شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گردو خوشه ای صادراتی یکی از بهترین رقم های موجود در بازار است و با رشد قابل توجهی که در تقاضای جهانی مواجه بوده می تواند بهترین فرصت را برای توسعه باغ گردو و سودآوری فرآهم سازد. خرید نهال گردو خوشه ای از بسیاری جهات اهمیت دارد. شاید بتوانیم از ویژگی های ارزشمند این نوع درختان استفاده کنیم و بیشتری بهره برداری را داشته باشیم.

از آنجایی که انواع مختلفی از گردو خوشه ای صادراتی وجود دارند و ویژگی های هر کدام با سایرین متفاوت است، لازم می دانیم هر یک را در بخش مجزایی معرفی کنیم. اگر باغداران بخواهند از کاشت نهال گردو خوشه ای به درآمد خوبی برسند باید بدانند که نام نهال ها چیست، در چه شرایطی می توان آنها را کاشت و میزان باردهی درختان در هر هکتار چقدر است.

بنابراین تصمیم داریم در ابتدا، یک تعریف کلی از نهال گردو خوشه ای عنوان کنیم و سپس برایتان 7 تا از ارقام سودآور و پربازده از گردو خوشه ای صادراتی را بررسی خواهیم کرد. همچنان تا پایان این بحث، ما را همراهی کنید.

نهال گردو خوشه ای چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بررسی میزان باردهی 7 درخت گردو خوشه ای صادراتی

یکی از بهترین ارقام نهال گردو، نهال گردو خوشه ای است و دارای امتیازات برجسته ای از نظر باردهی می باشد. این نوع نهال های گردو وقتی به باردهی می رسند، در هر خوشه، چیزی حدود 5 تا 30 عدد گردو تولید می کنند؛ این نوع محصول دهی یعنی میزان برداشت گردو از هر درخت می تواند چندین برابر افزایش داشته باشد.

نهال گردو خوشه ای با توجه به ارقام مختلف، در اولین سال پس از کاشت به باردهی می رسد و در دوره بلوغ هم حداکثر تولید گردو را دارد. این رقم برای توسعه باغات گردو یا احداث باغ گردوی جدید، بهترین انتخاب است. اگر به فکر افزایش تولید گردو در باغ خود هستید، پیشنهاد ما به شما، خرید نهال گردو خوشه ای صادراتی است.

7 تا از بهترین ارقام نهال گردو خوشه ای صادراتی برای توسعه باغ گردو

1- نهال گردو فرنور

اولین و یکی از بهترین ارقام گردو خوشه ای صادراتی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، نهال گردو فرنور است. این نوع درختان گردو تا 100 سالگی، باردهی دارند و در هر هکتار می توانید تا 8 تن میوه باکیفیت برداشت کنید. نهال گردو فرنور از سال دوم محصول دهی دارد و می تواند در زمان کوتاه تری، باغداران را به سود خوبی برسانند. بهترین شرایط کاشت نهال گردو فرنور، مناطقی است که 0 تا 3000 متر از سطح دریا ارتفاع دارند.

دقت کنید که اگر نهال گردو فرنور را می خرید باید گونه گرده افشان را نیز برای آنها تهیه کنید. بهترین رقم گردو گرده افشان برای گردوی فرنور، گردوی فرنت و گردوی فرانکت است. برای خرید نهال گردو خوشه ای صادراتی باید یک برنامه ریزی داشته باشید و مطمئن شوید که این نوع نهال ها با شرایط اقلیمی شما سازگار هستند.

2- نهال گردو چندلر

از دیگر رقم های گردو خوشه ای صادراتی، نهال گردو چندلر نام دارد که بسیار پربازده و پرسود بوده و برای توسعه باغات گردو، انتخاب ایده آلی به شمار می رود. اگر این درختان گردو را در باغ داشته باشید، در هر هکتار، حدود 6 تا 7 تن گردوی مرغوب برداشت می کنید. حداکثر تولید از این نوع درختان گردو خوشه ای، در سال پنجم می باشد.

نهال گردو خوشه ای صادراتی از این ارقام را می توانید در ارتفاعات 100 تا 1500 متر از سطح دریا بکارید. عمر اقتصادی درخت گردو چندلر، بیش از 100 سال می باشد. گردوهایی که از این درخت به دست می آیند، مغز درشت و با رنگ روشن دارند و برای صادرات، عالی هستند.

3- نهال گردو اسرائیلی

یکی دیگر از بهترین ارقام گردو خوشه ای صادراتی، نهال گردو اسرائیلی است. این رقم گردو از گونه های وارداتی بوده و بهترین باردهی را دارد. در هر خوشه از این درختان حدود 5 تا 15 عدد گردوی مرغوب رشد می کند. گردو اسرائیلی، مقاومت خوبی در برابر سرما دارد و برای کاشت در مناطق سردسیر و کوهستانی پیشنهاد می شود.

بهترین شرایط کاشت این گردو خوشه ای صادراتی، مکان هایی است که ارتفاع آنها 0 تا 2000 متر از سطح دریا باشد. در بهترین شرایط، این نهال های گردو در دوران بلوغ خود می توانند در هر هکتار، 8 تن گردوی باکیفیت تولید کنند. عمد اقتصادی این نهال های گردو، تا 100 سال می باشد.

4- نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 6

نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 6، یکی از ارقام نهال گردو خوشه ای صادراتی محسوب می شود و سازگار با شرایط گرمسیری است. میزان باردهی این نوع درختان گردو در هر هکتار، چیزی حدود 7 تا 8 و نیم تن می باشد. این نهال های گردو را می توانید بدون محدودیت ارتفاع از سطح دریا، در تمامی مناطق بکارید.

5- نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 7

بررسی میزان باردهی 7 درخت گردو خوشه ای صادراتی

 

نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 7، یکی دیگر از ارقام نهال گردو خوشه ای صادراتی بوده و در مقایسه با نوع قبلی، سازگار با مناطق سردسیری می باشد. این نوع درختان گردو نیز قابل کاشت در تمامی مناطق هستند.

محصول دهی این نوع ارقام نهال گردو خوشه ای در هر هکتار، 8 تا 11 و نیم تن می باشد. این نوع باردهی به منزله افزایش فروش و سود بالاتر برای باغ گردو است. نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 7 در اولین سال پس از کاشت، محصول دهی دارد و در دوران بلوغ می توانید بهره برداری حداکثری از آن داشته باشید.

6- نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 8

نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 8، یکی از ارقام نهال گردو خوشه ای صادراتی است و بومی کانادا می باشد. این نوع درختان گردو برای آب و هوای سرسیری مناسب هستند و مانند ارقام تیپ 7، در هر هکتار می توانید حدود 8 تا 11 و نیم تن گردوی مرغوب و باکیفیت از آن برداشت کنید. نهال گردو پالیز تیپ 8 را نیز می توانید بدون محدودیت ارتفاع از سطح دریا بکارید. یکی از مهم ترین ویژگی های این ارقام گردو، عدم نیاز به گونه گرده افشان می باشد.

7- نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9

اگر بخواهیم یکی از پربارترین ارقام گردو خوشه ای صادراتی را به شما معرفی کنیم، قطعاً نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 را توصیه خواهیم نمود. این نهال های گردو بومی کانادا هستند و جزو نهال گردو دیرگل محسوب می شوند. این امتیاز باعث می شود که سرمای بهاره نتواند آسیبی به گل های درخت بزند.

بیشتری بازدهی از این نهال های گردو در هر هکتار، 13 تا 16 تن می باشد و یکی از برترین گزینه ها برای خرید نهال گردو پربازده به شمار می رود. شرایط کاشت نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 در مناطقی است که حداکثر ارتفاع از سطح دریا، 3000 متر می باشد. به این گردوها گاهی گردو پوسته کاغذی هم می گویند. همچنین مقاوت عالی در برابر آفات و بیماری ها از مهم ترین ویژگی های این ارقام نهال گردو است.

 خرید نهال گردو خوشه ای صادراتی از نهالستان معتبر

بررسی میزان باردهی 7 درخت گردو خوشه ای صادراتی

 

خرید نهال گردو خوشه ای صادراتی از نظر قیمت از هر نظر مقرون به صرفه است. با توجه به میزان باردهی که انواع ارقام نهال خوشه ای گردو دارند، سودآوری باغ، قطعی است. بنابراین می توانید انواع ارقام نهال های گردو خوشه ای، شناسنامه دار و مجوزدار را از نهالستان پالیز به راحتی سفارش دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید نهال گردو، قیمت نهال گردو و خرید عمده نهال گردو می توانید به وبسایت نهالستان پالیز https://paliznahal.ir مراجعه نمایید و با کارشناسان تماس بگیرید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز  ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳ – ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

آدرس دفتر: آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۱۷ شهریور، نرسیده به تقاطع خیابان شهدا، شرکت پالیز

آدرس گلخانه: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبان ولایت

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pIgQJrcJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه