شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تجربه زندگی در برج های چیتگر

2 سال پیش ( 1401/3/11 )
 

با توجه به روند خوب ساخت و ساز در این منطقه، شاید شما هم قصد سرمایه گذاری در برج های چیتگر را داشته باشید. شنیدن تجربه های زندگی در برج های این منطقه می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. در ادامه چند مورد از این نظرات را مشاهده خواهید کرد که تجربه های افرادی است که در این منطقه زندگی می کنند.

شرایط خوب پیش فروش واحد های پروژه پلازا

پریماه نوری زاده، در مورد تجربه زندگی در برج های چیتگر به صورت کلی نظر مثبتی دارد و اینگونه بیان می کند: من به همراه پدر سالمند خود در یکی از واحد های برج پلازا این منطقه سکونت داریم. یکی از بهترین مزیت های منطقه 22، پاکیزگی هوای آن می باشد که در این هوای آلوده تهران؛ گزینه مناسبی برای زندگی محسوب می شود.

از دیگر مزیت های آن، شرایط خوب پیش فروش واحد های پروژه پلازا چیتگر است. در ابتدا مبلغی را به عنوان تراکم و زمین با ارزش متری 5 میلیون تومان واریز کردیم که امکان پرداخت آن طی 5 قسط نیز امکان پذیر بود. از طرفی با پرداخت اقساط ساخت که بر اساس متراژ ها تعیین می شد؛ می توانستید صاحب یکی از این واحد ها شوید. برای مثال ما در یکی از واحد های 110 متری این برج زندگی می کنیم که در هر 3 ماه مبلغ 64 میلیون تومان واریز کردیم. البته این مبلغ در هر سال متغیر است.

تجربه زندگی در برج های چیتگر

علاوه بر تمام این ویژگی های مثبت؛ معایبی دارد که برای تمامی افراد به خصوص گروه سالمندان اذیت کننده است. منطقه 22 شلوغی بیش از حدی دارد که شاید هر فردی نتواند با این حالت کنار بیاید. از طرفی با توجه به میزان زیاد برج سازی ها، امکان کلاهبرداری ها نیز افزایش یافته است. بنابراین حتما در هنگام عقد قرارداد به این موضوع توجه کنید. برای مثال پروژه پلازا یکی از معتبر ترین برج های دریاچه چیتگر است.

امکانات فوق العاده لوکس پروژه ستین

امین نیک منش، از تجربه زندگی در این برج ها رضایت دارد و می گوید: من از ساکنین پروژه ستین هستم. یکی از بهترین برج های این منطقه که نمای ظاهری لوکسی دارد. من به همراه همسرم قصد داشتیم در یکی از برج های لوکس این منطقه سرمایه گذاری کنیم. ولی از آنجایی که میزان هزینه ها کمی بالا بود، تصمیم گرفتیم با قیمت مناسب تری اقدام به خرید کنیم. این دقیقا یکی از ویژگی های مثبت این منطقه است که برج هایی با قیمت های متفاوت دارد.

همچنین در صورتی که بودجه بیشتری داشته باشید می توانید صاحب یکی از لوکس ترین برج های دریاچه چیتگر شوید. اما نکته جالب توجه این است که امکانات پروژه ها به گونه ای طراحی شده است که هر یک از آن ها دارای ویژگی های زیادی مانند سالن بدنسازی، استخر، پارکینگ مهمان، مهدکودک و ... می باشد. البته امکانات هر یک از پروژه ها متفاوت است.

تجربه زندگی در برج های چیتگر

به دلیل ساخت و ساز های زیاد منطقه ممکن است آلودگی صوتی زیادی ایجاد شود. بنابراین چاره ای جز تحمل نخواهید داشت. ولی با خرید ملک در این منطقه می توانید از مناظر زیبا، ویو واحد ها، امکانات تفریحی اطراف و دیگر موارد بهره مند شوید.

در هنگام سرمایه گذاری توجه داشته باشید که پروژه ای با بهترین شرایط پیش فروش را خریداری کنید. برای مثال یکی از این پروژه ها، ستین است که برای یک واحد 60 متری مبلغ 300 میلیون تومان به صورت نقدی و اقساط 48 ماهه بدون دریافت سود، از ما گرفتند. همچنین برای متراژ های بالا تر، به صورت ضریبی از سهام های 60 متری حساب می شود.

تجربه زندگی در منطقه چیتگر

ثریا سرابندی، تجربه خوبی از زندگی در برج رومنس حکیم داشته است و در این باره می گوید یکی از بهترین پروژه ها از نظر شرایط پیش فروش است. او گفته است برای یک واحد 135 متری مبلغی معادل 420 میلیون تومان و مبالغی دیگر طی 3 قسط دریافت کرده اند که میزان این مبلغ از طرف آن ها تعیین می شود.

تجربه زندگی در برج های چیتگر

همچنین در مورد تجربه زندگی در برج های چیتگر می گوید: من در تمام این سال ها در مناطق مختلفی زندگی کرده ام، ولی زندگی در منطقه 22 یکی از بهترین تجربه های من بود. شما می توانید در این منطقه از هوای پاکیزه، نوساز بودن خانه ها، دسترسی به اتوبان ها و راه های ارتباطی برخوردار شوید. همچنین مراکز خرید زیادی در این اطراف است که کار را برای خرید راحت تر می کند.

بهترین برج های چیتگر

بهترین برج های چیتگر شامل برج رومنس حکیم ، برج ستین پروژه پلازا ، برج سفید و لبخند است. همچنین از شرایط خوبی برای پیش فروش و امکانات مناسبی برخوردار می باشند.

منبع:

https://www.homesforheroes.com/

https://diyar22.com/blog/مقالات/P836-بهترین-گزینه-ها-برای-سرمایه-گذاری-در-چیتگر.html

https://www.realtor.com/

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tdqgqc9s
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه