جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سفر کیش را اقامت در یک هتل لوکس و رویایی، خاطره انگیزتر خواهد کرد. به همین دلیل ما قصد داریم یکی از رویایی ترین هتل های این جزیره را به شما معرفی کنیم و اطلاعات مفیدی را درباره آن، به شما بدهیم. در نهایت خواهیم گفت که چطور می توانید این هتل را بصورت آنلاین و با قیمت مناسب رزرو کنید. پس این مطلب را تا انتها بخوانید و بعد از آن، برای سفر به جزیره کیش، تصمیم گیری کنید.

سفر کیش را با اقامت در هتل داریوش تجربه کنید

آشنایی بیشتر با هتل داریوش کیش

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش که در ساخت و معماری آن، از هخامنشیان الهام گرفته شده است، هتل داریوش کیش می باشد. این هتل 5 ستاره، دور میدان کوروش کیش ساخته شده و در سه طبقه، بصورت کلی 184 اتاق و سوئیت دارد که می توانید آنها را از طریق سایت اسنپ تریپ رزرو نمایید. هتل داریوش کیش چشم انداز فوق العاده ای رو به سواحل خلیج فارس دارد. این هتل دو رستوران و سه کافی شاپ دارد که می توانید برای صرف ناهار، شام، نوشیدنی و دسر، به آنها مراجعه کنید و بهترین طعم ها را امتحان کنید. از میان امکانات تفریحی این هتل نیز می توان به استخر، سالن بیلیارد و سالن بدنسازی آن اشاره کرد.

 

موقعیت مکانی هتل داریوش چگونه است؟

هتل داریوش کیش در شرق این جزیره ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا در موقعیت مکانی خیلی نزدیکی نسبت به مراکز خرید و تفریحی خوب جزیره، قرار داشته باشد. از این هتل تا مراکز خریدی مانند دامون و مروارید، فاصله خیلی کمی هست و می توانید با چند دقیقه پیاده روی، خود را به آن پاساژها برسانید. فاصله پارک دلفین ها نیز با هتل داریوش بسیار کم است و اگر از ورودی هتل یک تاکسی بگیرید، در کمتر از 10 دقیقه به پارک خواهید رسید. اما کشتی یونانی تا هتل فاصله نسبتا بیشتری دارد و باید نیم ساعتی زمان صرف کنید تا خود را به غرب جزیره برسانید و از آن دیدن کنید. از هتل داریوش تا شهر باستانی حریره و شهر زیرزمینی کاریز نیز کمتر از نیم ساعت با تاکسی فاصله است.

 

رزرو هتل در جزیره کیش

برای رزرو هر کدام از هتل های کیش با قیمتی مناسب و بصورت آنلاین، می توانید به اسنپ تریپ مراجعه کنید. شما می بایست بعد از ورود به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، برای رزرو هتل وارد بخش هتل داخلی شده و نام شهر مورد نظر برای اقامت و همچنین تاریخ ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از هتل های این شهر را به شما نمایش می دهد. شما می توانید هتل های مختلف را بر اساس تعداد ستاره یا قیمت اتاق هایش، باهم مقایسه نموده و در نهایت هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید و با خیال راحت به جزیره کیش سفر کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rrtaTPKX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه