جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جدید ترین خدمات زیبایی که امروزه در حال انجام هستند؛ شامل موارد مختلفی مانند لیزر درمانی ، تزریق ژل، چربی ، کانتورینگ صورت ، لیفت صورت و ... می باشد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی پوست و مو تمامی این خدمات را دریافت کنید. اما دقت داشته باشید که انجام صحیح این خدمات از اهمیت بالایی برخودار است.

بنابراین برای انتخاب کلینیک مورد نظر تمامی موارد را در نظر بگیرید.

مطب پوست، مو و لیزر باید از مجوز های وزارت بهداشت برخودار باشد. علاوه بر تمامی مجوز ها لازم است که به روز ترین تجهیزات را داشته و با بهترین متد های روز، جدید ترین خدمات زیبایی را به شما ارائه دهند.

در مطب زیبایی سیمارو نیز با به کارگیری بهترین دستگاه ها، حرفه ای ترین پرسنل ارائه دهنده خدمات و برخورداری از تمامی مجوز های کلینیک زیبایی در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم.

معرفی پرطرفدارترین خدمات زیبایی صورت

 

معرفی جدید ترین خدمات زیبایی پوست و مو

الف) زاویه سازی صورت

انواع کانتورینگ صورت برای جبران زیبایی از دست رفته شما صورت می گیرد که به دلایل مختلفی مانند بالا رفتن سن، نداشتن تغذیه ای مناسب، استفاده از غیر استاندارد ترین لوازم آرایشی و سوختگی یا حوادث انجام می شود.

کانتورینگ صورت با اصطلاحاتی مانند زاویه سازی و مادلینگ صورت نیز شناخته شده است.

روش های مختلف کانتورینگ صورت شامل موارد زیر است:

1) انجام جراحی:

کانتورینگ صورت با جراحی یکی از شیوه های زاویه سازی دائمی صورت است که پزشک با اره و مته های خاصی، برشی در فک شما ایجاد می کند و زاویه مورد نظر را تنظیم می کند. کانتورینگ صورت با این روش از مزایا و معایب خاصی برخوردار است:

  • به دلیل انجام جراحی، نیاز به بیهوشی خواهید داشت که با معایبی هعراه است.
  • همچنین خراش ها و زخم هایی روی صورت ایجاد می شود که باید تا زمان بهبودی صبر کنید.

2) تزریق ژل:

کانتورینگ صورت با تزریق ژل یکی از روش های غیر تهاجمی و بدون درد است. البته این روش به صورت دائمی نبوده، نیاز به ترمیم دارد و فاقد ایجاد هر گونه زخم یا جراحت بر روی صورت می باشد.

3) لیفت با نخ:

کانتورینگ صورت با نخ از روش های متداول، بدون درد و غیر دائمی بوده که پزشک متخصص با استفاده از نخ های قابل جذب مخصوص لیفت تحت عنوان PDO، این کار را انجام می دهد.

4) تزریق چربی:

کانتورینگ صورت با تزریق چربی یکی دیگر از شیوه هایی است که با برداشت میزانی چربی از نواحی خاص بدن شما، آن را به صورت تان تزریق می کنند.

5) تزریق بوتاکس:

تزریق بوتاکس نیز یکی دیگر از شیوه های زاویه سازی صورت است. با این تفاوت که این شیوه نیازمند معتبر ترین و بهترین مارک های بوتاکس می باشد. بوتاکس با ساخته شدن از باکتری ای با نام بوتولونیوم از مزیت رفع چین و چروک های صورت برخودار است.

البته از مزایای دیگر آن می توان به استفاده از بوتاکس برای زاویه سازی صورت اشاره کرد. مکانیسم تزریق بوتاکس به صورت فلج کردن عضو مورد نظر صورت می گیرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر از برند بوتاکس های استفاده شده در مطب زیبایی سیمارو و شیوه انجام این فرآیند، از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

6) گریم:

در نوع آخر کانتورینگ صورت، شما می توانید از محصولات آرایشی مخصوص مادلینگ برای این فرآیند استفاده کنید که بدون هیچ گونه عمل جراحی، تزریق و یا درد صورت می گیرد. همچنین این شیوه تنها برای یک مدت کوتاهی ماندگاری داشته و به راحتی امکان بازگشت به حالت قبل وجود دارد.

معرفی پرطرفدارترین خدمات زیبایی صورت

ب) بوتاکس صورت

انواع بوتاکس صورت یکی از بهترین راه های پیشنهادی برای جلوگیری از ایجاد علامت های پیری در پوست صورت می باشد. مکانیسم این بوتاکس ها به گونه ای است که چین و چروک صورت را از بین برده و مانع ایجاد خطوط جدید بر روی پوست صورت می شود.

با مراجعه به معتبر ترین و بهترین کلینیک زیبایی می توانید برای بوتاکس صورت خود اقدام کنید و در مدت زمانی کوتاه قابل انجام است. مراحل آن به صورت زیر است:

  1. بهترین مکان برای تزریق بوتاکس انتخاب می شود.
  2. آماده سازی منطقه مورد نظر از صورت که با استریل کردن و بی حسی صورت می گیرد.
  3. تزریق حجم معینی از ماده بوتاکس توسط پزشک به وسیله یک سرنگ ظریف تزریق می شود.

هزینه بوتاکس صورت به عوامل مختلفی وابسته است که شامل موارد زیر می باشد:

1) برند بوتاکس

انواع بوتاکس و قیمت آن کاملا متفاوت می باشند، زیرا نوع برند تولیدی و کیفیت محصولات بوتاکس کاملا متنوع است. از طرفی نوسانات ارزی باعث شده قیمت برند های مختلف بوتاکس نیز متغیر باشد.

برای مثال برند دیسپورت در جایگاه گران ترین و بعد آن برند های مسپورت و نورونوکس قرار می گیرند. بنابراین هزینه بوتاکس صورت با توجه به برندی که استفاده می کنید متغیر است.

2) دوز بوتاکس مورد استفاده

نقاط مختلف بدن به دوز های متفاوتی از بوتاکس نیاز دارد و هر چه دوز دارویی بیش تری استفاده شود؛ هزینه بوتاکس صورت بالا تر می رود. همچنین عمق خطوط و چین و چروک بر روی صورت نیز در تعیین هزینه بوتاکس صورت تاثیر گذار می باشد.

3) کلینیک و دستمزد پزشک

علاوه بر تمامی موارد تاثیر گذار در تعیین هزینه بوتاکس صورت، موقعیت قرار گیری کلینکی که شما به آن مراجعه می کنید و پزشکی که این خدمات زیبایی را ارائه می دهد نیز بر هزینه بوتاکس صورت موثر می باشد.

برای مثال شما باید نسبت به یک مطب تازه تاسیس، مبلغ بیش تری برای یک کلینیک مجهز پرداخت کنید.

همچنین شهرت و مهارت پزشک نیز در تعیین هزینه بوتاکس صورت تاثیر گذار است، زیرا با پرداخت مبلغی بیش تر، هر گونه عارضه ای که ممکن است ایجاد شود کاهش میابد.

معرفی پرطرفدارترین خدمات زیبایی صورت

 

ج) تزریق ژل لب

تزریق ژل لب به یکی از عوامل تقویت کننده و پر کننده بافت نرم تبدیل شده است. ساختار این ژل لب ها بر پایه هیالورونیک اسید می باشد و برای اصلاح فرم لب ها، یکی از بهترین و موثر ترین راهکار ها است.

 هزینه تزریق ژل لب برای همه افراد ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد:

1) میزان ژل مورد استفاده

با توجه به سلیقه افراد و فرم دلخواه، میزان ژل استفاده شده می تواند بیش تر از یک سی سی باشد که هزینه تزریق ژل لب به صورت مضربی از هزینه یک سی سی محسوب می شود.

2) برند ژل لب

هزینه تزریق ژل لب به عامل دیگری وابسته است که با توجه به نوسانات ارزی و متفاوت بودن برند های ژل لب، میزان هزینه تزریق ژل لب نیز متفاوت می شود.

3) موقعیت مکانی

یکی دیگر از عوامل موثر بر تعیین هزینه تزریق ژل لب، کلینیکی است که مراجعه کرده اید. بنابراین محل قرار گیری مطب ارائه دهنده خدمات زیبایی و مهارت پزشک نیز بر تعیین هزینه تزریق ژل لب تاثیر گذار است.

بنابراین برای انجام هر یک از این فرآیند های زیبایی نیاز دارید بهترین و معتبر ترین کلینیک پوست، مو و زیبایی را انتخاب کنید. شما می توانید برای هر یک از این اقدامات و موارد دیگری مانند اصلاح بینی با فیلر، اصلاح خطوط لبخند، میکرونیدلینگ و .. به مطب زیبایی سیمارو به آدرس https://cimaru.ir/  مراجعه کنید.

ما در مجموعه خود با بهترین تجهیزات، برند های محصولات مختلف، معتبر ترین مجوز ها و ماهر ترین پرسنل در خدمت شما عزیزان هستیم تا بهترین نتیجه را مشاهده کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LQGuGb9A
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه