شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید گسترده پرایمر زینک ریچ اپوکسی در شرکت رانا کیمیا فام

یکی از پرایمرهای بسیار پرکاربرد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد پرایمر زینک ریچ اپوکسی می باشد. این ماده رنگی همان طور که از نام آن کاملاً مشخص است غنی از ترکیبات زینک می باشد. مواد زینک باعث می شود تا یک خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی بسیار قوی در رنگ ایجاد شود. در واقع هدف از به کارگیری این نوع پرایمر نیز جلوگیری از خوردگی در تجهیزات فلزی می باشد. در شرکت رانا کیمیا فام یکی از بخش‌های تولیدی مربوط به پرایمر زینک ریچ اپوکسی می باشد.

با توجه به آمار استفاده بسیار بالایی که این نوع از پرایمرها در حوزه های کاری مختلف دارند برنامه ریزی های بسیار دقیقی برای تولید این پرایمر در این شرکت تدارک دیده شده است. در ادامه مقاله سعی میکنیم جزئیات بیشتری از این پرایمرهای ارزشمند ارائه دهیم تا اگر قصد تهیه آنها را دارید بتوانید با اطلاعات جامع تر اقدام به خرید کنید.

مشخصات پرایمر زینک ریچ اپوکسی تولید شده در رانا کیمیا فام

  • پرایمر زینک ریچ اپوکسی بعد از فرایند اختلاط دو جزء آن حدودا تا ۸ ساعت (pot life) قابلیت اجرا روی سطوح دارند. البته دمای محیط باید در ۲۵ درجه سانتیگراد باشد.
  • تعداد اجزای پرایمر دو جزء می باشد که باید با یک نسبت مشخص با یکدیگر ترکیب شوند. زمان اختلاط دو جزء رنگ باید قبل از شروع فرآیند رنگ آمیزی باشد.
  • بعد از اجرا، این پرایمرها پس از گذشت ۷ روز می توانند به مرحله خشکی کامل برسند. خشکی متوسط و همچنین خشکی قابل لمس آن ها به ترتیب برابر ۸ ساعت و ۳ ساعت می باشد.
  • مناسب ترین دما برای آنکه فرایند خشک شدن رنگ به خوبی انجام شود دمای ۲۵ درجه سانتیگراد است.
  • پرایمر زینک ریچ اپوکسی قدرت پوشش دهی بسیار بالایی دارد به صورتی که اگر شما فرآیند اجرای رنگ را به خوبی رعایت کنید میتوانید در ضخامت ۷۰ میکرون یک مساحت حدوداً ۱۰ متر مربعی را پوشش دهی کنید.
  • این رنگها غالباً وزن سبکی دارند. در واقع به ازای حجم یک سانتی متر مکعب تنها دارای دو گرم جرم می باشند.
  • محدوده ضخامت این پرایمرها از ۵۰ میکرومتر شروع می‌شود و تا حداکثر ۷۰ میکرون ادامه دارند. اینکه شما چه ضخامتی از این رنگ را بر روی سطح بستر کار قرار دهید، بستگی به نوع پروژه و شرایط تجهیزات فلزی دارد.
  • حجم ماده جامد این پرایمرها حدود ۶۰ درصد میباشد یعنی پس از اعمال اولیه و تا رسیدن به مرحله خشکی کامل ۴۰ درصد از حجم آنها کاهش می یابد.
  • از لحاظ رنگ بندی نیز معمولاً به صورت تک رنگ خاکستری به بازار عرضه می شوند.

تولید گسترده پرایمر زینک ریچ اپوکسی در شرکت رانا کیمیا فام

اهداف تولید پرایمر زینک ریچ اپوکسی

همانطور که می دانید فلزات خصوصاً آلیاژ های فولادی در زمانی که در مجاورت آب و هوای محیط و همچنین رطوبت قرار می گیرند به شدت آسیب پذیر هستند و مستعد خوردگی، زنگ زدگی و همچنین تغییر رنگ و اکسیداسیون می باشند. این تغییرات ساختاری در فلز امری بسیار منفی تلقی می شود. سازه های فلزی در صورت زنگ زدگی مقاومت خود را از دست می دهند و اگر این شدت زنگ زدگی افزایش یابد در مواردی باعث تخریب یا فروریزی سازه خواهد شد. به همین دلیل ما باید از ترکیبات رنگی به صورت هوشمندانه استفاده کنیم تا بتوانیم از این فرایندهای مخرب تا یک حد بسیار بالایی جلوگیری و یا از سرعت پیشرفت آن بکاهیم.

پرایمر زینک ریچ اپوکسی با هدف حفاظت از تجهیزات و سازه های فلزی طراحی و تولید شده است. این ماده رنگی می تواند بر روی تجهیزات مختلفی که در سازه های ساحلی و یا وسایل فلزی که به صورت غرق شده در آب هستند مورد استفاده قرار گیرند. شدت چسبندگی آنها به حدی بالا می باشد که حتی می توانند در تماس مستقیم با رطوبت نیز چسبندگی خود را حفظ کنند. شما می توانید این پرایمر زینک ریچ اپوکسی را در پروژه های احداث پل های هوایی، اسکلت ساختمان، تجهیزات شناور در آب مورد استفاده قرار دهید. حتی این رنگ ها قابلیت آن را دارند تا بر روی خطوط لوله های فلزی، مخازن و همچنين فلزاتی که به صورت مدفون در خاک هستند اجرا شوند.

وسایل و تجهیزات مناسب جهت اجرای پرایمر

اجرای پرایمر زینک ریچ اپوکسی به اندازه کیفیت محصول فوق العاده اهمیت دارد. در واقع این روش اجرای استاندارد است که تعیین می کند دوام و ماندگاری رنگ تا چه حد خواهد بود. در بسیاری از موارد ممکن است شما از رنگ های استاندارد و با کیفیت بالا استفاده کنید اما اگر مراحل اجرای رنگ شما دارای نقص باشند در آن صورت نمی توانید آن نتیجه مطلوب و مورد انتظار را دریافت کنید. در قدم اول برای اعمال پرایمرها شما باید از وسایل و تجهیزات مناسب استفاده کنید.

از جمله تجهیزاتی که در پروژه های رنگ آمیزی بر روی سطوح فلزی با استفاده از پرایمر زینک ریچ اپوکسی استفاده می شود میکسرها، غلتک ها و قلمو ها، اسپری بدون هوا و همچنین اسپری های معمولی می باشد. اغلب مواقع مجریان رنگ سعی می کنند از اسپری های بدون هوا استفاده کنند. نام دیگر این تجهیزات اسپری ایرلس می باشد. سرعت اجرا با این وسایل به حدی بالا است که شما می توانید در یک مدت کوتاه مساحت گسترده ای از سطوح فلزی مختلف را رنگ آمیزی کنید.

تولید گسترده پرایمر زینک ریچ اپوکسی در شرکت رانا کیمیا فام

اهمیت آماده سازی سطح قبل از اجرای پرایمر زینک ریچ اپوکسی

برای آنکه یک نتیجه بسیار ایده آل در اجرای پرایمر زینک ریچ اپوکسی داشته باشید لازم است که مراحل آماده سازی مقدماتی را بر روی سطوح فلزی انجام دهید. اگر سطح فلزی مورد نظر شما دارای زبری و ناهمواری بسیار زیاد می باشد حتماً باید از فرایند سند بلاست از نوع sa2.5 و sa3 استفاده کنید تا بتوانید سطح مورد نظر را کاملا صاف و یکدست کنید. معمولاً پرایمرها بر روی سطوحی که کاملا صاف و بدون ناهمواری هستند هم چسبندگی بهتری دارند و هم اینکه مقدار مصرف آنها کاهش می یابد. هر چقدر آماده سازی سطح شما بهتر انجام گیرد نتیجه ی پس از اعمال رنگ کیفیت بالاتری خواهد داشت.

مشاوره قیمت و خرید انواع پرایمر صنعتی از شرکت رانا کیمیا فام

مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاع از قیمت انواع پرایمر صنعتی و همچنین آشنایی با جزئیات این محصولات پرکاربرد با شرکت رانا کیمیا فام تماس حاصل فرمایند. کارشناسان این مجموعه صنعتی سعی می کنند شما را در جهت داشتن یک خرید موفق راهنمایی کنند. علاوه بر این قیمت در نظر گرفته شده برای این محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشد در نتیجه شما می توانید یک مدیریت عالی بر بودجه خود داشته باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/k1jMW30J
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه