شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یک لاستیک با کیفیت می تواند تجربه رانندگی بی نظیری را برای شما به وجود آورد. هر چه در انتخاب لاستیک و ویژگی های آن دقت بیشتری داشته باشید، خودرو شما قابلیت های بیشتری را نشان خواهد داد. اما یک مسئله مهم در اینجا مطرح می شود. یک فرد عادی که دانش زیادی در مورد لاستیک ها ندارد، چگونه باید کیفیت لاستیک را ارزیابی کند؟ نکات زیر به شما کمک می کند تا قابلیت های یک لاستیک مانند لاستیک یزد را ارزیابی کنید.

هر چه نکات بیشتری بدانید، انتخاب بهتری خواهید داشت. در حقیقت این ویژگی ها، ویژگی هایی هستند که هر لاستیکی که در بازار تولید می شود باید آن را داشته باشد. بحث این است که این ویژگی ها با چه سطح کیفیتی منعکس شده اند. لاستیک مارکت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی رینگ و لاستیک معتبر در این حوزه، تمام این ویژگی ها را در محصولات خود جای داده است. در بین محصولات آن، لاستیک های یزد به واسطه تجربه و دانش علمی، کاملا با این ویژگی ها هم خوانی دارند.

انتخاب لاستیک مناسب، تجربه یک رانندگی بی دردسر

 

یک لاستیک باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

الگوی آج استاندارد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که لاستیک یزد تایر دارد، الگوی آج با کیفیت می باشد. الگوی آج لاستیک می تواند چیزهای زیادی در مورد کیفیت لاستیک به شما بگوید. در طول ساخت لاستیک، از ترکیبات مختلفی استفاده می شود. این ترکیبات، ویژگی های مختلف یک لاستیک را تعیین می کنند. در واقع الگوی آج در موارد زیر تاثیر دارد:

  • طول عمر
  • مقاومت در برابر سوراخ شدن
  • میزان سایش
  • مقاومت غلتشی
  • سواری و هندلینگ

آج ها و ترکیبات مختلف لاستیک تاثیر بسیار زیادی در نوع سواری اتومبیل در شرایط مختلف آب و هوایی و جاده ای دارد. آج لاستیک باید دارای کانال ها و شیارهای مناسبی باشد تا آب بتواند به راحتی از زیر آن خارج شود. همین ویژگی سبب می شود تا چسبندگی اتومبیل در زمین های خیس و مرطوب افزایش پیدا کنید. همچنین خطر هیدروپلنینگ را کاهش و سبب می شود تا ایمنی خودرو و سرنشینان آن افزایش پیدا کند. برای آشنایی با خطر هیدروپلنینگ و عوامل به وجود آمدن آن می توانید عبارات " خطر هیدروپلنینگ را جدی بگیرید" را در گوگل جستجو کنید و روی لینک اول کلیک کنید.

  کنترل مصرف سوخت خودرو

این ویژگی، به یک موضوع تخصصی بر می گردد. مطمئنا در نگاه اول با خود فکر کرده اید که کیفیت لاستیک یزد چه ربطی به کنترل مصرف سوخت دارد؟ لاستیک ‌های خودرو با اصطکاک غلطشی کم می‌ توانند به بازده سوخت بالاتر خودرو کمک کنند.معمولا در هنگام انتخاب، می توانید برچسب مصرف سوخت لاستیک را مشاهده کنید.

  کم صدا بودن لاستیک

صدای کم از ویژگی های لاستیک یزد است. شکل آج لاستیک تاثیر بسیار زیادی بر روی صدای تولیدی که وارد کابین اتومبیل می شود دارد. لاستیک یزد با در نظر گرفتن آیرودینامیک ساخته شده است که باعث ایجاد صدای کم در هنگام حرکت می شود. تمام لاستیک های موجود در لاستیک مارکت، به آیرودینامیک بودن لاستیک برای تولید صدای کم توجه کرده اند. این ویژگی هم فرسایش خودرو را کاهش داده و هم در هنگام رانندگی آلودگی های صوتی در گستره کلان و خرد را کاهش می دهد.

چگونه یک محصول مناسب از لاستیک مارکت خریداری کنیم؟

انتخاب یک لاستیک مناسب گرو در نظر داشتن چند اصول مهم خریداری لاستیک است. فرقی ندارد که قصد خرید لاستیک یزد را دارید و یا به سراغ برندهای دیگر می روید، همواره این اصول اساسی و تخصصی به شما کم خواهند کرد.

انتخاب لاستیک مناسب، تجربه یک رانندگی بی دردسر

عادات رانندگی خود را در نظر داشته باشید.

انتخاب لاستیک به عادات رانندگی شما نیز بستگی دارد. فرض کنید شما فردی هستید که با سرعت بالا رانندگی می کند، بنابراین باید لاستیکی را انتخاب کنید که کد چسبندگی خوب، کد سرعت بالا و مقاومت خوبی را در برابر گرما داشته باشد. چون اگر لاستیک چسبندگی خوبی نداشته باشد پایداری و کنترل در سرعت های بالا بسیار دشوار می شود. و اگر کد سرعت و مقاومت خوبی در برابر گرما نداشته باشد ممکن است در سرعت های بالا از بین برود و ایمنی اتومبیل و سرنشینان آن را در خطر بی اندازد. برای آشنایی بیشتر با کد سرعت و شاخص مقاومت در برابر گرما می توانید عبارت " علامت های روی لاستیک چه معنی را دارند؟" در گوگل سرچ کنید و روی لینک اول کلیک کنید.

لاستیک های یزد تایر جزو اولین برند ایرانی می باشد که دارای کد سرعت V و W است و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما دارد. به علاوه شرکت یزد تایر برای تولید تایرهای خود از درصد بسیار بالایی از کائوچو استفاده می کند که سبب می شود تا لاستیک چسبندگی و انعطاف پذیری بسیار خوبی را داشته باشد.

  خودرو را لحاظ کنید!

ممکن است یک لاستیک، خوب باشد اما نه برای خودروی شما، یک خودرو به واسطه مشخصات فنی که دارد، باید مجهز به لاستیکی مناسب شود. گستره تنوع محصولات لاستیک مارکت به قدری است که شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. فرقی ندارد چه مدل خودرویی دارید، لاستیک سازگار با ویژگی های فنی آن در لاستیک مارکت موجود است.

بودجه خود را تعیین کنید

دو نوع هزینه وجود دارد: یکی هزینه مخفی و دیگری هزینه ذکر شده در برچسب قیمت. فقط به این دلیل که قیمت کمتری روی برچسب نشان داده شده است، به این معنی نیست که ارزان است. ممکن است هزینه های پنهان زیادی در ارتباط با یک لاستیک خاص وجود داشته باشد.

به عنوان مثال، دوام یک لاستیک ارزان ممکن است تنها 50000 کیلومتر باشد. در حالی که لاستیک دیگری ممکن است 50 درصد گرانتر از این لاستیک باشد، اما دوام آن 100000 کیلومتر است. بنابراین، در نهایت شما با خرید لاستیک ارزان سودی نکرده اید.

همچنین هزینه نصب باید در نظر گرفته شود. برخی از لاستیک ها هزینه نصب بالاتری دارند، در حالی که برخی از آنها قیمت بسیار پایین تری دارند. بنابراین، هنگامی که قیمت موضوع اصلی است، این نیز باید در تصمیم شما نقش داشته باشد. لاستیک مارکت بهترین قیمت لاستیک و قیمت رینگ را برای شما در نظر گرفته است. 

چرا باید به سراغ خرید از لاستیک مارکت برویم؟

حال که اصول اساسی انتخاب لاستیک مناسب و ویژگی های یک محصول با کیفیت را می دانید، باید به سراغ این بروید که از کجا خرید کنید. لاستیک مارکت یکی از معتبرترین و با تجربه ترین فروشگاه ها در زمینه فروش لاستیک خودرو می باشد. این فروشگاه اینترنتی رینگ و لاستیک با هم پا شدن با دنیا مدرن، این امکان را فراهم کرده تا حتی در خانه نیز لاستیک بخرید.

تمام محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا و کیفیت بالایی هستند. همچنین ارائه خدمات مشتری مدارانه باعث شده تا در کنار کیفیت محصول، استاندارد بالای مدیریت مشتریان آنها نیز ثابت شود. شما هر اطلاعاتی که در مورد هر محصولی نیاز داشته باشید می توانید در این مجموعه پیدا کنید. همچنین در صورت نیاز به نظر کارشناسانه برای خرید لاستیک یزد با توجه به مدل خودرو خود، می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

سخن پایانی

انتخاب یک لاستیک مناسب، یکی از مهم ترین مراحل برای نگهداری از خودرو می باشد. هر چند اگر اطلاعات کافی داشته باشید ابدا کار سختی نیست. تنها باید بدانید به دنبال چه مشخصاتی هستید و هر ویژگی چه تاثیری در کیفیت رانندگی شما خواهد داشت. در کنار جمع آوری این اطلاعات ضروری، باید یک فروشگاه معتبر نیز پیدا کنید. خوشبختانه تا به اینجا شما تمام این اطلاعات را در دست دارید و فقط لازم است به صفحه خرید لاستیک مارکت بروید و یک تجربه رانندگی خوب را برای خود رقم بزنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4Kd6xrZt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه