جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هر بار که در آستانه سال جدید میلادی و شمسی قرار می گیریم. بحث و صحبت در مورد کسب و کارهای پولساز و بهترین حرفه برای یادگیری مطرح می شود که البته هم نقطه نظرات زیادی از سوی متخصصین در این حوزه مطرح می شود و هم معمولاً این لیست در چند ده عنوان دسته بندی می شود.

بهترین حرفه برای یادگیری در سال 1401

در ادامه در خصوص بهترین مهارت ها برای یادگیری و مهارت های پول ساز در ایران گفتگو خواهیم کرد. شاید در دنیا و کشورهای اروپایی این عناوین کمی متفاوت باشد و به طبع مبحث ما داخل ایران، شرایط اقتصادی، اجتماعی، نگرش ها، زیرساخت و مسائل فنی است. (البته بسیاری از این رشته ها حتی برای مباحثی مانند مهاجرت نیز می توانند گزینه های ایده آلی باشند.)

وقتی در خصوص بهترین تخصص ها برای یادگیری صحبت می کنیم احتمالاً انتظارمان این است که هم آینده کاری خوبی داشته باشند و هم در یک سال آینده بتوانیم با به دست آوردن کمی علم در این زمینه راهی را برای کسب درآمد خود هموار سازیم.

 

بهترین حرفه ها برای یادگیری

 

تحلیلگران اقتصادی و تجارت

در ادامه معرفی مهارت های درآمدزا لازم است اشاره ای داشته باشیم به یکی از گسترده ترین شاخه های اقتصاد که به بررسی داده ها، نمودارها، آمارهای مالی و تغییرات نرخ ارز و... می پردازند. معمولاً این افراد باید قدرت تحلیلی، جزئیات گرایی، تفکر انتقادی و مهارت های ارتباطی بهترین باشند.

 

رباتیک

وقتی در خصوص بهترین حرفه برای یادگیری در سال 2022 میلادی صحبت می کنیم، امکان ندارد که اشاره ای نداشته باشیم به حوزه رباتیک و هوش مصنوعی.

به جز برخی رشته های خاص، رباتیک حتی در پزشکی، مهندسی و همین طور تمامی اعمال مرتبط با حوزه تکنولوژی نیز رخنه کرده است. اما به طبع حوزه رباتیک نیز به یک سری متخصص و توسعه دهنده دارد. به همین منوال یکی از بهترین تخصص ها برای یادگیری مهندسی و یا حتی سطح دکتری در رشته رباتیک می باشد. در داروسازی، صنعت و معدن، نفت و پتروشیمی، وب و تکنولوژی و بسیاری از گستره ها کاربردهای وسیعی دارد و بخشی از آن وابسته به رشته نرم افزار و کامپیوتر است.

در صورتی که هنوز تصمیم نگرفته اید باید بدانید بخشی از تحصیلات و علوم مرتبط با این رشته در دانشگاه و بخش دیگر نیز باید به صورت میدانی و با گذراندن دوره های مختلف طی شود. البته در نظر داشته باشید که با مباحث فوق العاده پیچیده و سختی روبرو هستید. ریاضی، فیزیک و همین طور تمامی مباحث مرتبط با آمار و احتمالات در این رشته فوق العاده پررنگ است. از طرفی مهارت های درآمدزا امروزه تحت الشعاع رباتیک قرار گرفته اند و انتظار می رود تا چند دهه بعدی، رشته هایی مانند پزشکی نیز بر اثر ورود رباتیک دچار مشکلات جدی شوند.

 

طراحی سایت

بهترین حرفه برای یادگیری در سال 1401

امکان ندارد وقتی در مورد یک مهارت پولساز صحبت می کنیم، در وب و طراحی وب سایت یک نماینده رتبه برتر نداشته باشیم. امروزه کسب وکارهای کوچک و بزرگ، تجارت های داخلی و بین المللی، پزشکان، مهندسین، متخصصین و حتی ورزشکاران به وب سایت، رسانه بر خط و توسعه این رسانه نیاز دارند.

تمامی این حوزه ها در حیطه طراحی وب قرار می گیرد و البته شاخه های گسترده و وسیعی نیز دارد. برای این که بتوانید در کنار تحصیل درآمد داشته باشید نیز فوق العاده مناسب است. از جمله محبوب ترین مهارت های پول ساز برای دانشجویان در لیست ترندهای سال 2022 میلادی قرار گرفته و معمولاً آموزش طراحی سایت نیاز به زمان زیادی ندارد.

خبری هم از تجهیزات پیچیده، امکانات و کلاس های درس و... نیست. صرفاً می توانید با یک کامپیوتر نه چندان قوی شروع به طراحی وب کنید. امروزه حتی این صنعت آن قدر پیشرفت کرده که شما صرفاً نیاز به مهارت برنامه نویسی ندارید، می توانید بدون حتی یک خط کدنویسی وب سایت خود را طراحی کنید. در مقابل مبحث سئو هم به عنوان یک مهارت پولساز می تواند گزینه خوبی باشد.

 

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

وقتی سایتی را راه اندازی می کنید، باید آن را به موتورهای جستجو معرفی کنید. زیرا 90 درصد بازدیدهای یک وب سایت از طریق موتورهای جستجو تأمین می شود. در نتیجه در بسیاری از مراکز فنی و آموزشی این مبحث نیز به عنوان یکی از بهترین مهارت های شغلی قابل یادگیری است. البته طراحی رابط کاربری، طراحی نرم افزار تحت وب و... نیز در این دسته قرار می گیرد.

بهترین حرفه برای یادگیری در سال 1401

 

متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی امروزه پازل جدانشدنی کسب و کارها و تجارت ها هستند. شاید شما هم با فروشگاه های زیادی مواجه شده باشید که درآمدهای بزرگی نیز از این فضا به دست می آورند. یا پیج هایی را می بینید که مدام در خصوص افیلیت مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و... صحبت می کنند. به طبع درآمد فوق العاده بالایی دارند اما جامعه درخواست بسیار وسیع بوده و برای این که در فضایی مانند اینستاگرام به درآمد خوبی برسید باید دیده شده و تبدیل به بهترین شوید.

در نتیجه بسیاری از مراکز آموزشی امروزه به شما وبینارها، آموزش های حضوری و همین طور مدارک بین المللی در زمینه بازاریابی دیجیتال ارائه می دهند که می توانید از آن ها برای پیشرفت استفاده کنید. در ده گزینه برتر بهترین تخصص ها برای یادگیری در سال 1401 قرار گرفته و می تواند حتی روی آینده شما و بحث هایی مانند مهاجرت و... نیز تاثیر ویژه ای داشته باشد.

 

آشپزی

آشپزی نیز از دسته برترین و بهترین مهارت ها برای یادگیری در سال 2022 میلادی به حساب می آید که به راحتی می توانید آن را در خانه یاد بگیرید. آموزش های زیادی نیز روی وب سایت ها، کانال ها، صفحات شبکه های مجازی و پکیج هایی ارائه می شوند که نسبتاً هم کامل هستند. از طرفی به عنوان یکی از بهترین مهارت های درآمدزا به آن نگاه شده و می تواند برای کسانی که می خواهند حتی به کشورهای دیگر مهاجرت کنند گزینه خوبی باشد. البته برای این مقصود لازم است که شما دوره های آموزشی آشپزی بین المللی را طی کنید.

از طرفی می توانید از جنبه های دیگر این رشته نیز استفاده کنید. مهارت های شغلی پردرآمد امروزه به شکلی وابسته به شبکه های اجتماعی هستند، نظرتان چیست یک صفحه در اینستاگرام و یا هر رسانه دیگری تأسیس کرده و هر چیزی که یاد می گیرید را نیز به دیگران آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

 

کدام حوزه مناسب من است؟

به طبع یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید علاقه و حس خوب است. در صورتی که از سطح درآمد بالای هر کدام از این رشته ها مطلع هستید اما فکر می کنید هرچه تلاش کنید در آن موفق نشوید باید بدانید که نخست بهتر است به صورت دوره ای کوتاه در مورد آن تحقیق کنید. تلقین این که نمی توانید با یک رشته ارتباط برقرار کنید همیشه شما را دچار مشکل می کند. مهارت پولساز نیاز به یادگیری تخصصی و سطح بالا دارد. همچنین بهترین مهارت های شغلی، یک شبه شما را به سطح درآمد بالا نمی رسانند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mql8gcte
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه