در خدمت شما هستیم با باید ها و نبایدهای طراحی سایت فروشگاهی. این روزها بحث فروش اینترنتی و راه اندازی سایت فروشگاهی در بین فروشندگان کالا و خدمات بسیار باب شده است. البته مارکت پلیس یا سیستم ها چند فروشندگی مانند دیجیکالا و ترب نیز بعنوان بستری برای فروش کالا و خدمات می باشند ولی بازهم تقاضا برای ایجاد سایت فروشگاهی و بحث فروش آنلاین بسیار افزایش یافته است.
اما چرا؟ چه چیزی بحث راه اندازی سایت را انقدر مهم کرده است؟ و در سفارش سایت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
با سفارش طراحی سایت اولین گام را در جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین و بهبود کسب و کار خود بردارید، به کسب و کارتان اعتبار ببخشید و درآمد آنلاین داشته باشید. اما باید دقت کنید در همین سفارش دچار مشکلات حقوقی و فنی نشوید. برای تذکر این نکات ابتدا لازم است چند نکته کلی درباره سایت ذکر گردد و سپس به نکات جزئی تر سایت فروشگاهی رجوع کنیم.
امکان استفاده از مارکت پلیس های موجود برای همگی فراهم است اما شما با داشتن یک سایت شخصی به کسب و کارتان اعتبار می دهید و می توانید برند خودتان را داشته باشید. هم چنین درآمد بیشتری به نسبت صرفا فعالیت در مارکت پلیس ها داشته باشید.
با سایت در هر جا و هر زمانی امکان فروش فراهم است و شما دیگر محدود به یک منطقه یا زمان خاص نمی باشید. هر مشتری از هر جایی در هر ساعتی می تواند خرید کند و همان موقع مبلغ آن به حساب شما بنشیند.
برای بحث ارسال کالا هم که با روش های پست و پیک و اتصال به API های آنها برای براورد هزینه ارسال در سایت دیگر مشکل هزینه ارسال را هم نخواهید داشت.
تا همین جا دقت کنید که بحث فروش آنلاین چقدر سبب شیرینی بیشتر کسب و کارها شده است.
اما اگر شما هم به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستید حتما به بایدها و نبایدهای آن دقت کنید.
سفارش سئو سایت گام بعدی کسب درآمد آنلاین است. اگر دقت کنید ما گفتیم که با سایت درآمد آنلاین داشته باشید اما مسلما سایت به تنهایی نمی تواند برای شما درآمد داشته باشد. یک سایت نیاز دارد تا برای دیده شدن و در نهایت خرید مشتریان در معرض دید عموم قرار بگیرد و در نتایج گوگل حضور داشته باشد.
به طور مثال شما یک فروشگاه گل و گیاه دارید اگر فردی عبارت "خرید گیاه بامبو" را جستجو کند، حتما وارد سایت هایی می شود که حداقل در صفحه یک گوگل یا نهایتا دو حضور داشته باشند.
سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد و به شما کمک می کند تا در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید و طعم شیرین درآمد آنلاین را بچشید.
البته مسلما شما همانطور که گفته شد می توانید از مارکت پلیس های موجود نیز بهره ببرید.
احتمالا بامارکت پلیس یا سیستم چند فروشندگی آشنا هستید. یک مارکت پلیس واسط بین خریداران و فروشندگان می باشد و در بعضی مواقع خودش هم به عنوان یک فروشگاه محصول دارد و در برخی مواقع دیگر ممکن است هیچ محصولی برای فروش نداشته باشد . معمولا شیوه درآمدی عمده مارکت پلیس از طریق پورسانت و درصد تراکنش های طرفین می باشد.
تا به اینجا فقط درباره طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی صحبت کردیم، اما ممکن است شما تصورات بیشتری از صرف یک سایت معمولی داشته باشید. شاید بخواهید خودتان سایتی مشابه دیجیکالا داشته باشید و آن را مدیریت کنید.
اگر شما در زمینه ای فعالیت دارید و قصد دارید مشابه دیجیکالا یا دیوار در زمینه خودتان راه اندازی کنید ما به شما یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی مارکت پلیس را معرفی میکنیم.
شرکت رایانیتا، شرکتی معتبر دارای نظام صنفی و فعال در حوزه تخصصی طراحی مارکت پلیس، انواع وبسایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان از این مجموعه می توانید با شماره 47620070 تماس حاصل فرمایید یا به وبسایت آنها Rayanita.com مراجعه نموده و درخواست مشاوره رایگان ثبت کنید. پس از ثبت درخواست مشاوره، کارشناسان نهایتا تا 24 ساعت بعد با شما عزیزان تماس خواهند گرفت.
اصلا اینطور نیست. هرگز در این مقاله گفته نشده که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توئیتر و ... فعال نباشید. اتفاقا فعالیت در این شبکه ها سبب دیده شدن کسب و کار شما و کسب درآمدتان می شود.
اما نکته ای که برای شبکه های اجتماعی در مقایسه با وبسایت و اپلیکیشن وجود دارد آن هم بحث اعتبار کاری و اعتماد مشتریان. این تفاوت بزرگی است که میان این دو وجود دارد. تقریبا میتوان گفت سایت شالوده کسب و کار اینترنتی است و شبکه های اجتماعی روش های تبلیغاتی.
شما شبکه اجتماعی را چه با سایت چه بدون سایت می توانید داشته باشید و با سایت می توانید مجموعه مخاطبان جدیدی را به مخاطبان هدف خود اضافه کنید.
بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از فیلدهای اساسی در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین می باشد و می تواند برای شما سودآوری بالایی داشته باشد. اما سایت شناسنامه کسب و کارتان است و هویت کسب و کار و برند شما را میسازد.
شرکت فناور رایانیتا برای طراحی سایت فروشگاهی برای کسانیکه در شبکه های اجتماعی فعال هستند وابسته به میزان فعالیتشان تخفیف 10 تا 50 درصدی ارائه می دهد. این فرصت عالی را از دست ندهید و به کسب و کارتان هویت ببخشید.
رمز موفقیت کسب و کار آنلاین خلاقیت و متمایز بودن است. تکراری نباشید. خلاقیت داشته باشید.
در عصر اینترنت در اکثر زمینه ها رقابت شدیدی وجود دارد و یکی از موثرترین مزیت ها برای پیروزی در این میدان پر رقیب ، داشتن خلاقیت است. این خلاقیت می تواند در موارد مختلفی باشد مثلا در ظاهر سایت، شیوه فروش، شیوه ارسال، نوع محصولات، تولید محتوای خاص، امکانات اضافی و....
خلاقیت سبب می شود شما در ذهن مخاطب ماندگار شوید. خودتان و کسب و کارتان را متفاوت از رقبا جلوه دهید تا بیشتر دیده شوید و افراد بیشتری به شما جذب گردند.
برای خلاقیت بیشتر سعی کنید رقبایتان را به خوبی آنالیز کنید و خوب آنها را بشناسید و حتی تا جاییکه بتوانید کمی آنها را پیش بینی کنید. بعضی اوقات با تحلیل رقبا ایده های نویی شکل میگیرد که می تواند زمینه ساز تغییر در کسب و کار شا باشد.