شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین اگزوز برای محصولات سایپا

خودرو سازی سایپا یکی از خودرو سازی های موفق در ایران است، این شرکت به واسطه پارامتر قیمت و میزان تولید محصولات خود توانسته است سهم عمده ای از فروش محصولات خودرویی در بازار ایران را پوشش دهد. تولید محصول در این حجم و تیراژ نیازمند وجود شرکت های قطعه ساز در کشور است . این شرکت، دارای زیر مجموعه های بسیاری از گروه قطعه ساز است. از سوی دیگر، با توجه به نیاز بازار به قطعات مصرفی بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ ، اقدام به طراحی و تولید مایحتاج و قطعات، خودرو های تولید شده این شرکت کرده اند. برند های مختلفی محصولات مورد نیاز خودرو های این شرکت را تولید می کنند. اما همیشه این سوال مطرح بوده است که کدام برند بهترین قطعات را برای تولیدات ساپیا در لیست محصولات خود قرار داده اند؟ آیا می توان از هر برندی محصولات خود را خریداری کرد؟ چه معیار هایی برای این قطعات به ویژه اگزوز مورد نیاز است؟

در ادامه این مطلب به بررسی این سوالات پرداخته خواهد شد.

بهترین اگزوز تولید داخل برای محصولات سایپا

معیار های خرید اگزوز محصولات سایپا

نه تنها برای محصولات ساپیا، بلکه برای خودرو سازی های دیگر اعم از ایرانی و خارجی باید معیار ها و ملاک هایی را مورد بررسی قرار داده تا محصولات با کیفیت تری را خریداری کرد.در زمان خرید مافلر یا سایلنسر باید نکاتی را مورد توجه داد که از جمله این نکات میتوان به این موارد اشاره کرد. ساخت اگزوز باید به نحوی باشند که علاوه بر خروج به موقع و به اندازه کافی دود حاصل از احتراق، دمای موتور را به اندازه کافی کنترل کند و همچنین خود نیزمقاومت کافی در برابر حرارت دود را نشان دهد.

استفاده از متریال های مناسب در تولید محصولات

یک اگزوز با کیفیت، باید با بهترین و با کیفیت ترین متریال ها و یا مواد اولیه ساخته شود. این آلیاژ ها باید به نحوی به یکدیگر ترکیب شوند که بتوانند بهترین بازخورد را در هنگام خروج دود و حتی به هنگام ضربه هایی که به زیر خودرو نیز وارد می شود مقاوم باشد.

تولید با مجهز ترین سیستم ها و دستگاه ها

در صنعت، این برای هر فنی کار و مهندسی آشکار است که استفاده از سیستم ها و دستگاه ها و ماشین آلات کارخانه ای با کیفیت و به روز شده، می تواند نقش بسیار موثری در بالا بردن کیفیت محصولات داشته باشد.

از این رو ، شرکت هایی که در هر حوز ای فعالیت می کنند به دنبال استفاده از تجهیزات کارخانه ای به روز تری هستند. برای تولید اگزوز نیز درست همانند سایر محصولات کارخانه ای این نکته بسیار مهم است که می تواند تاثیر خوبی در کیفیت محصولات داشته باشد.

طراحی و تولید مهندسی شده

در حوزه قطعه سازی، طراحی و نقشه کشی مهندسی شده و دقیق بسیار حائض اهمیت است. به نحوی که تولید محصولی که متناسب با اتاق خودرو و یا سایر قطعات نباشد نمی تواند مسئولیت خود را به خوبی انجام داده و یا حتی ممکن است بر روی اتاق به خوبی نصب نشود. از این رو شرکت های قطعه سازی در تلاشند که با در اختیار گرفتن برترین مهندسان ایرانی، در کنار تجهیزات با دقت بالا، محصولات با کیفیت تری را طراحی و تولید کنند.

عرضه محصولات در بازار

بدیهی است، شرکتی که محصولات با کیفیت تولید میکند و برای محصولات خود وقت میگذارد، ارزش این محصولات را دانسته و در عرضه و انتقال محصولات تولید شده به بازار نیز بسیار دقت می کند. بسته بندی شکیل و زیبا، مقاوم و مستحکم در برابر ضربه و موارد این چنین اهمیت بسیار بالایی در هنگام تولیدات کارخانه ای دارد. اگزوز ها نیز از این مورد مستثنا نبوده و می توانند با بسته بندی با کیفیت، احترام به خریداران را نیز رعایت می کند.

سهولت در نصب 

شاید این موضوعی باشد که می توان به سهولت در خصوص محصولات تولیدی پیا صنعت به ان اشاره کرد، در حالی که عموما زمان نصب و سر هم کردن قطعات اگزوز ها توسط تعمیرکاران و نصب کنندگان اگزوز طولانی است، فرایند نصب و راه اندازی محصولات پیا صنعتی به همراه زمان لازم برای تعویض سیستم معیوب میتواند تا 20 دقیقه در نظر گرفته شود، این موضوع از رعایت استاندارد ساخت محصول و ظرافت و دقت در طراحی محصول توسی پیا نشات گرفته است. این زمان برای سایر نصب محصولات سایر شرکت ها می تواند تا دو ساعت براورد شود.

بهترین اگزوز تولید داخل برای محصولات سایپا

پیا صنعت در سال 1380 با تکیه بر دانش فنی 30 ساله در اطراف تهران فعالیت خود را با تولید 50 فرآورده آغاز نمود. سیاست تولید براساس فراورده های خاص آغاز شد و این سیاست مبنای فکری قرار گرفت که دانش تولید را بر تکنولوژی روز استوار نماید و امروز پیا صنعت دارای ماشین آلات پیشرفته و دانش فنی بسیار بالاست. تاكنون شركت پيا صنعت 240 نوع اگزوز خودرو را توليد و قابليت توليد انواع اگزوز خودرو را دارا می باشد. از سال 1386 بر اساس سياست های مديريت سازمان، همكاری با شركت های چيني (Tonghe) برای تبادل اطلاعات و دانش فنی، خريد تجهيزات توليد و صورت پذيرفت و از سال 1386 با گسترش اين همكاری ها زمينه ارتباط با شركت WTM كه در كشور كره جنوبی واقع شده، ايجاد و انتقال اطلاعات و دانش فنی روز، همچنين ماشين آلات توليد و نمايندگی فروش محصولات آن كه شامل ماشين آلات اگزوز و اير كانديشن می باشد، اقدام نمود. این مجموعه در حال حاضر اگزوز پراید، اگزوز تیبا، ساینا، کوئیک و سایر محصولات گروه خودرو سازی سایپا را با بهترین متریال و بالاترین امتیاز کیفی تولید میکند . 

بهترین اگزوز تولید داخل برای محصولات سایپا

برای کسب اطلاعات بیشتر و اشنایی با سایر محصولات این شرکت می توانید از وب سایت این مجموعه دیدن کنید. در مجموعه پیا صنعت تلاش شده است، تا با توجه به نیاز بازار، محصولات متنوع و با درجه کیفی بسیار مناسب ساخته شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به وب سایت پیا صنعت در این لینک مراجعه کنید. کارشناسان ما برای پاسخگویی به سوالات شما همواره در دسترس هستند. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zCT2fdvj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
رضا :
1 سال پیش
سلام آدرس نمایندگی فروش محصولات اگزوزسازی پیا صنعت در تهران و پرند کجاست؟ ممنون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه