سه شنبه, ۳۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 20 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید ساعت مچی اصل

2 سال پیش ( 1401/2/17 )
 

شما تصمیم می گیرید که یک ساعت جدید بخرید. شاید این اولین ساعت مچی شما باشد و یک کالای خاص مد نظر داشته باشید، بنابراین به دنبال ساعت مچی اصل خواهید بود.

یا شاید اولین باری نیست که ساعت می خرید و مانند هر انسانی که به جمع آوری شیئی خاص علاقمند است، شما دلتان می خواهد کلکسیونی از ساعت های برند داشته باشید.

 شاید، شما با هدف سرمایه گذاری دست روی ساعت ها می گذارید و قصد دارید آن ها را به میراث خانوادگی تبدیل کنید و برای آیندگان یادگاری ارزشمندی بگذارید.

با هر هدفی که به دنبال خرید ساعت مردانه در مشهد هستید، باید بدانید که پروسه خرید ساعت اصل در آماده شدن برای خرید، رسیدن به فروشگاه، کشیدن کارت بانکی و دریافت رسید نیست!

زیرا اولا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، ثانیا اینقدر کالای فیک و تقلبی زیاد است که تشخیص دادن جنس تقلبی از اصل، خودش نیازمند کسب اطلاعات و مهارت است.

راهنمای خرید ساعت مچی اصل

بنابراین، اگر به دنبال خرید ساعت مچی اصل و لوکس مردانه یا زنانه هستید، ما این مطلب را برای شما تدوین کرده ایم تا به عنوان راهنمای خرید ساعت در کنارتان باشد. بنابراین می توانید به جای خرید شتابزده، تصمیمی آگاهانه بگیرید.

 فرقی نمی کند به دنبال یک ابزار برای نشان دادن زمان دقیق باشید یا ساعت برند برای تکمیل کلکسیونتان، به هر حال در این مطلب، همه چیزهایی را که باید بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید، پیدا خواهید کرد.

آیا ساعت های تقلبی هم طرفدار دارند؟

اگر شما فردی باشید که به دنبال خرید ساعت مچی اصل هستید، ممکن است این عنوان برایتان مضحک به نظر برسد. ممکن است تصور کنید که ساعت های تقلبی یا اصطلاحا ماکت، فقط برای ناآگاهی مشتری ساخته شده اند تا از او چندین برابر قیمت واقعی کالا پول دریافت کنند، اما واقعیت چیز دیگری است.

 برخی از افراد ظاهر یک ساعت لوکس را می خواهند، اما نمی خواهند بهای آن را بپردازند و این افراد در نهایت ساعت تقلبی را انتخاب می کنند.

یعنی خودشان انتخاب می کنند مه در ازای پرداخت پول کمتر، تاثیری جعلی بر مخاطب بگذارند. اما آیا می دانید اگر مخاطب، متوجه ماکت بودن ساعت شود، چه برداشتی از شخصیت آن فرد خواهد داشت؟!

قطعا برداشت او این گونه خواهد بود که آن فرد در عملکرد خود نیز دست به جعل خواهد زد و حرف و عملش با هم تطابق ندارد!

بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری روی یک ساعت دقیق باکیفیت هستید، باید مراقب کپی کننده های باهوش باشید، زیرا ماکت ها بازار را پر کرده اند.

چگونه ساعت اصل را تشخیص دهیم؟

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید ساعت مچی اصل را چگونه باید شناسایی کنید.

  • به مواد سازنده ساعت دقت کنید

ساعت های برند از مواد باکیفیت و درجه یک ساخته شده اند. البته باید بدانید که امروزه بسیاری از نمونه های تقلبی نیز از مواد با کیفیت با دوز کمتر استفاده می کنند، اما بیشتر آن ها با فلزات بدلی و چرم ساخته شده اند.

 در هنگام خرید، موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر جنس ساعت از طلا باشد، باید با علامت 18 عیار یا 750 نشان داده شود
  • اگر جنس ساعت تیتانیوم اصل باشد، باید درجه 5 داشته باشد
  • ساعتی که از پلاتین اصل ساخته شود، علامت 950 دارد
  • ساعت های استیل باید علامت 316 لیتر یا بالاتر داشته باشند
  • همچنین صحت چرم اصل، الماس اصل و سنگ های قیمتی اصیل را بررسی کنید.
  • بررسی جنس بدنه جعبه ساعت، دفترچه راهنما و هواوگرام نیز می تواند اطلاعات دقیقی به شما بدهد.

البته که باز هم نمونه های باکیفیت تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که با بسته بندی ساعت مچی اصل، برابری می کند، مگر در جزییات بسیار ریز.

  • وزن ساعت را با اطلاعات بسته بندی و یا جزییات موجود در وب سایت برند، مقایسه کنید

برای پایین نگه داشتن هزینه های ساخت، تولیدکنندگان ساعت های کپی از مواد ارزان تر استفاده می کنند و به ناچار وزن این مواد کمتر از قیمت واقعی است.

علاوه بر اینکه ساعت تقلبی، سبک است، هر جا پیچ یا اتصالی باشد، تیز است و تمیز نخواهد بود.

بهترین راه این است که اطلاعات درج شده درباره ساعت را روی بسته بندی مطالعه کنید و یا به وب سایت برند ساعت مورد نظرتان بروید و جزییات ساعت دلخواهتان را بخوانید تا مطمئن شوید که ساعت مچی اصل می خرید.

راهنمای خرید ساعت مچی اصل

  • نوع حرکت ساعت را بررسی کنید

بسیاری از برندهای ساعت های لوکس در جهان به سیستم داخلی پیچید ای که بر حرکات محصولاتشان حاکم است، افتخار می کنند. اجزای پیچیده آنها گران هستند، بنابراین ماکت ها به ندرت می توانند از آنها تقلید کنند.

 ساعت های تقلبی به طور کلی به اجزای باتری محور متکی هستند و خیلی زود، اصل نبودن آن ها آشکار می شود.

  • اطلاعاتتان درباره هر برند را بالا ببرید

یکی از بهترین راه های تشخیص ساعت مچی اصل از ماکت این است که شما درباره برندها بیشتر بدانید.

صفحه هر ساعت برند، معمولا با فونت های به خصوصی نوشته می شود، بنابراین اگر با فونت هر برند آشنا هستید، یک راه ساده برای تشخیص تقلبی بودن ساعت خواهید داشت.

تصویری از ساعت مورد نظر خود را از وب سایت رسمی آن برند بردارید و جزییاتش را با ساعتی که پیش رو دارید قیاس کنید. اگر فاصله نابرابری بین حروف وجود داشت، لوگوهای نادرستی درج شده بود، اشتباهات املایی دیده شد و یا متن کج و فونت ها شلخته بود، به اصالت کالا شک کنید.

  • عبارات و شماره های حک شده روی بدنه و بند ساعت را جدی بگیرید

حکاکی های یک ساعت می تواند سرنخ های مهمی در مورد اینکه شما ساعت مچی اصل می خرید یا اسیر یک سازنده تقلبی شده اید، بدهد.

 شماره مدل و سریال در ساعت های برند با خطوط محکم و بسیار ظریف حک شده است. اگر یک ماکت دارای شماره سریال باشد، معمولاً از نقاط ریز تشکیل شده است و بنابراین ظاهری شنی دارد.

همچنین می توانید شماره سریال ساعت را برای تأیید بیشتر بررسی کنید.

  • قیمت روز ساعت را بدانید

اکثر برندهای مطرح جهانی، قیمت روز محصولات خود را درج می کنند. با احتساب قیمت دلار و عوارض گمرکی و واردات و سود فروشنده، پولی که شما بابت ساعت مچی اصل می پردازید، قطعا بیش از چیزی است که در سایت برند درج شده بود. بنابراین واضح است محصولی که با نصف قیمت اصل به شما عرضه می شود، ماکتی بیش نیست.

کلام آخر

با در نظر گرفتن مواردی که در این مطلب آمد، نگران خرید ساعت فیک و تقلبی نباشید. کافی است تا تک تک این موارد را به دقت بررسی کنید تا از پوشیدن یک ساعت مچی اصل لذت ببرید.

منبع

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nCSSsYI4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه