفیت و جنس عالی، تن خور خاص و منحصر به فرد و زیبایی چشم نواز خود، همه نوع سلیقه و فرهنگی را با خود همراه ساخته و به خرید تشویق می کند. در این میان، انتخاب یک برند توسط هنرپیشه ها و هنرمندان نیز بی تاثیر نبوه و افراد را مشتاق تر می سازد.

خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان امکان پذیر شد

خرید از سایت های خارجی

با وجود این خواسته و نیازی که هر ایرانی برای خرید از سایت های خارجی دارد، موانع و مشکلات زیادی بر سر راه او وجود دارد. قوانین جدید جهانی و تحریم هایی که بر علیه ایران تنظیم شده ، انجام بسیاری از امور را برای هموطنان ما دشوارتر ساخته است.

با این حال، برای رفع این مشکل راه حل های زیادی در نظر گرفته شده و شرکت های زیادی وارد عمل شده اند. این وب سایت ها توانسته اند به بهترین شکل ممکن، موانع را مرتفع ساخته و نیاز کاربران را به خوبی پاسخگو باشند. در کنار مجموعه بزرگ استانبول شاپ، خرید از تمام سایتهای جهان و بدون هیچ گونه محدودیتی برای ایرانیان امکان پذیر شده است. خرید از ترکیه، خرید از ترندیول، خرید از سایت زارا و ... به سادگی و بدون هیچ محدودیتی انجام می گیرد.

 

مشکلاتی که بر سر خرید از سایت های خارجی در ایران وجود دارد

خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان با محدودیت های زیادی همراه است. دردسرهایی که خرید از این وب سایت ها برای کاربران به دنبال دارد، گاهی به حدی است که آنها را از خرید منصرف می کند. در چند سال اخیر با ایجاد تحریم هایی علیه ایران این محدودیت ها بیشتر هم شده اند.

مسائلی که بر سر خرید از سایت های خارجی وجود دارند در سه دسته قرار می گیرند: ممنوعیت خرید، محدودیت در خرید و پرداخت های اینترنتی و مشکلاتی که در ارسال کالاها وجود دارد.

وب سایت های آمریکایی یا فروشگاه های آنلاین مستقر در کشورهایی که روابط آنان با ایران دچار مشکل شده است، اجازه خرید و ثبت سفارش را به ایرانیان نمی دهند. از جمله این فروشگاه های اینترنتی می توان به آمازون، eBay، والمارت، اتسی، best Buy و ... اشاره کرد.

دسترسی خرید از سایت های خارجی برای کاربرانی که با آی پی ایران به این فروشگاه ها وارد می شوند مسدود شده است. قوانین تحریم راه دسترسی به خرید از این فروشگاه های آنلاین را برای هموطنان ما محدود کرده و آنان را با نارضایتی های بی شماری مواجه ساخته است.

مسئله دیگری که بر سر راه خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان وجود دارد، نحوه پرداخت آن ها می باشد. پرداخت هزینه و مبلغ خرید در فروشگاه های معتبر غیر ایرانی تنها با داشتن مستر، ویزا یا گیفت کارت ممکن می باشد. کاربران ایرانی به دلیل عدم اتصال بانک های این کشور به بانک های جهانی، از داشتن این کارت های بانکی محروم هستند.

ایران جزء پنج کشوری است که با نظام بانکداری جهانی مرتبط نمی باشد.گرچه برخی از ایرانیان به کمک یک قیم در امارات یا دیگر کشورهای حاشیه ای خلیج فارس و با پرداخت هزینه های سنگین و پشت سر گذاشتن مراحل سخت و دشوار موفق به دریافت این کارت های بانکی می شوند، اما باز هم مانع سومی بر سر راه خرید اینترنتی آنها وجود دارد. در ادامه این مطلب در مورد سومین مانع که با وجود انجام یک خرید موفق، کاربر ایرانی با آن درگیر می شود صحبت خواهیم کرد.

خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان امکان پذیر شد

 

مشکلات ارسال کالا از خارج از کشور به داخل پس از خرید از سایت های خارجی

با وجود مشکلات مربوط به پرداخت هزینه و خرید از سایت های خارجی معتبر، برخی از کاربران با پشت سر گذاشتن سختی های فراوان، این مشکلات را هموار می سازند. اما مانع دیگری نیز بر سر راه آنان قرار دارد. مسئله دیگر این است که هیچ یک از فروشگاه های آنلاین و وب سایت های خارجی، برای ایران بسته پستی و مرسوله ارسال نمی کنند. در واقع این خریداران در دریافت کالای خریداری شده نیز مشکل دارند.

تحریم ها علیه ایران راه ورود مستقیم کالاها و بسته های پستی را به این کشور محدود ساخته است. دریافت اینگونه خرید ها با پرداخت هزینه های بیشتر و ارسال آن به یک آدرس در خارج و سپس به ایران امکان پذیر می گردد. برای افرادی که آشنا یا اقوامی در خارج از کشور برای دریافت مرسوله پستی ندارند راه دومی وجود دارد و آن دریافت از طریق گمرک است. این روش نیاز به آشنایی با قوانین و باید و نباید های گمرک داشته و دردسرهای فراوانی را در پی خواهد داشت.

در بسیاری از موارد نیز با پرداخت هزینه ها و پشت سر گذاشتن کلیه مراحل خرید، کالا در گمرک توقیف شده و باقی می ماند. بدین ترتیب خریداران دچار ضررهای مالی نیز خواهند شد.

روش های خرید از سایت های خارجی

روال خرید از سایت های خارجی کاملا مشابه سایت های ایرانی می باشد. کالای مربوطه توسط کاربر مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب می شود. در زمان پرداخت استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب داخلی ممکن نیست چرا که برای خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی، از ویزا، مستر با گیفت کارت استفاده می شود.

در استفاده و خرید از این وب سایت ها آشنایی با زبان انگلیسی نیز لازم و ضروری است چرا که پیش از اقدام به خرید، مطالعه قوانین، محدودیت ها و روال کار، پشت سر گذاشتن مراحل خرید را ساده تر خواهد کرد. برای خریداری از فروشگاه های اینترنتی خارجی، خرید لباس زنانه از ترکیه، خرید از سایت زارا یا خرید از سایت نایک روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی این شیوه ها خواهیم پرداخت.

خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان امکان پذیر شد

 

خرید از سایت های خارجی کالای مورد نظر با سفر به خارج از کشور

ساده ترین روش خرید از سایت های خارجی و فروشگاه های اینترنتی خارجی، سفر به این کشورها و خرید به صورت حضوری می باشد. ترکیه، دبی و دیگر کشورهایی که با ایران فاصله کمتری دارند، دارای فروشگاه هایی هستند که پوشاک و اکسسوری های متنوعی را با برندهای برتر دنیا عرضه می دارند. به همین دلیل خریداران خیلی ساده با مراجعه به این فروشگاه ها می توانند خرید را به آسانی و با کمترین مشکل به انجام رسانند.

از مزایای خرید به این روش این است که خریداران، کالا را از نزدیک دیده، لباس را به تن کرده و سپس خرید خود را با اطمینان به پایان می رسانند. همچنین مشکل پست و ورود کالا به ایران در این شیوه کاملا برطرف می شود. از معایب این روش، هزینه بالای سفر به کشورهای خارجی می باشد. علاوه بر این هر مسافر حجم و تعداد کالای مشخص و محدودی را می تواند با خود به کشور مقصد وارد کرده و در ورود برخی کالاها نیز با ممنوعیت و محدودیت ورود کالای خریداری شده مواجه می شود.

خرید از سایت های خارجی به کمک سایت های واسطه

به دلیل مشکلاتی که خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان داشته است، برخی از سایت های واسطه برای رفع دردسر ها و مسائل مربوط به آن وارد عمل شدند.

در واقع کاربران کالای مورد نظر خود را از فروشگاه های آنلاین خارجی انتخاب کرده و هزینه کالا و خدمات را برای این شرکت ها واریز می کنند. این سایت های واسطه کلیه مراحل خرید، ارسال مرسوله، ورود آن به ایران و دیگر مراحل کار را از صفر تا صد بر عهده گرفته و به انجام می رسانند.

خریداران پس از انتخاب محصول مورد نظر و خرید از سایت های خارجی ، به سادگی، خرید خود را درب منزل تحویل خواهند گرفت. این سایت های خدماتی عملیات خود را به واسطه رابط هایی که در سراسر دنیا دارند انجام می دهند.

در این میان آنلاین شاپ ترکیه یعنی سایت استانبول شاپ با استفاده از روش های نوین و مطمئن، امکان خرید از ترندیول، زارا، نایک، مانگو، پوما یا آدیداس را برای کلیه خریداران بسیار ساده تر و سریعتر کرده اند.

 

یک راه ساده برای خرید از سایت های خارجی

برای خرید از سایت های خارجی دیگر هیچ گونه محدودیتی ندارید اگر به ما اعتماد کنید. شما با انتخاب کالای خود، سایز و رنگ مورد نظر، به سادگی و تنها با چند کلیک و در کوتاهترین زمان ممکن صاحب آن خواهید شد.

اگر قصد خرید از ترکیه را داشته و کالای خود را در سایت های ترندیول، koton، Defacto، Bershka، Mango و ... یافته اید یا قصد دارید از سایت های آمریکایی و اروپایی مانند Amazon، Puma، Adidas، Nike و ... محصول بخرید، کافی است لینک آنرا برای ما ارسال کنید.

ما سعی بر آن داریم واسطه ها را حذف کرده و هزینه و زمان دریافت کالاهای مورد نظر شما را به حداقل ممکن برسانیم. استانبول شاپ مراحل خرید شما را بر عهده گرفته و لذت یک خرید ساده، کم هزینه و لذت بخش را به شما هدیه خواهد داد.

شما در خرید با هیچ گونه محدودیتی در حجم و تعداد کالاها مواجه نخواهید بود. پس در کنار ما، خرید از سایت های خارجی را با خیالی آسوده و بدون هیچگونه نگرانی آغاز کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ps0lxlyZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه