شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همه چیز درباره پرداخت در اینستاگرام

شاید تجربه داشته اید که از یک پیچ اینستاگرام خرید کنید و فروشنده به جای شماره حساب یک لینک درگاه پرداخت برای تان بفرستد. شک نداریم که در نگاه اول برای بسیار حرفه ای و در نگاه بعدی قطعاً پر از مزایا بوده است. راستش اگر خود شما هم دارنده‌ی کسب وکار اینترنتی در اینستاگرام هستید یا می خواهید قدم در این راه بگذارید یکی از کارهای مهمی که باید به آن توجه کنید همین حرکت حرفه ای است؛ یعنی حذف اتلاف وقت در مسیر خرید مشتری.

شما که نمی خواهید از بازار رقابت عقب بمانید، این طور نیست؟ واقعیت این است که اینستاگرام به دلیل دارا بودن قابلیت های متنوع و کاربردی یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات مختلف به خصوص در ایران است. در این میان برای سرعت بخشیدن به فرایند خرید و در نتیجه شانس خرید، سیستم لینک پرداخت به کمک فروشندگان و خریداران می آید. حالا این که این سیستم دقیقاً چه کاربرد و مزایایی دارد؟ بهترین شرکت های ارائه دهنده‌ی لینک پرداخت کدامند؟ چطوری آن را در اختیار مشتری قرار بدهید؟ و موارد دیگر سؤالاتی هستند که در ادامه می خواهیم به آن ها بپردازیم.

درگاه پرداخت اینستاگرام چیست؟

در یک جواب کلی باید بگوییم که به درگاه پرداخت اینترنتی بدون سایت، لینک پرداخت می گویند. در واقع یک عنصر گرافیکی آبی رنگ است که شما در اختیار مشتری قرار می دهید و مشتری با لمس آن و بعد از ورود به صفحه پرداخت و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود از جمله شماره کارت و رمز پویا به راحتی در کمترین زمان مبلغ مد نظر را پرداخت می کند.

چرا استفاده از درگاه پرداخت اینستاگرام مهم است؟

 برای فهمیدن اهمیت استفاده از این سیستم مالی بیایید از این زاویه نگاه کنیم که این روزها با وجود استقبال گسترده از خرید اینترنتی آن هم در پلتفرم محبوبی مثل اینستاگرام، راه اندازی کسب وکار در این برنامه بسیار پرطرفدار شده است. خب رقابت بین فروشنده ها بالاست و هر کدام به دنبال ایجاد بهترین شرایط هستند.

به این فکر کنید که روش های پرداخت در یک خرید آنلاین به شکل سنتی آن می تواند تا چه اندازه وقت گیر باشد. در رایج ترین حالت شما باید هر بار شماره حساب و اطلاعات خود و هزینه‌ی کالای انتخاب شده را در اختیار مشتری قرار بدهید. از آن طرف هم لازم باشد مشتری تا دم عابر بانک برود یا با محدودیت در سقف پرداخت روبه رو شود. بماند که شاید شما در آن لحظه می خواهید از خرید قطعی مطمئن بشوید، خب در این وضعیت لزوم تهیه‌ی لینک پرداخت پررنگ می شود؛ چرا که بهترین روش این است که بدون نیاز به دادن شماره کارت و اطلاعات دیگر یک دفعه لینک مربوط به کالا را برای مشتری ارسال کنید تا در هر مکانی که هست تنها با چرخاندن انگشت خود روی صفحه ی موبایل به راحتی وارد صفحه پرداخت شده و خرید خود را کامل کند.

 لینک پرداخت اینستاگرام چه مزایایی برای فروشندگان دارد؟

  • مهم ترین مزیتی که به آن اشاره هم کردیم، حذف دادن اطلاعات بانکی و تسریع و تسهیل در روند خرید است.
  • علاوه بر این که امنیت را در کسب وکار خود تزریق می کنید، باعث ایجاد اعتبار و اطمینان بیشتر مشتری می شوید.
  • با استفاده از لینک پرداخت به راحتی از تمام تراکنش های انجام شده گزارش کاملی خواهید داشت، از جمله ثبت تاریخ پرداخت، نام دریافت کننده و واریز کننده و دلیل پرداخت.
  • به این فکر کنید که از دغدغه ها و مشکلات نگهداری فیش های واریزی خلاص می شوید و در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی به گزارش ها مراجعه و اطلاعات را مرور کنید.
  • امکان سقف پرداخت تا ۵۰ میلیون تومان برای خریداران مهیا می شود
  • ایجاد لینک برای هر کدام از کالا ها و محصولات

 

همه چیز درباره پرداخت در اینستاگرام

 

نحوه ساخت لینک پرداخت اینستاگرام

حالا که با درگاه پرداخت برای اینستاگرام آشنا شدید، وقت آن است که برای تهیه و ساخت لینک اقدام کنید. برای این کار باید به سراغ یکی از شرکت هایی با نام پرداخت یار یا واسط بروید که سرویس خدمات پرداخت در اینستاگرام را هم ارائه می دهند. البته در مطالب بعدی به معرفی این شرکت ها خواهیم پرداخت.

در مرحله‌ی اول، اولین کار شما این است که به سایت شرکت پرداخت یار مد نظرتان برای نمونه سایت رایان پی مراجعه کنید. در صفحه ی باز شده اطلاعات خواسته شده را به همراه درخواست خود درج و ارسال کنید.

در مرحله‌ی دوم بعد از ارسال درخواست، برای شما فرم احراز هویت ارسال می شود. در این فرم اطلاعات تکمیلی خود از جمله شماره شبا کارت، تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را وارد کرده و ثبت می کنید.

در مرحله‌ی سوم پس از تایید از سمت کارشناسان و صحت سنجی اطلاعات لینک پرداخت در اختیار شما قرار می گیرد.

درخواست درگاه اینستاگرام

هزینه‌ی لینک پرداخت اینستاگرام چقدر است؟

برای دریافت لینک پرداخت در ابتدا هیچ هزینه‌ی اولیه ای وجود ندارد، یعنی شما برای درج درخواست و ارسال و در نتیجه نهایی کردن ثبت خود هزینه ای پرداخت نمی کنید. اما به طور کلی شرکت های واسط در ازای خدماتی که ارائه می دهند هزینه یا درصد کارمزدی ثابتی را از هر تراکنش کسر می کنند. برای نمونه رایان پی در دو هفته‌ی اول کاری شما هیچ هزینه ای کسر نمی کند و بعد از آن مبلغ ۵۰۰ تومان برای هر تراکنش از طریق لینک پرداخت دریافت می کند .

 

نحوه ارائه‌ی لینک پرداخت به مشتری در اینستاگرام

راه اول: در آسان ترین حالت می توانید به شکل مستقیم لینک را از طریق دایرکت به مشتری ارسال کنید. البته توجه داشته باشید که اگر برای هر محصول لینک اختصاصی ایجاد کرده اید، لینک پرداخت مربوط به محصول خریداری شده را به خریدار بفرستید.

راه دوم: شاید دیده اید که بعضی از صاحبان پیج های کاری لینک خود را در قسمت بیوگرافی قرار می دهند. این راه یک جورهایی نشانه‌ی تشویق و ترغیب مشتری برای خرید آسان تر و سریع تر است؛ پس با استفاده از این روش با یک تیر دو نشان بزنید. خریدار با لمس لینک در بیوگرافی، وارد فرم پرداخت شما شده و با درج اطلاعاتی مثل نام، مبلغ و شماره تماس به صفحه پرداخت هدایت می شود. شما این امکان را دارید که از قسمت پنل ادمین تراکنش ها را بررسی و پیگیری کنید. 

راه سوم: قرار دادن لینک در استوری است. اما نکته این جاست برای این کار شما باید حداقل ده کا دنبال کننده داشته باشید. در این صورت به راحتی این امکان را دارید که اطلاعات محصول یا پست مربوط به آن را استوری کنید و لینک پرداخت را در قسمت لینک قرار بدهید، البته با این روش هم شما در حال ترغیب و تشویق مشتری به خرید و بالا کشیدن لینک و وارد شدن به آن هستید.

 

همه چیز درباره پرداخت در اینستاگرام

 

معرفی بهترین شرکت هایی که لینک پرداخت اینستاگرام ارائه می دهند

بد نیست بدانید به طور کلی ارائه دهندگان درگاه های پرداخت آنلاین شرکت های psp و شرکت های واسط یا همان پرداخت یار هستند. اصولاً درگاه های پرداخت برای سایت ها ارائه می شوند اما از زمانی که کسب وکارها در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام رونق گرفت برای رفع نیاز صاحبان فروشگاه های آنلاین که وب سایت نداشتند، شرکت های پرداخت یار شروع به ارائه‌ی درگاه های بدون سایت یا همان لینک پرداخت کردند. حالا با گسترش تقاضا و روی کار آمدن تعداد زیادی از پرداخت یارها، پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهتر به سمت بهترین شرکت ها از لحاظ ارائه خدمات بروید که نام شان در سایت شاپرک وجود دارد و تحت نظارت این سایت قرار دارند.

 

روش های پرداخت در اینستاگرام

در اینستاگرام، ممکن است ما با اهداف مختلف نیاز به پرداخت داشته باشیم، به همین منظور روش های پرداخت در اینستاگرام را بررسی می کنیم، به طور مثال هدف ما پرداخت هزینه محصول خریداری شده، پرداخت هزینه تبلیغات بصورت پروموشن یا معرفی، حمایت مالی و… می باشد.

فیس بوک پی

شرکت متا زاکربرگ، سیستم پرداخت یکپارچه به نام Facebook Pay دارد که روشی ساده و ایمن برای پرداخت و تراکنش می باشد که با کارت اعتباری یا نقدی قابل انجام است و طبیعتا نیاز دارد شما اطلاعات پرداخت و حساب خود در فیس بوک کامل کنید تا بتوانید آن را به اینستاگرام نیز متصل نمایید. همان طور که مشخص است این روش بصورت پرداخت دلاری انجام می شوذ و برای ما با تحریم های موجود چالش های فراوانی دارد.

پرداخت در اینستاگرام

پرداخت در اینستاگرام در حال حاضر فقط در برخی کشورها و مناطق در دسترس است. با این حال، می توانید از کارت اعتباری یا نقدی برای کمک مالی در اینستاگرام استفاده کنید.
کارت های اعتباری و نقدی که در اینستاگرام قابل استفاده هستند :
کارت اعتباری: ویزا، مسترکارت، امریکن اکسپرس، دیسکاور
کارت نقدی: ویزا، مسترکارت، امریکن اکسپرس

با توجه به این موضوع، برای اینکه شما از تبلیغات پروموشن اینستاگرام بتوانید استفاده کنید، برای پرداخت هزینه آن نیاز دارید یکی از کارت های اعتباری و یا نقدی گفته شده را فراهم نمایید.

پرداخت بصورت کارت به کارت

مرسوم ترین روش در ایران برای پرداخت هزینه محصول یا دونیت، روش پرداخت کارت به کارت است. صاحب فروشگاه با اطلاعات حساب و کارت به همراه مبلغ برای شما در دایرکت ارسال می کند و شما رسید انتقال واریزی را برای آن آپلود می نمایید. این روش نیاز به اعتماد و تجربه خرید قبلی دارد تا مشتری با خیال راحت پرداخت خود را انجام دهد و معایبی مانند ارسال اطلاعات شخصی، فیش جعلی، مدیریت سخت تراکنش ها و… برای ادمین های پیج همراه دارد.

پرداخت با درگاه پرداخت

روش دیگری که در ایران قابل اجرا است و مشتری اعتماد بیشتری به کسب و کار می کند، همان طور که در این مطلب به طوری مورد بررسی قرار داده ایم، روش پرداخت با درگاه اینترنتی است. به طور خلاصه این روش، به دلیل احراز هویت در مراحل دریافت درگاه پرداخت، مشتری می تواند از طریق پلیس فتا پیگیری کند و به همین خاطر اعتماد بیشتری دارد که پشت این پیچ کسب و کار و شخص حقیقی وجود دارد. از دیگر مزایای آن برای ادمین ها می باشد که همه تراکنش ها را به راحتی می توانند رصد کنند و گزارشات خوبی از فروش خود بدست بیاورند.

 

در آخر باید گفت صاحبان پیج های کاری با ایجاد لینک پرداخت اینستاگرام، مدیریت بهتر و اعتبار بیشتر را تضمین می کنند و از این طریق بر روی شانس خرید و افزایش درآمد خود اثر مثبت می گذارند. پرداخت یار ها به دستور بانک مرکزی و شرکت الکترونیکی شاپرک برای جلوگیری از کلاه برداری و ایجاد محیط امن، بدون احراز هویت و صحت سنجی اطلاعات، درگاه پرداخت در اختیار صاحبان پیج های کاری قرار نمی دهند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QdjdAEvF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه