جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مصاحبه با مجتبی قدیریان بنیان گذار آکادمی راهبران فردا

در این مقالۀ با راهبران فردا همراه باشید تا شما را با مجموعۀ راهبران فردا و مجتبی قدیریان بیشتر آشنا کنیم.

مجموعۀ راهبران فردا تصمیمی نبوده که من به تنهایی و در یک شب به آن بپردازم. ما جمعی از دوستان هم ارزش بودیم و چندسالی باهم کار کردیم. از این جمع افراد زیادی فیلتر شدند. تفاوت ما این بود که هدف ما توامندسازی افراد بود. توانمند سازی دیگران برای رسیدن به آرزوها و موفقیت ها، رؤیای مشترک من و شرکای من بود.

ما راهبران فردا را می سازیم. نیّت ما این است که هرکسی که وارد مجموعه می شود، نه فقط در بازارهای مالی، بلکه در زندگی برای خود یک راهبر و مدیر باشد و بتواند جمعی را با خود به پیش برد.

مجتبی قدیریان

شاید برای دوستان من سؤال باشد که من از چه سالی وارد کار و کسب درآمد شدم! من از سن سیزده سالگی با اینکه نیاز مالی نداشتم ولی به دلیل استقلال مالی در کارگاه پدرم مشغول به کار شدم.

من به کارمندان و عزیزانی که حقوق ثابتی دریافت می کنند احترام می گذارم ولی من برای این ساختار زندگی ساخته نشده بودم. من فکرم این بود که اگر عادی زندگی کنم، زندگی برای مجتبی قدیریان جذابیتی ندارد.

به دلیل علایقی که داشتم در کنار تحصیل به مهندسی بازاریابی نیز علاقه مند شدم. بعد از آن با دوره های مدیریتی آشنا شدم و از یک ویزیتور به یک مدرس تبدیل شدم.

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که از زمانی که وارد بازاریابی و فروش شده بودم به دلیل علاقه ای که به تدریس داشتم مجری دوره های آموزشی بودم و با آموزش انس گرفتم.

دوستان من در مجموعۀ راهبران فردا می دانند زمانی که من به تدریس می پردازم و دانش و تجربیات خودم را به دیگران منتقل می کنم، خستگی برایم معنا ندارد. این ها صرفاً برای شعار نیست و دوستان و کارمندان راهبران فردا این موضوع را از نزدیک دیده اند.

مصاحبه با مجتبی قدیریان بنیان گذار آکادمی راهبران فردا

مجموعۀ راهبران فردا

مجموعه راهبران فردا با رویکرد توانمندسازی افراد در زندگی شخصی و اجتماعی دوره های مختلفی برگزار می کند. همانطور که اشاره شده، سعی راهبران فردا بر این بوده تا جوانان و نوجوانان مستعد را برای آینده آموزش دهند و تمام نیازهای یک جوان امروزی از ذهنیت درست برای زندگی تا راه های کسب و کار را به او آموزش دهند.

برای دوستان من عجیب بوده و هست ولی من روزی دوازده الی چهارده ساعت برای کار و پیشرفت خودم وقت می گذارم. با اینکه به لطف خدا نیاز مالی ندارم ولی به رشد کردن علاقه دارم و همیشه سعی کردم در زندگی پیشرفت کنم و متوقف نشوم.

افرادی که به دنبال موفقیت در زندگی هستند باید بدانند که مسئول موفقیت هر فردی در زندگی خود شخص است. درست زمانی که شما شکست می خورید افرادی در همان موقعیت، موفقیت های بزرگی به دست می آورند.

دیجیتال مارکتینگ راهبران فردا

تمام افرادی که نام بازاریابی را شنیده اند، باید با دیجیتال مارکتینگ هم آشنا باشند. دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی است که برای رساندن پیام کسب و کار خود از هر نوع لوازم و یا امکانات دیجیتالی کمک بگیرید.

مجموعه راهبران فردا سعی دارد بهترین مشاور برای انجام کسب و کار ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ باشد و بهترین روش برای پیشرفت در هر مسیری را در اختیار شما قرار دهد.

به کوشش مهندس مجتبی قدیریان بنیان گذار آکادمی راهبران فردا، افراد متخصصی در زمینه های مختلف از جمله: طراحی سایت، ایسنتاگرام، سئو و... در کنار هم جمع شده ‍ اند تا بهترین  مسیر را برای شما هموار کنند.

کسب و کارهای دیجیتالی امروزه و به سرعت جای کسب و کارهای سنتی را گرفته است. یکی از دوستانم را می شناسم که سال ها پرده می فروخت. چندسالی بود به دلیل کرونا کسب و کار او از رونق افتاده بود تا اینکه در فضای دیجیتالی وارد شد و امروز به جرعت می توانم بگویم درآمد او نسبت به روزهای اوج خود و قبل از کرونا نیز بیست برابر شده است.

بازار دیجیتالی تمامی ندارد زیرا یک کشور و بلکه یک جهان محصول شما را می توانند ببینند. فقط کافی است با دانش کافی و تیم قوی شروع کنید.

تو نیز برای فردا آماده‌ای؟؟؟

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/r2bqc4sQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
علیرضا :
1 سال پیش
این کلاهبردار اگه شرف داشت اینجوری دروغ نمیگفت و سرمایه کلی سرمایه گذار رو هاپولی نمیکرد و فرار نمیکرد
ناشناس :
10 ماه پیش
زندگی خیلی انسانها را بخاطر زیاده خواهی هاش و کلاهبرداریهاش ازبین برد نفرین خیلیا پشتشه من هم مدرسه ای و هم بازیش بودم تو دبیرستان ولی این نامرد به من هم رحم نکرد خدا ازش نگذره کل زندگیما نابود کرد
ناشناس :
10 ماه پیش
تو و زنت کلی مردم رو به خاک سیاه نشوندین، سو استفاده از اعتماد مردم کردی امیدوارم به زودی پشت میله های زندان خودت و زنت رو ببینیم بی صفت حروم خور
خلیلی :
9 ماه پیش
مجتبی قدیریان قدیری مدیر موسسه آموزشی راهبران فردا کلاهبردار فراری هست، که به همراه زنش زهرا ادبی و شرکایش ابوالفضل نوروزی و محمد طاهایی میبدی کلاهبرداری کردن از مردم، پرونده کثیرالشاکی دارن و کلاهبرداری ۲۰۰میلیاردی کردن
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه