شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مانند هر بخش دیگری استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در چند سال گذشته رواج زیادی یافته است ، به همین دلیل خشکشویی حباب در تهران نیز خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهد.

با افزایش ترافیک، برنامه های کاری فشرده و... افراد زیادی به دنبال استفاده از راه های سریع و مفید برای انجام کارهای شخصی خود هستند . به عنوان مثال ، افراد زیادی برای صرفه جویی در زمان و انرژی خود خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام داده و با سفارش مواد مورد نیاز خود به صورت اینترنتی آنها را در همان روز یا روز بعد درب منزل خود تحویل می گیرند، به همین دلیل کسب و کارهای آنلاین رونق زیادی یافته اند. دلایل مختلف و مزایای متعددی وجود دارد که شما باید خدمات خشکشویی آنلاین را انتخاب کنید که در این مقاله به آنها اشاره شده است.

خشکشویی چیست؟

خشکشویی به مراکزی اطلاق می شود که جهت مراقبت، نگهداری و شستشوی صحیح از منسوجات فعالیت می کنند . این مراکز بطور کلی امکانات ویژه ای برای شستشوی لباس ها با فرآیندهای خشکشویی و آبشویی داشته و پس از انجام این امور و از بین بردن لکه های سرسخت توسط محلول های ویژه، اتو کردن لباس ها را انجام داده و آنها را به مشتری تحویل می دهند . در خشکشویی ها علاوه بر شستشوی لباس ها فعالیت های دیگری مانند خشکشویی پرده، پتو، رنگرزی لباس، رفو و... نیز انجام می شود.

به عبارت دیگر می توان گفت خشکشویی ، به تمیز کردن، حفاظت و رنگرزی محصولات نساجی ، چرم و محصولات مصنوعی اختصاص دارد. هدف از کارهایی که در خشکشویی انجام می شود تمیز کردن و بازگرداندن لباس ها و اقلام خانگی به حالت نو است.

5 دلیل برای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین حباب

 

مزایای خشکشویی آنلاین حباب چیست؟

1. راحتی

استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود. در صورتی که درخواست خود را در خشکشویی آنلاین ثبت کنید نیروهای آنها برای دریافت لباس ها یا مواردی که نیاز به شستشو دارند به محل مورد نظر شما مراجعه نموده و آنها را از شما تحویل می گیرند و پس از شستشو نها را درب منزل به شما تحویل می دهند . بنابراین نیاز به رانندگی یا رفتن به خشکشویی را نخواهید داشت.

همچنین نیازی نیست که لباس های رنگی را از لباس های سفید و لباس های ظریف را از حوله ها جدا نموده و به صورت مجزا در ماشین لباسشویی قرار دهید. هیچ نگرانی برای خشک کردن لباس ها و سایر وسایلی که شستشو داده اید نداشته به اتو کشی نیز ندارند.

برای استفاده از خدمات آنلاین خشکشویی کافی است پای سیستم خود نشسته و با فشردن و کلیک برروی چند گزینه امکانی را به وجود آورید که لباس های خود را درب منزل به نیروهای خشکشویی تحویل دهید. امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی نیز فراهم است.

2. حفظ محیط زیست

در صورتی که لباس ها و سایر اقلام خود را خشکشویی آنلاین حباب بسپارید به حفظ محیط زیست خود نیز کمک می کنید . زیرا این مرکز از مواد شوینده و حلال های خشکشویی که سازگار با محیط زیست هستند استفاده می کنند . حلال هایی که این مرکز استفاده می کنند با محیط زیست مهربان تر بوده و روی الیاف لباس شما به صورت ملایم عمل می کنند و در عین حال لکه های سخت روی آنها را نیز از بین می برند.

3. کیفیت بالای شستشو

خشکشویی آنلاین حباب توسط کارشناسانی اداره می شود که به خوبی در هنر خشکشویی و پاک کردن انواع لکه ها بر روی انواع پارچه ها مسلط هستند . علاوه بر این ، این مرکز از ماشین لباسشویی و خشک کن هایی که به اندازه بزرگ تجاری هستند استفاده می کنند که به کنترل چرخش درام، استفاده از مواد شوینده و همچنین تشخیص جزئیات فنی مانند سطح رطوبت و دما مجهز می باشند که این مسائل به نوبه خود باعث ایجاد بهترین نتایج می شود که دستیابی به آنها در خانه غیر ممکن است.

از آنجایی که گاهی اوقات نمی توان برخی لکه ها را توسط مواد شوینده خانگی از بین برد ، پس از شستشو ممکن است به نظر برسد که دیگر آن لباس قابل استفاده نیست اما در خشکشویی ها از لکه برها و مواد شوینده مخصوصی استفاده می شوند که تمام لکه ها و بوهای سخت از روی لباس را از بین می برند.

4. صرفه جویی در هزینه ها

در صورتی که لباس های خود را برای شستشو یا خشکشویی به مرکز خشکشویی آنلاین حباب بسپارید می توانید مطمئن باشید که رنگ لباس های شما از بین نرفته و به نخ و الیاف لباس آسیبی وارد نمی شود که این امر در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود، زیرا نیاز به خرید لباس های جدید نخواهید داشت. از طرفی قیمت خشکشویی نسبت که کیفیت بالای شستشو کاملا توجیه پذیر است . 

5. ثبت سفارش آنلاین و آسان

یکی از مزیت های استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین است که شما می توانید به سادگی و تنها با دارا بودن یک گوشی اندروید سفارش خود را برای تحویل لباس های خود به خشکشویی ثبت کنید . برای اینکار کافی است اپلیکیشن مورد نظر را نصب نموده و پس از ثبت سفارش در زمان مقرر لباس های خود را بدون نیاز به جدا کردن لباس های مختلف از یکدیگر به مامور خشکشویی تحویل دهید.

امکان تثبت سفارش ، از طریق سایت و تلفن نیز فراهم است . اگر ساکن غرب تهران هستید ، برای دسترسی به خدمات خشکشویی آنلاین غرب تهران ، یک تماس کافی است .

تلفن ویژه :  91092732 – 021

www.hobabb.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OD8jSlgp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه