شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در صنایع مختلف محصولات الکترونیک، لوازم آرایشی، موادغذایی، اسباب بازی ها و غیره را با استفاده از کارتن بسته بندی می کنند تا در زمان حمل ونقل و رسیدن به دست مشتری، از آسیب مصون باشد. از چاپ روی کارتن بسته بندی وسایل نیز برای تبلیغات و برندسازی استفاده می شود. یکی از مجموعه های تولیدکننده کارتن که محصولات خود را به صورت آنلاین و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد، کارتن سازی زودپک است. در این مقاله قصد داریم درباره محصولات، ویژگی ها و مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی زودپک توضیح دهیم.

با کارتن سازی زودپک بیشتر آشنا شوید

آشنایی با مراحل کارتن سازی

یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت بسته بندی کارتن است. بسیاری از کارخانه های تولیدکننده محصولات خود را در بسته های کارتنی مقاوم و لوکس به مشتریان عرضه می کنند. بسته بندی با کارتن، هم ایمنی بالایی دارد و هم باعث کاهش هزینه های بسته بندی می شود. میزان سود کسب وکارهایی که محصولات خود را با کارتن بسته بندی می کنند، بیشتر خواهد شد. کارتن ها معمولا از سه لایه تشکیل می شوند . لایه زیر و رو، مقوای لاینر یا صاف و لایه میانی، مقوای فلوتینگ یا کنگره دار است . این محصولات از نظر چاپ نیز به دو گروه چاپ روی کارتن یا فلسکو و چاپ لمینتی تقسیم می شوند. در مرحله اول کارتن سازی مشتری نیازهای خود مانند سایز، نوع کارتن، تعداد لایه ها و نوع طراحی روی کارتن بسته بندی را مشخص می کند. تولیدکننده با آشنایی بیشتر با نیاز مشتری، محصول باکیفیت تری را به او تحویل می دهد. در مرحله بعدی واحد تولید ورق کارتن، با استفاده از تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز، تولید کارتن سفارشی مشتری را آغاز می کند و در نهایت با طی مراحل برش دادن مقوا، دایکات کردن، چسباندن لبه های مقوا و تا کردن ورق کارتن های مورد نظر با استفاده از تجهیزاتی مانند دستگاه خط کش برش، دستگاه چاپ، دستگاه دایکات، دستگاه چاک زن کارتن، دستگاه لب چسب، دستگاه منگنه و غیره محصولات تولید شده برای بارگیری و ارسال به دست مشتری آماده می شوند .

معرفی محصولات ارائه شده در کارتن سازی زودپک

·         کارتن اسباب کشی

در کارخانه های کارتن سازی به کارتن های تک رنگ قهوه ای یا سفیدی که در ابعاد مختلف و بدون چاپ تولید می شوند، کارتن اسباب کشی می گویند. البته فروشگاه های اینترنتی با خرید این نوع کارتن، از آن برای ارسال محصولات خود به مشتریان نیز استفاده می کنند. کارتن سازی زود پک برای تولید کارتن بسته بندی وسایل از باکیفیت ترین ورق های سه لایه و پنج لایه مقوایی استفاده می کند. قیمت کارتن های اسباب کشی در این مجموعه بسیار ارزان تر از تولیدی های دیگر است. کسانی که برای اسباب کشی منزل خود به کارتن نیاز دارند، می توانند در کم ترین زمان ممکن با نازل ترین قیمت، کارتن های مورد نیاز خود را در درب منزل تحویل بگیرند. فروشگاه های اینترنتی در شهرهای مختلف، دیگر لازم نیست که برای خرید کارتن بسته بندی در تهران، مسافت زیادی را طی کنند؛ زیرا فروشگاه اینترنتی زودپک بهترین تولیدکننده کارتن بسته بندی در تهران شرایطی فراهم کرده که همه فروشگاه های اینترنتی ایران با خرید از این سایت در هزینه های خود صرفه جویی کنند و وقت و هزینه خود را برای مراجعه به تهران هدر ندهند. کارتن های بسته بندی سفارش شده در اسرع وقت به دست آن ها خواهد رسید.

·         کارتن پستی

یکی دیگر از محصولات کارتن سازی زودپک کارتن پستی است. روی این نوع کارتن نشان شرکت ملی پست ایران، محل چسباندن تمبر، محل نوشتن آدرس فرستند و گیرنده نیز چاپ شده است. از مهم ترین ویژگی های کارتن های پستی می توان به تولید کارتن در اندازه های استاندارد، استفاده از کارتن های باکیفیت و مقاوم و تولید کارتن با چاپ اختصاصی شرکت پست اشاره کرد. بیشتر مشتریان کارتن پستی را فروشگاه های اینترنتی، دفاتر پیشخوان دولت و شرکت ها تشکیل می دهند. با خرید کارتن پستی محصولات در شرایطی امن در داخل کارتن قرار می گیرند و پس از درج آدرس فرستنده و گیرنده به اداره پست تحویل داده می شوند تا در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری برسند. زودپک با حذف کردن واسطه ها و دریافت کم ترین سود کارتن های پستی را با پایین ترین قیمت به فروش می رساند. این محصول هم به صورت تکی و هم به صورت عمده به فروش می رسد.

با کارتن سازی زودپک بیشتر آشنا شوید

 

·         کارتن با چاپ اختصاصی

 در سال های اخیر به ویژه بعد از شیوع بیماری کرونا تعداد فروشگاه های آنلاین افزایش پیدا کرده است. مردم نیز استقبال خوبی از این فروشگاه ها داشته اند. محصولات ارائه شده در فروشگاه های آنلاین از طریق کارتن های بسته بندی به آدرس آن ها ارسال می شود . برخی از فروشگاه ها برای تبلیغات و برندسازی خود لوگوی اختصاصی خود را از طریق طراحی روی کارتن بسته بندی چاپ می کنند تا اعتماد مشتریان بیشتری را جلب نمایند. در مجموعه زودپک امکان چاپ و طراحی روی کارتن بسته بندی با کم ترین تیراژ نیز وجود دارد. این درحالیست که کارتن سازی های دیگر، چاپ اختصاصی روی کارتن را با تیراژ کم انجام نمی دهند . فروشگاه های اینترنتی طرح و لوگوی مورد نظر خود را سفارش می دهند و مجموعه زودپک با استفاده از باکیفیت ترین تجهیزات چاپ به صورت تک رنگ آن را روی کارتن هایی با سایز مورد نظر آن ها چاپ می کند . جالب است بدانید سفارش و خرید کارتن هایی با چاپ اختصاصی از زودپک تقریبا سی درصد ارزان تر از خرید کارتن پستی از اداره پست است. فروشگاه های آنلاین با استفاده از کارتن های بسته بندی زودپک می توانند در هزینه های پستی مرسولات خود صرفه جویی کنند.

مزایای خرید کارتن های بسته بندی از کارتن سازی زودپک

در گذشته تخفیف های پلکانی ارائه شده توسط این مجموعه فقط مختص به مشتریانی بود که رقم خرید بالایی داشتند ؛ اما اخیرا تخفیف ها شامل تمام فاکتورهایی می شود که در طول یک ماه به ثبت رسیده اند. با این شیوه همه مشتریان از مزایای درصد زیادی از تخفیف بهره مند می شوند. در واقع همه خریدهای مشتری در طول یک ماه با هم جمع می شوند و با توجه به جمع فاکتورها تخفیف پلکانی ارائه می شود . مبلغ تخفیف نیز به کیف پول کاربر انتقال می یابد تا بتواند در سفارش های بعدی خود از آن استفاده کند. این نوع طرح تخفیفی برای حمایت از کسب وکارهای نوپا و فروشگاه های اینترنتی که تازه کار خود را آغاز کرده اند، اعمال می شود. در روش تخفیفی قبلی مشتریان برای این بتوانند کارتن های مورد نیاز خود را با تخفیف خریداری کنند، حجم زیادی را سفارش می دادند و کارتن ها را در انبار ذخیره می کردند. از طرفی نگهداری کارتن ها به فضای زیادی احتیاج دارد. با تخفیف های جدید دیگر نیازی به خرید بیش از نیاز وجود ندارد. یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی زودپک این است که مشتریان می توانند مبلغ مورد نیاز برای خرید را به کیف پول خود انتقال دهند تا در هر خرید برای پرداخت از مبلغ موجود در کیف پول کم شود.

نحوه خرید و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی زودپک

با کارتن سازی زودپک بیشتر آشنا شوید

اگر به تازگی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و برای ارسال مرسولات خود به دست مشتری به دنبال باکیفیت ترین و ارزان ترین کارتن های بسته بندی با کیفیت بالا هستید، پیشنهاد می کنیم که به سایت کارتن سازی زودپک با آدرس اینترنتی http://zoodpack.com مراجعه کرده و بعد از ثبت سفارش در طول یک ماه از تخفیف های ویژه این فروشگاه اینترنتی بهره مند شوید. سامانه فروش اینترنتی لوازم بسته بندی زودپک فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. در این سامانه محصولاتی مانند کارتن های بسته بندی آماده، کارتن های پستی، کارتن های اسباب کشی، پاکت های پستی، پاکت های حبابدار، پاکت های متالایز، سلفون، چسب پهن و غیره نیز با ارزان ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود. مشتریان سایت به راحتی می توانند به قیمت تمام محصولات ارائه شده در زودپک به صورت کاملا شفاف و به صورت تکی دسترسی داشته باشند. سفارش مشتریان تهرانی به صورت فوری ارسال می شود و ارسال سفارشات مشتریان در سایر شهرها از طریق پست و باربری شهرستان انجام می شود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nE6T9zE0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
زود پک :
1 سال پیش
به شدت بی مسئولیت و بی ادب هستن. حتی کارتن ها رو بسته بندی نمیکنن و به صورت فله میارن. کیفیت هم که افتضاح
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه