شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کپسول بیوتین یکی از انواع گسترده ویتامین B است که مزایای فوق العاده ای را برای بدن به همراه دارد. بدن روزانه به مقدار زیادی از انواع ویتامین B نیاز دارد. این ویتامین در تجزیه کربوهیدرات ها، چربی و پروتئین در بدن، نقش انکار ناپذیری دارد. از بیوتین با نام ویتامین H و یا ویتامین B7 نیز یاد می کنند. اما شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که این قرص چه موارد استفاده و مزایایی را برای مصرف کنندگان در بر دارد؟! با داروخانه آنلاین همراه شوید تا بتوانید به پاسخ مهمترین سوالات خود در این زمینه، دست یابید.

 

قرص بیوتین برای چیه و بهترین قرص بیوتین چه مارکیه؟

 

قرص بیوتین چیست و چه نقشی در بدن دارد؟

کپسول بیوتین یک جایگزین بسیار مناسب برای درمان و جلوگیری از عنصر بیوتین در بدن است. مصرف این قرص با برخورداری از فرمولاسیون خاص و تاثیرگذار، نقش دارویی چشمگیری در بدن خواهد داشت. کمبود عنصر بیوتین در بدن می تواند سبب بروز برخی از مشکلات شود که عبارتند از:

  • خستگی مفرط
  • شکنندگی ناخن
  • ترک خوردگی بر روی لبها در گوشه دهان
  • برخی از مشکلات گوارشی مانند اسهال یا یبوست
  • بی اشتهایی
  • شوره سر
  • ریزش مو
  • عدم سلامت پوست
  • خشکی پوست
  • زخم های قرمز بر روی زبان

این عنصر را می توانید در برخی از مواد غذایی بیابید. اما یک راهکار بسیار ایده آل برای بهره برداری از این عنصر، استفاده از مکمل های بیوتین است. قرص های بیوتین عرضه شده به داروخانه ها، می توانند در سلامتی بدن، نقش بسزایی داشته باشند.

تاثیر استفاده از بیوتین بر روی سلامتی بدن

کپسول بیوتین به دلیل برخورداری از مزایای فوق العاده برای بدن، با محبوبیت قابل توجهی از سوی مصرف کنندگان مواجه شده است. از جمله مزایای آن، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         تجزیه درشت مغذی ها

کپسول بیوتین بر روی تجزیه و شکستن درشت مغذی ها نقش بسزایی دارد. کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها از انواع درشت مغذی ها هستند که برای تبدیل به انرژی، باید تجزیه شوند. این فرایند به راحتی توسط بیوتین انجام می پذیرد.

·         سلامت ناخن

بیوتین بر روی سلامت ناخن بسیار موثر است. از جمله عواملی که بیانگر کمبود بیوتین در بدن است، شکنندگی، سستی و نازک بودن ناخن ها است.

·         سلامت مو

با کپسول بیوتین می توانید شاهد سلامت و حتی افزایش رشد موی خود باشید. این عنصر از ریزش مو، شکنندگی مو، آسیب دیدگی مو جلوگیری می کند. در نتیجه شما می توانید با مصرف بیوتین سلامت موهای خود را تضمین کنید.

·         سلامت جنین در دوران بارداری

اغلب کمبود بیوتین در بدن مادران باردار، بسیار شایع است. قرص بیوتین به راحتی جذب بدن مادران باردار و شیرده شده و سلامت آنها را در بر خواهد داشت. مادران باردار نیاز بیشتری به مصرف بیوتین دارند.

·         تنظیم قند خون

یکی از عناصری که بر روی تنظیم گلوکز و قند خون تاثیرگذار است، بیوتین می باشد. اغلب افرادی که از دیابت نوع 2 رنج می برند، از سطح بیوتین پایینی در بدن خود، برخوردار هستند.

·         سلامت پوست

اغلب افرادی که دچار کمبود بیوتین هستند، پوست ناسالمی را در بر خواهند داشت. راش پوستی و قرمزی سطح پوست از جمله مشکلات کمبود بیوتین در بدن است.

·         کمک به درمان ام اس

تولید میلین توسط قرص بیوتین، یکی از خواص فوق العاده ی این قرص به شمار می رود. میلین همان پوشش محافظ برای رشته های عصبی چشم، مغز و نخاع است. لذا استفاده از این قرص برای جلوگیری از رشد بیماری و ایجاد روند معکوس، بسی هوشمندانه است.

مقدار مصرف بیوتین در سنین مختلف

با توجه به خواص فوق العاده ی قرص بیوتین، شاهد افزایش موارد استفاده از آن در سنین مختلف خواهیم بود. اما لازم به ذکر است که بهتر است با کسب اطلاعات جامع و مشاوره های پزشکی، اقدام به استفاده از این محصولات نمایید. بیوتین از جمله مکمل هایی است که می توان برای کودکان نیز از آنها، استفاده نمود. مقدار و مصرف آن نیز توسط پزشکان متخصص در این زمینه، تعیین خواهد شد. از جمله نکات طلایی برای استفاده از این کپسول ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طی کردن کامل دوره ی درمانی
  2. مشورت با پزشکان معتمد و معرفی داروهای مصرفی به جهت عدم تداخل دارویی
  3. انتخاب بهترین قرص بیوتین با توجه به سن و همچنین تاثیر درمانی بیوتین

سن

مقدار استفاده

کودکان 3 سال

10 الی 20 میکروگرم

کودکان 4 الی 6 سال

12میکروگرم

کودکان 7 الی 10 سال

20 میکروگرم

مادران باردار

30 میکروگرم

مادران شیرده

35 میکروگرم

بالای 19 سالگی

30 میکروگرم

 

قرص بیوتین برای چیه و بهترین قرص بیوتین چه مارکیه؟

 

بهترین قرص بیوتین چه مارکیه؟

برای پاسخ به این سوال که بهترین قرص بیوتین چه مارکیه باید گفت با توجه به نیاز روزانه بدن به بیوتین شرکت های دارویی معتبری اقدام به تولید قرص بیوتین کرده اند. در این بین یکی از تفاوت های بین بیوتین های تولیدی توسط این شرکتها در دوز بیوتین است. در حال حاضر بیوتین در دوزهای 800، 1000، 5000 و 10000 میکروگرم تولید می شود.

د راین بین برند هلث اید انگلستان دو نوع بیوتین 800 و 1000 میکروگرم (بیوتی هلث) را تولید می کند. شرکت برونسون آمریکا دو دوز 1000 و 5000 میکروگرم (مگابیت) را به داروخانه ها عرضه نموده است. دو برند آلمانی یوروویتال و آپوویتال هم به تازگی بیوتین 2500 میکروگرم را روانه داروخانه ها کرده اند. یکی دیگر از قرص های بیوتین معروف بیوتین 5 میلی گرم مولتی نرمال سوئیس است که مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است.

در بین این چند برند معروف نمی توان به صورت قاطع اذعان داشت که بهترین قرص بیوتین چه مارکیه، ولی اینکه طرفداران محصولات هلث اید با توجه به قیمت بیوتین 800 میکرگرم این برند بیشترین فروش در بین مارک های دیگر دارد. البته اگر نیاز به دوز بالاتری از بیوتین هستید مارک برونسون و مولتی نرمال هم نیز از برندهای خوب و با کیفیت هستند.

بیوتین با چه داروهایی تداخل دارد؟

همانطور که ذکر شد، برخی از انواع داروها با کپسول بیوتین تداخل دارویی خواهند داشت. لذا قبل از استفاده از این کپسول ها بهتر است داروهای مورد استفاده ی خود را بررسی نموده و در صورت تداخل دارویی با بیوتین، با پزشک مشورت نمایید. در صورتی که داروهایی مانند:

  • پریمیدون
  • فنوباربیتال
  • فنیتوئین
  • کاربامازپین

و مواردی از این قبیل را استفاده می کنید، از مصرف بیوتین اجتناب کنید. بهترین راه در این مواقع، استفاده از اطلاعات پزشکی می باشد. همچنین در صورت استفاده از انواع مسکن ها، ویتامین ها، برخی از محصولات گیاهی برای استفاده از بیوتین، با پزشک خود مشورت نمایید.

عوارض قرص بیوتین چیست؟

برخی از افراد بر این باورند که با مصرف این ماده دچار عوارض قرص بیوتین می شوند. اما لازم به ذکر است که اگر این کپسول ها با توصیه و اطلاع پزشک مورد استفاده قرار بگیرند، هیچ گونه عوارضی را برای مصرف کنندگان در بر نخواهند داشت. اما در صورتی که این محصول به صورت بی رویه مورد استفاده قرار بگیرد، پیامدهای منفی زیادی را در بر خواهد داشت. از جمله عوارض جانبی آن در صورت عدم استفاده ی اندازه دوز مورد نیاز بدن، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بروز آکنه
  • برخی از واکنش های آلرژیک
  • خطر سقط جنین در صورت مصرف دوز بالا
  • تکرر ادرار
  • اسهال

 

قرص بیوتین برای چیه و بهترین قرص بیوتین چه مارکیه؟

 

بهترین قرص بیوتین از کجا بخرم؟

مسلما برای خرید هر نوع مکمل بهترین و مطمئن ترین مکان داروخانه است. البته با توجه به تنوع قرص بیوتین خرید حضوری و بررسی بیوتین مورد نیاز مقداری سخت و زمان بر است. امروزه با توجه به گسترش داروخانه های اینترنتی بهترین و راحترین کار خرید از این داروخانه ها است. چراکه به راحتی می توان تمامی برندها و دوزهای مختلف بیوتین را بررسی کرد و در عرض چند دقیقه بدون اینکه نیازی به حضور باشد خرید را انجام داد.

در بین این داروخانه های اینترنتی داروکده، مثبت سبز و داروبوم از معتبرترین آنها هستند. پیشنهاد ما به شما خرید از داروخانه آنلاین داروبوم به نشانی سایت darooboom.com است چراکه علاوه بر دارا بودن تمامی مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی مربوطه از ویژگی های بارز دیگری نیز برخوردار است. این داروخانه آنلاین علاوه بر ارسال رایگان محصولات خود امکان پرداخت در محل را نیز برای تمام نقاط ایران فراهم نموده است تا شما با خیالی آسوده و اطمینان خاطر اقدام به خرید قرص بیوتین از این داروخانه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/si9AOk3w
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه