شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

7 مقصد جذاب برای تور ایرانگردی که نباید از دست بدهید!

تور ایرانگردی می تواند فرصت های بی شماری را برای تجربه لحظات خاطره انگیز در تمامی شهرهای ایران برایتان فرآهم سازد. جای بسی خرسندی است که کشور عزیزمان از زیبایی های بکر و مثال زدنی برخوردار است و شما بر طبق سلیقه خودتان می توانید یکی از شهرها را برای گردش و تفریح و ماجراجویی در دل طبیعت انتخاب کنید. تورهای ایرانگردی، یعنی ارتباط نزدیک با تاریخ، فرهنگ و هنر مردمانی که هر کدام، حرفی برای گفتن دارند!

اگر آماده سفر هستید، با ما همراه باشید! می خواهیم شما را با چند مقصد عالی برای رزرو تور ایرانگردی آشنا کنیم. در ادامه نیز یکی از بهترین آژانس های مسافرتی و گردشگری را به شما معرفی خواهیم نمود.

این 7 مقصد را در رزرو تور ایرانگردی در اولویت قرار دهید

7 مقصد جذاب برای تور ایرانگردی که نباید از دست بدهید!

 

1-تور کیش همراه با اقامت در بهترین هتل ها

کمتر کسی است که بخواهد نرمی شن های ساحل دریا و پرتوهای گرم خورشید را احساس کند اما به فکر تور کیش نیوفتد! آری؛ درست است! تور کیش، یکی از بهترین و محبوب ترین مقصدهای مسافرتی است که می توانید در تور ایرانگردی درباره آن فکر کنید.

یک نکته مهم در رزرو انواع تور کیش وجود دارد و آن هم توجه به شرایط آب و هوایی این جزیره است. بهترین زمان سفر به کیش، بهار، پاییز و زمستان است. با تورهای کیش می توانید در بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشید، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری را از نزدیک ببینید و از تفریحات آبی کیش هم لذت ببرید.

2-تور قشم برای یک خرید استثنایی

دومین مقصد محبوب برای تور ایرانگردی، تور قشم است. تورهای قشم و کیش در کنار هم، بسیاری از مسافران را هر ساله به خود جذب می کنند. سفر به قشم در تمام فصل های سال، لذت بخش است. دیدنی های این جزیره در نوع خود، منحصربه فرد هستند. از سواحل زیبا گرفته تا بازارهای قدیمی و مکان های تاریخی، هر کدامشان چشمان شما را خیره می سازند!

تور قشم را می توانید در زمستان یا بهار رزرو کنید و از آب و هوای مطبوع این منطقه لذت ببرید. طعم مخصوص غذاهای دریایی را می توانید در بهترین رستوران های قشم امتحان کنید. با رزرو تور ایرانگردی به مقصد قشم، دنیای متفاوتی را در جنوب ایران از نزدیک تماشا خواهید کرد.

3-تور اصفهان، سفر به نصف جهان!

هرچه از زیبایی ها و فرهنگ و هنر اصفهان بگوییم، باز هم کم گفته ایم! تور اصفهان یکی از بهترین انتخاب ها برای تور ایرانگردی است. خانواده ها از سایر شهرها بسیار تمایل دارند برای یک بار هم که شده، اصفهان را از نزدیک ببینند! این علاقه نه تنها برای مسافران داخل، بلکه برای توریست های خارجی هم وجود دارد.

با رزرو تور اصفهان و اقامت در بهترین هتل های این شهر می توانید تمام دیدنی های شهر را ببینید و از بازارهای تاریخی خرید کنید. خرید سوغاتی های مخصوص اصفهان، فراموشتان نشود.

4-تور شیراز و گشت و گذار در دل تاریخ!

تور شیراز یکی از تورهای مسافرتی است که جزو اولویت های تور ایرانگردی برای علاقه مندان به بناهای تاریخی هخامنشیان و ساسانیان قرار می گیرد. شیرازگردی یعنی سفری به دل تاریخ و ارتباط با امپراطوری های بزرگ ایران زمین؛ می توانید در بهترین هتل های شیراز اقامت داشته باشید و هر آنچه از این شهر، تصور می کنید، از نزدیک ببینید.

تور شیراز را در سه ماهه فصل بهار رزرو کنید و مطمئن باشید که بوی عطر بهار نارنج، شما را سر ذوق می آورد! آب و هوای شیراز در تمامی فصل های سال، مطبوع است اما بهار و تابستان، حال و هوای دیگری دارد. با رزرو تورهای شیرازگردی می توانید از این موهبت بهره ببرید.

5-تور تبریز، این سرزمین باشکوه!

نمی توانیم از بهترین شهرها برای تور ایرانگردی نام ببریم اما تبریز را از قلم بیاندازیم! درست است! تبریز، سرزمینی باشکوه و استوار، جایی در گوشه شمال غربی ایران است و زیباترین کوهستان ها و منظره های دشت زار را دارد. برای تغییر حال و هوای خود و اعضای خانواده می توانید تورهای تبریز را از شهرتان رزرو کنید و رهسپار آنجا شوید. مردمانی ترک زبان و اصیل، با فرهنگ غنی، جاذبه های تاریخی و بازارهای معروف، تنها گوشه ای از دیدنی های این شهر هستند؛ فرصت را از دست ندهید و همین حالا تور تبریز را رزرو کنید.

6-تور مشهد، لذت لمس فضای نورانی حرم امام رضا (ع)!

نام تور مشهد همیشه در میان لیست تورهای ایرانگردی به چشم می خورد. لذت زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم، امام رضا (ع)، تفریح و گردش در شهر و خرید کردن انواع سوغاتی های معروف مشهد، تمام آن چیزی است که مسافران به دنبال آن هستند. تور مشهد را می توانید در تمام فصل های سال با بهترین قیمت ها رزرو کرده و بهترین هتل های مشهد را نیز برای اقامت خود انتخاب کنید.

7-تور چابهار و کشف پدیده های شگفت انگیز در ایران!

یکی از بهترین انواع تور ایرانگردی برای علاقه مندان به پدیده های طبیعت، تور چابهار است. با سفر به بندر زیبای چابهار می توانید سرزمین های ناشناخته را در گوشه جنوب شرقی ایران کشف کنید! برخی از این پدیده ها در تمام جهان، نادر و کمیاب هستند. خرید کردن از بازارهای معروف چابهار، خود به عنوان یک جاذبه شناخته می شود.

بهترین تورهای ایرانگردی، همراه با تیناسفر

7 مقصد جذاب برای تور ایرانگردی که نباید از دست بدهید!

چنانچه در حال برنامه ریزی برای رزرو یکی از تورهای مسافرتی هستید و می خواهید یکی از مقصدهایی که در فوق معرفی کردیم را انتخاب نمایید، برایتان خبر خوبی داریم!

به راحتی می توانید انواع تور کیش، تور قشم، تور چابهار، تور اصفهان، تور شیراز، تور تبریز، تور مشهد، تور همدان و ... را از تیناسفر، رزرو کنید. اقامت در بهترین هتل های شیراز، هتل های اصفهان، هتل های کیش، هتل های قشم، هتل های مشهد و هتل های تبریز برای شما با خدمات کامل ارائه می شود. کافیست مشخص کنید که سفر به کجا برایتان مهم تر است.

تیناسفر، مجری برگزاری انواع تور ایرانگردی است و بهترین و کامل ترین خدمات را برای رفاه و آسایش شما در سفر و اقامت در شهر مقصد ارائه می دهد. برای تجربه های لذت بخش آماده شوید!

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tI0h8hvi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه