شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آتلیه ها اغلب به صورت حرفه ای در یک حوزه خاص مانند آتلیه کودک، آتلیه عروس و ... به فعالیت در در زمینه‌ی عکس برداری می پردازند. اگرچه برخی از آنها نیز که فضای کافی و تجهیزات لازم را داشته باشند در چند زمینه کاری به صورت هم زمان عمل می کنند. ولی آنچه در مورد این مجموعه های عکس برداری از هر موضوع دیگری مهم تر است، وجود مجوزهای لازم برای انجام چنین فعالیت هایی است. بدین ترتیب در محیطی کاملاً امن عکس ها در بالاترین کیفیت ثبت و سپس چاپ می شوند و به عنوان بهترین ابزار برای محافظت از خاطرات گران بهایمان به شمار می آیند. در این مطلب قصد داریم، بیشتر به مشخصات بهترین آتلیه کودک بپردازیم و نکات مهم و لازم الاجرا را در این مکان های کاری باهم مرور نماییم. مسلماً انتخاب یک آتلیه کودک خوب به دلیل حساسیت های روحی کودکان و بی رغبتی آنها به فرآیند عکس برداری در صورت عدم ارتباط گیری مثبت با محیط آتلیه، بسیار مهم تر است.

 

آتلیه عکاسی کودک خوب چگونه است؟

 

شخصات یک آتلیه کودک خوب و موردقبول:

اغلب آتلیه های کودک به منظور معرفی بهتر خود تصاویری را از محیط کاری و نوع تجهیزاتشان در فضاهای آنلاین منتشر می کنند. بدین ترتیب والدین با مشاهده عکس آتلیه کودک می توانند تا حدودی به میزان تبحر عکاس بر اصول دیزاین و هارمونی رنگ ها و میزان پیشرفته بودن تجهیزات محیط کاری وی پی ببرند. در گام بعدی حضور فیزیکی در محل و بررسی صحت ادعاهای عرضه شده مهم است تا درنهایت از عکس های گرفته شده رضایت کامل را داشته باشیم. در ادامه بیشتر باب مشخصات آتلیه کودک سخن گفته و معیارهای یک آتلیه برگزیده را بازگو می کنیم.

 

آتلیه عکاسی کودک خوب چگونه است؟

 

1. مشخصه اول: ارائه فضایی متناسب با روحیات کودکانه

علاوه بر اینکه عکاس باید به تمامی علوم و فنون این حرفه اشراف کامل داشته باشد، باید در حوزه روانشناسی کودک نیز آگاهی هرچند محدودی کسب نماید. بدین ترتیب بهتر می تواند، آتلیه کودک را با دکوراسیونی متناسب با روحیات حساس، نکته سنج و شاد و پرانرژی کودکان چیدمان نماید.

2. مشخصه دوم: ارائه تجهیزاتی مطابق با معیارهای و استانداردهای قابل قبول

تجهیزات گویی سنگ زیربنایی یک آتلیه کودک خوب را تشکیل می دهند، به گونه ای که حتی متبحرترین و باتجربه ترین عکاسان نیز در صورت عدم دسترسی به تجهیزاتی خوب و استاندارد توانایی ارائه تصاویری بی نقص و در سطح کیفی بالا را ندارند. این تجهیزات از انواع دوربین های عکاسی شروع شده و تا ابزارهایی مانند فلاش پرتابل، سافت باکس و ... را شامل می شود.

3. مشخصه سوم: توجه به نورپردازی و اصول رایج آن

بهترین آتلیه کودک باید بتواند در صورت عکاسی در فضای بسته یک نورپردازی ایده آل و تأثیرگذار را ارائه دهد. این موضوع علاوه بر تجهیزات نورپردازی باکیفیت، دانش نحوه چیدمان تجهیزات نورپردازی را نیز می طلبد. در صورت بی توجهی به چنین اصل مهمی یکی از اصولی ترین عناصر حاکم بر آتلیه ها به خوبی اجرا نمی شود.

4. مشخصه چهارم: تبحر کافی به چندین حوزه مخصوص کودکان

در زمان رؤیت عکس آتلیه کودک دقت نمایید از میان آتلیه های موجود نمونه ای را انتخاب نمایید که در زمینه های مرتبط با کودکان مانند عکاسی دوران بارداری، نوزادی، تولد و ... به صورت ترکیبی فعالیت می کند. بدین ترتیب از علم و دانش آتلیه دار در این زمینه خاص مطمئن تر شده و به توانایی های وی آگاهی بیشتری می یابید.

5. مشخصه پنجم: تجهیز به انواع نرم افزارهای ویرایش عکس

نرم افزارهای ویرایش عکس می توانند قدرت مانور عکاس را برای تهیه تصاویری ناب و ماندگار افزایش دهند. ازاین رو بهترین آتلیه کودک نمونه ای است که به انواع نرم افزارهای ویرایشی مجهز بوده و توانایی کامل برای بهره مندی و استفاده از آنها را نیز دارد.

6. مشخصه ششم: ارائه نمونه کارهای فراوان در فضاهای آنلاین

یکی دیگر از مهم ترین مشخصات یک آتلیه معتبر ارائه عکس آتلیه کودک و استودیوی عکاسی خود در انواع فضاهای آنلاین مانند شبکه های اجتماعی، وبلاگ، وب سایت و ... و عرضه نمونه کارهایی باکیفیت و مورد تأیید در این بسترها است. بدین ترتیب اعتماد مخاطبان این مجموعه ها به نوع کار و فعالیت آنها بیشتر شده و درصد مشتریانشان نیز افزایش می یابد.

مزایای مراجعه به یک آتلیه کودک خوب و مورد تأیید:

زمانی که یک آتلیه کودک از هر نظر ایده آل را بیابید، مسلماً ثبت تصاویری بسیار حرفه ای و تخصصی در انتظارتان است. از این مهم تر محیط جذاب و دوست داشتنی که با روحیات کودکان سازگار است سبب می شود، یک خاطره شیرین از لحظات عکاسی در ذهن و روح کودک نقش بسته و از عکس و عکاسی، ترس و اضطرابی در آینده نداشته باشد. در ادامه بیشتر باب مزایای مراجعه به بهترین آتلیه کودک سخن می گوییم.

 

آتلیه عکاسی کودک خوب چگونه است؟

 

  • مزیت اول: دسترسی به عکاسانی با خلاقیت بسیار بالا
    • مزیت دوم: ارائه زیباترین عکس از بهترین روزهای زندگی
    • مزیت سوم: دارای تجهیزاتی به روز و از برندهای مطرح جهانی
    • مزیت چهارم: وجود انواع مختلفی از پس زمینه های جذاب و متناسب باحالت مختلف کودک
    • مزیت پنجم: ارائه ضمانت در باب رعایت حفظ امنیت و حریم شخصی تصاویر
    • مزیت ششم: امکان پرداخت حق الزحمه به روش های مختلف آنلاین، حضوری، وب سایت و ...
    • مزیت هفتم: توجه به سلایق و حساسیت های مشتریان
    • مزیت هشتم: در نظر گرفتن تعهد کاری و استفاده از پرسنل باتجربه و متعهد
    • مزیت نهم: ارائه بهترین ایده ها در ژست های عکاسی و گارد دادن
    • مزیت دهم: طراحی آلبوم، ژورنال و ... با بالاترین گرافیک و تکنیک های رایج

ضرورت های مراجعه به آتلیه کودک به جای تهیه عکس در منزل:

بسیاری مراجعه به آتلیه کودک را چندان ضروری ندانسته و به همان عکس برداری داخل منزل اکتفا می کنند. این در حالی است که با مراجعه به بهترین آتلیه کودک به متخصصان این حوزه دسترسی پیداکرده که به ظرافت های عکاسی، ژست ها، نوع نورپردازی، افکت های لازم و بسیاری موارد دیگر آگاهی کامل دارند. از طرفی دوربین ها و لنزهای استفاده شده در این آتلیه ها تخصصی بوده و به هیچ وجه قابل قیاس با نمونه های خانگی نیست. همچنین تهیه آلبوم های حرفه ای از عکس ها نیز فقط از عهده این افراد برمی آید. درنهایت عدم آگاهی کامل به نرم افزارهای ویرایشی اغلب سبب می شود، عکس های خانگی عاری از هرگونه جلوه بصری و ایده های گرافیکی باشد، بدین ترتیب به حتم فاقد جذابیت های لازم هستند.

 کلام آخر:

به هرحال دقت داشته باشید هرچه عکس آتلیه کودک که آن را دریکی از فضاهای مجازی دیده اید نظر شمارا جلب نماید، بازهم باید مستقیماً و شخصاً بدان جا مراجعه نموده و از محیط آتلیه، میزان کیفیت لنزها و دوربین ها، تعداد پس زمینه های ارائه شده و ... مطمئن شوید.یکی از معرفان خوب در این زمینه سایت شهر24 میباشد که فعالیت خود را در این زمینه با خدمات مناسب پوشش داده است. درواقع یک آتلیه کودک خوب می تواند با پوشش خدمات وسیع به دوراز استرس و وارد نمودن اضطراب به کودک، بهترین تصاویر را پدید آورد. سپس با کامپیوترهایی قدرتمند و نرم افزارهایی پیشرفته به اصلاح و ویرایش عکس ها و اعمال افکت های فراوان بپردازد و درنهایت در کمترین زمان ممکن بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2CnqRIbP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه