شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ابزارآلات نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند، و همه ما به نسبت مشاغل، صنعت و سبک زندگی مان، روزانه با ابزارآلات مختلفی در ارتباط هستیم. ابزارهای برقی به عنوان یکی از مهم‌ترین، متداول‌ ترین و پرکاربرد ترین ابزارآلات شناخته می شوند. ابزار برقی به دسته ای از ابزارالات می گویند، که نیروی محرکه مورد نیاز خود را از انرژی برق تامین می کنند. به دلیل تنوع محصولات در این نوع از ابزارآلات، برندهای زیادی در سرتاسر جهان اقدام به تولید و توزیع انواع ابزار ها کرده اند؛ از این رو فضای رقابتی گسترده‌ای در تولید و پخش ابزارهای برقی به وجود آمده است. همین جریان باعث شده تا انتخاب ابزار مورد نیاز از میان انواع مدل های ابزارالات کار دشواری به نظر برسد؛ و خرید ابزار برقی با چالش های متفاوتی همراه باشد. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا با ذکر 5 نکته کلیدی و بسیار مهم، چالش های موجود را برطرف کنیم؛ تا شما با رعایت این نکات با اطمینان و با خیالی آسوده ابزار مورد نظرتان را تهیه کنید.

5 نکته خیلی مهم هنگام خرید ابزار برقی

1- انتخاب درست ابزارآلات مورد نیاز

اولین نکته مهم در هنگام خرید ابزار، انتخاب نوع ابزار مورد نظر است. تنوع بسیار بالای ابزارالات برقی موجود در بازار باعث شده تا بسیاری از افراد هنگام انتخاب ابزار مورد نظرشان با مشکل مواجه شوند. امروزه برای انجام هر کاری ابزار های مختلفی وجود دارد؛ بعضی از ابزارالات چند کاره هستند و چند کار مختلف را انجام میدهند؛ اما برخی از ابزارالات بطور تخصصی یک کار را انجام می دهند. توجه به این نکته که برای انجام چه کاری نیاز به ابزار داریم و از ابزار موردنظرمان چه انتظاری داریم کار ما را در قدم اول خرید ابزار بسیار راحت میکند.

همیشه در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب و خرید هر ابزاری به خصوص ابزارالات برقی، از خود بپرسید که، واقعاً به چه ابزاری و در چه رده‌ای نیاز داریم؟! مثلاً اگر دریل می‌خریم جدا از اینکه شارژی یا برقی باشد به چه سایز دریلی نیاز داریم؟ چه گشتاوری نیاز داریم؟ چکشی باشید یا خیر؟! سایز سه نظام آن چقدر باشد؟ به یک دریل بزرگ و پرقدرت نیاز داریم یا دریلی ضعیف‌ تر اما ارزان‌ تر؟! برای مصرف خانگی و در حد سوراخکاری های سطحی نیاز به دریل داریم یا مصارف صنعتی مثل سوراخ کردن اجسام سفت و سخت؟

بنابراین قبل خرید هرگونه ابزار برقی حتما به این نکته توجه کنید؛ تا ابزار اشتباهی و بلا استفاده و به قیمت بالاتر نخرید.

2-کیفیت ابزارالات برقی

بعد از انتخاب نوع ابزار مورد نظرمان، نوبت به انتخاب از میان مدل ها و برند های مختلف می رسد. فرض کنید که ما تصمیم به تهیه یک دریل برقی چکشی 800 وات گرفته ایم. اگر به بازار و سایت های فروش ابزار سری بزنیم میبینیم که برند های بسیار زیادی محصول مورد نظر مارا با مدل های مختلف و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. کیفیت خوب و مناسب، قطعا مهمترین ویژگی یک ابزار است. ابزارالات با کیفیت، طول عمر بیشتری دارند، استفاده از آنها راحت تر است و بدلیل بازدهی بالا، خریدشان به صرفه تر است. بطور معمول ابزارالات برقی برند های آمریکایی و اروپایی معتبر مثل: دیوالت، میلواکی، بوش، متابو و ... به نسبت ابزارالات برند های چینی و برند های متفرقه دیگر، از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردارند. البته برندها به تنهایی معیار تشخیص کیفیت محصولات نیستند.

معیار های سنجش کیفیت ابزار های برقی به نسبت نوع کارایی ابزار متفاوت هستند؛ اما بطور کلی بخش بخصوصی از کیفیت این محصولات به قدرت و توان موتور، میزان مصرف برق، جنس تمامی قطعات دستگاه، و کیفیت انجام کار باز میگردد. 

5 نکته خیلی مهم هنگام خرید ابزار برقی

3-قیمت ابزارالات

ابزارالات برقی با توجه به دسته بندی هایی که دارند، تکنولوژی و کیفیت ساخت آنها، کاربری و صنعتی یا خانگی بودنشان، قیمت گذاری می شوند. اگر قصد خرید ابزار برقی را دارید، حتما به این نکته توجه کنید که هزینه زیاد و قیمت بالای محصولات صرفا به معنای کیفیت و دوام بالای آنها نیست. اگر هنگام خرید ابزار توصیه اول ما را به خوبی رعایت کنید تا حدود زیادی از پرداخت مبالغ اضافی در امان هستید، و ابزاری را میخرید که کاملا بر طرف کننده نیازتان باشد، نه محصول گرانقیمتی که ویژگی های بسیار زیاد اما بلا استفاده داشته باشد. با توجه به شرایط کشورمان، قیمت بالای دلار و وجود تحریم های اقتصادی، ابزارالات برقی برند های آمریکایی، اروپایی و ژاپنی در داخل کشور با قیمت های بسیار نجومی و بالایی به فروش میرسند. خرید و استفاده از ابزارالات با کیفیت برند های مطرح  تصمیم  فوق العاده ای است؛ اما با توجه به وجود محصولات مشابه و به مراتب ارزانتر، منطقی به نظر نمی رسد. حتما قبل از خرید محصولات مختلف رو با یکدیگر مقایسه کنید، تا راحتتر بهترین محصول مناسبتان را انتخاب کنید. هنگام خرید ابزار حتما به این نکته توجه داشته باشید که چه ابزاری را، با چه قیمتی میخرید.

4-خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شامل مواردی می شود که کارخانه و یا شرکت بعد از فروش محصول به مشتری ارائه می دهد. این خدمات شامل مواردی همچون، تعمیر، تعویض، گارانتی، آموزش و … می شود. شرکت های بزرگ و معتبر برای تمامی محصولات خود این خدمات را ارائه می دهند. هنگام خرید ابزار به این نکته به شکل ویژه ای توجه داشته باشید که محصول خریداری شده حتما دارای خدمات پس از فروش باشد. گارانتی محصول باعث اطمینان خاطر میشود؛ زیرا اگر کوچکترین اتفاقی برای ابزارتان بیوفتد بدون نگرانی و صرف هزینه مشکل ابزارتان حل می شود. گارانتی ممکن است شامل یک تا چندین مرتبه تعویض رایگان قطعات باشد.

5-فروشگاه های ابزارالات برقی

قطعا نکته حائز اهمیتی است که از کجا ابزار بخریم. برای درک بهتر اهمیت این موضوع باید بگوییم که در حال حاضر فروشگاه های فیزیکی بسیاری در بازار ها و سایتها و فروشگاه های آنلاین بسیاری اقدام به فروش و عرضه انواع ابزارالات می کنند. خرید از فروشگاه ها و خرید کردن بصورت سنتی، وقت گیر و هزینه بر است و سختی ها و مشکلات خاص خودش را دارد. خرید اینترنتی محصولات مورد نیاز به نسبت خرید حضوری راحت تر و کم هزینه تر است. علاوه بر این تجربه خریداران گویای این مسئله است که سایت ها محصولات را به مراتب ارزانتر از مغازه و فرشگاه ها ارائه می دهند. علاوه بر اینها شما به راحتی میتوانید محصولات بسیاری را بررسی کنید و با یکدیگر مقایسه کنید. البته خرید اینترنتی هم معضلات خاص خودش را دارد. سایتهای فروشگاهی بسیار زیادی در حال فروش ابزار برقی هستند و اعتماد کردن و خرید از بعضی از این سایت ها کار درستی نیست؛ زیرا افراد بسیاری اقدام به خرید از بعضی سایتها کرده اند، اما یا محصولی دریافت نکرده اند، یا محصول متفاوتی دریافت کرده اند. 

فروشگاه ابزارالات عالمی ارائه دهنده انواع ابزارالات برقی، شارژی، دستی، بادی و بنزینی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ها می باشد. تمامی محصولات سایت ابزارالات عالمی دارای ضمانت سلامت و اصالت محصول می باشند. شما میتوانید قبل از خرید ابزار، با مشاوران این فروشگاه تماس بگیرید تا محصول مناسبتان را با توجه به بودجه مد نظرتان انتخاب و  به راحتی تهیه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vp8Gg9eQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه