شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل چه ویژگی هایی دارد؟

ایمنی اتاق عمل بیمارستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، از اینرو در زمان تجهیز کردن آن باید به این نکته توجه داشته باشید. از آنجا که در این اتاق وسایل مختلفی که با جریان الکتریسیته کار می کنند وجود دارد، استفاده از کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل یک نیاز ضروری است. استفاده از این نوع کفپوش ها به نوعی باعث جمع شدن الکتریسیته فضا و تخلیه آن می شود. این کفپوش ها مطابق با استانداردهای خاصی ساخته شده اند. همچنین کفپوش های آنتی استاتیک قادرند تا بالاترین حد ایمنی اتاق عمل را تضمین کنند.

این کفپوش ها با ترکیب های بسیار متنوعی تولید و عرضه می شوند. از دیگر ویژگی های مهم این نوع کفپوش ها قابل شست و شو بودن آن ها است. با استفاده از این کفپوش ها به راحتی می توانید به ظاهر و ساختار اتاق عمل جلوه ای یکپارچه و بدون درز ببخشید. کفپوش ضد الکتریسیته ساکن ضد گرد و غبار است و به راحتی تمیز می شود. از دیگر ویژگی های این نوع کفپوش ها حفاظت از پرسنل و تجهیزات است. آنتی باکتریال و استحکام بالا نیز از دیگر ویژگی های این نوع کفپوش ها به شمار می آید. این کفپوش ها در برابر پارگی، سایش، لغزش و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

مزایای استفاده از کفپوش آنتی استاتیک در اتاق عمل

 

قیمت مناسب کفپوش آنتی استاتیک برای اتاق عمل

یکی از دغدغه های مهم بیمارستان ها و کلینیک ها خرید کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل با قیمت مناسب است. قیمت این نوع کفپوش را به صورت دقیق نمی توان مشخص کرد زیرا به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این فاکتورهای تعیین کننده نوع متریال به کار رفته در آن است. همچنین این نوع کفپوش ها معمولا بر اساس نیاز به قرار دادن سیم کشی ها و صفحات مسی در بستر کار و میزان مقاومت الکتریکی قیمت بندی می شوند. متراژ و ابعاد فضای مورد نظر از دیگر فاکتورهای موثر بر روی قیمت این نوع کفپوش ها است.

به هر اندازه که فضای مورد نظر از متراژ بالاتری برخوردار باشد، برای خرید آن نیاز است هزینه بیشتری محتمل شوید. با انتخاب یک مرکز معتبر همچون ویرا اپوکسی می توانید این کفپوش ها را با قیمت مناسبی خریداری کنید. در واقع این گروه نام آشنا و حرفه ای با ارائه کفپوش های با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. این کفپوش ها شاید نسبت به کفپوش های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار باشند اما مزایای بسیار آن ها قیمت تمام شده را به خوبی توجیه می کند.

مزایای استفاده از کفپوش آنتی استاتیک در اتاق عمل

 

استفاده از متریال با کیفیت در کفپوش های بیمارستانی

برای اینکه کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل از دوام بالایی برخوردار باشد لازم است در ساخت آن از متریال های با کیفیت استفاده شود. متریال استفاده شده در کفپوش ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد. متریال این کفپوش ها باید به گونه ای باشد که بتوان از آن ها در محیط های کاملا استریل، اتاق های آی سی یو، سی سی یو، اتاق های تصویر برداری، اتاق های پرستاری و مراکز داروسازی استفاده کرد.

با انتخاب تیم حرفه ای ویرا اپوکسی می توانید از این کفپوش ها تا سال های زیاد استفاده کنید زیرا ویرا اپوکسی از متریال های با کیفیت در ساخت کفپوش های بیمارستانی استفاده می کند. در واقع کفپوش های تولیدی ویرا اپوکسی در برابر جریان الکتریسیته ساکن، باکتری، لغزش، سایش، خوردگی، پارگی و لکه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. با یک انتخاب درست می توانید از کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال با کیفیت برای بیمارستان ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از کفپوش آنتی استاتیک در اتاق عمل

 

ارائه انواع کفپوش های اتاق عمل توسط ویرا اپوکسی

در صورتی که قصد خرید کفپوش های ضد الکتریسیته ساکن را دارید پیشنهاد ما به شما گروه ویرا اپوکسی است. این مرکز معتبر انواع کفپوش های اتاق عمل را با بهترین کیفیت اجرا می کند. کفپوش های ارائه شده توسط این گروه گزینه بسیار مناسبی برای کلینیک ها، فضای درمانگاه ها و اتاق های عمل هستند. همچنین شما با انتخاب این تیم حرفه ای می توانید از خدمات ارزنده این گروه نیز بهره مند شوید. ویرا اپوکسی این نوع کفپوش ها را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند.

تفاوت میان کفپوش کانداکتیو و کفپوش معمولی چیست؟

کفپوش کانداکتیو و کفپوش آنتی استاتیک هر دو در رده کفپوش های ESD قرار دارند. این نوع کفپوش ها به منظور کاهش و جلوگیری از ایجاد شوک ناشی از تخلیه بار استاتیک مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از تفاوت های موجود بین این دو نوع کفپوش این است که کفپوش آنتی استاتیک الکتریسیته ساکن ایجاد نمی کند. این در حالی است که کفپوش های کانداکتیو یا رسانا ضمن اینکه بار الکتریسیته ساکن ایجاد نمی کنند آن را به طور کامل از بین می برند.

در واقع کفپوش های رسانا بار الکتریسیته ساکن را به زمین و چاه ارت منتقل می کنند. بهتر است این دو نوع کفپوش را بر اساس نوع کاربری خود انتخاب کنید. کفپوش های کانداکتیو بهترین گزینه برای مکان هایی هستند که دستگاه های الکتریکی موجود در آن ها حساسیت بالایی دارند. همچنین از کفپوش آنتی استاتیک برای محیط هایی که هدف در آن ها تنها رفع شوک ناشی از تخلیه بار الکتریکی است استفاده می شود.

امکان بازسازی و اجرای سریع کفپوش اتاق عمل توسط تیم ویرا

تیم ویرا اپوکسی با داشتن کادری مجرب قادر است کفپوش اتاق عمل را در کمترین زمان ممکن اجرا کند و همچنین تخصصی ترین تیم در زمینه اجرای اپوکسی آنتی استاتیک می باشد. این گروه حرفه ای برای اجرای این کفپوش ها از ابزار مخصوص و کادری متخصص بهره می برد. با انتخاب ویرا اپوکسی دیگر نگران خراب شدن کفپوش های اتاق عمل نباشید زیرا کارشناسان ویرا اپوکسی این کفپوش ها را به بهترین شکل بازسازی می کنند. یکی از مزیت های مهم کفپوش های اتاق عمل امکان ترمیم و بازسازی آن ها است.

متخصصان ویرا اپوکسی در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر می شوند. این کارشناسان کفپوش ها را بررسی و از روش مناسب برای بازسازی آن ها استفاده می کنند. در واقع متخصصان مجرب قادرند کفپوش های شما را به بهترین شکل بازسازی کنند. با انتخاب تیم حرفه ای ویرا اپوکسی به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد زیرا هدف اصلی این گروه معتبر جلب رضایت مشتریان است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zTlIboi8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه