جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا هتل آپارتمان های ارزان استانبول را می شناسید؟

 

آیا هتل آپارتمان های ارزان استانبول را می شناسید؟

 

اگر پاسختان به این سؤال منفی است این مقاله کاملاً برای شما نوشته شده است زیرا قصد داریم شما را با روی دیگر استانبول آشنا کنیم. چهره ای که کم تر کسی آن را می شناسد ولی امکانات رفاهی خوبی را در خود جای داده است. اگر تصورتان از تهیه بلیط هواپیما و سفر به استانبول تنها به هتل های لوکس و چند ستاره با هزینه های بسیار زیاد محدود می شود باید بگوییم این مقصد گردشگری زیبا و پر بازدید را آن طور که باید نشناخته اید. در شهر استانبول هتل آپارتمان های تمیز و مقرون به صرفه ای وجود دارد که می تواند یک سفر با هزینه های تحت کنترل را برای شما رقم بزند. در ادامه قصد داریم چند هتل آپارتمان با کیفیت و میزان رضایت بالا از طرف کاربران را بررسی کرده و به شما معرفی کنیم. این مقاله می تواند حتی انتخاب و رزرو تور گردشگری مورد نظرتان نیز یاری تان دهد. این هتل آپارتمان ها برای یک شب رزرو بین یک میلیون تا دو میلیون هزینه دارد که با توجه به امکانات و موقعیت جغرافیایی خود از بهترین گزینه های برای اقامت در استانبول به شمار می روند. اگر می خواهید یک مسافرت مقرون به صرفه را تجربه کنید حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل آپارتمان هون سوییتس (Heaven Suites Istanbul)

این هتل آپارتمان در یکی از خیابان های فرعی استانبول (منطقه فاتح) واقع شده و با امکاناتی مناسب در دسترس مسافرین گرامی قرار گرفته است. این هتل با کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا و مسجد آبی فاصله کمی داشته و یک مزیت برای این هتل آپارتمان به شمار می رود. سوئیت های این هتل آپارتمان همگی مجهز به کف پارکت، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ای، صندوق امانات، قسمت نشیمن، وای فای، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و اقلام شوینده شخصی از دیگر امکانات هتل آپارتمان هون سوییتس به شمار می رود. هزینه اقامت در این هتل آپارتمان حدود یک میلیون و دویست هزار تومان برآورد شده است.

 

هتل آپارتمان نزاهت سلطان (Nezahat Sultan Istanbul)

با پرداخت ۸۰۰ هزار تومان می توانید اقامتی مناسب و مقرون به صرفه در استانبول داشته باشید. هتل آپارتمان نزاهت سلطان با امکانات زیادی در اختیار شما قرار گرفته است. این امکانات شامل میز پذیرش ۲۴ ساعته، مینی بار، تراس، فضای سبز، اینترنت، پارکینگ خصوصی، حمام اختصاصی، تلویزیون ال سی دی، آشپزخانه کاملاً مجهز همراه تمام لوازم پخت و پز، وجود امکانات ۲۴ ساعته، موقعیت جغرافیایی نزدیک به فرودگاه، سرو صبحانه سلف سرویس و ... می شود. ناگفته نماند که این هتل ویویی زیبا و چشم اندازی خیره کننده از شهر دارد.

 

هتل آپارتمان بیازیت هان سوییتس (Beyazithan Suites Istanbul)

اگر می خواهید یک اقامت عالی با هزینه کم ، در هتل آپارتمانی شبیه به هتل های چند ستاره داشته باشید پیشنهاد می کنیم هتل آپارتمان بیازیت هان سوییتس را برای خود رزرو کنید. اگر با تهیه بلیط هواپیما تهران استانبول به این شهر سفر کردید اقامت در این هتل آپارتمان به علت قرار گیری در مرکزیت شهر و ارائه خدمات رفاهی به گردشگران می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود. این امکانات عبارت اند از: خدمات اینترنت، استقبال و بدرقه فرودگاهی، اجاره دوچرخه یا اجاره خودرو، خدمات ترانسفر، پارکینگ اختصاصی، صرافی، جعبه امانات، خدمات خانه داری، چک این و چک اوت سریع، سرویس دهی ۲۴ ساعته، امکانات فکس و کپی، اتاق مناسب خانواده، سیستم گرمایشی و سرمایشی درجه یک، تهویه و مطبوع و... . برای اقامت در این هتل باید چیزی حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان پرداختی داشته باشید.

 

آیا هتل آپارتمان های ارزان استانبول را می شناسید؟

 

هتل آپارتمان ماریا (Maria Apartment Hotel Istanbul)

این هتل آپارتمان نزدیک به میدان معروف تکسیم است. هتل آپارتمان ماریا با نمای ساختمانی شبیه به شهر در قلب استانبول قرار گرفته و با شرایط ویژه خود توانسته توجه گردشگران را به خود جلب کند. ماریا امکانات رفاهی متعددی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم اما قبل از آن باید به وجود بالکن و تراس در اکثر اتاق های آن و ورود مجاز حیوانات اهلی اشاره کنیم. خدمات رفاهی این هتل آپارتمان عبارت است از: وای فای رایگان، وجود لوازم کامل آشپزی، اتاق عایق صدا، اتاق خانوادگی، تهویه مطبوع، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت، میز پذیرش ۲۴ ساعته، کف چوبی یا پارکت، کمد لباس، لوازم بهداشتی رایگان و ...

 

هتل آپارتمان اوای اسنیورت استانبول (Evay Suite Spa & Wellness Hotel Istanbul)

یکی دیگر از هتل آپارتمان های استانبول که با خدمات ویژه تری در خدمت شما قرار می گیرد. برای اقامت در این هتل به نسبت خدمات موجود باید هزینه ای در حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان کنار بگذارید. این هتل آپارتمان با ۴ ستاره یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی به شمار می رود که به دنبال خدمات هتل های لوکس اما با قیمتی مقرون به صرفه هستند. این امکانات شامل پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، صبحانه در اتاق، مینی بار، آسانسور طبقاتی، کتری برقی، محصولات شوینده، اقلام بهداشتی شخصی، اتاق بدون آلرژی، سرویس اتاق، اتاق خانوادگی، خشک شویی، خدمات اتو، حمل و نقل عمومی، نظافت، صندوق امانات، انبار چمدان، شاتل فرودگاهی، تهیه مطبوع، مینی مارکت در محل، ناهار بسته بندی شده، میز مطالعه و... می شود.

 

هتل آپارتمان سلکشن سوئیت استانبول (Selection Suites Istanbul)

انتخاب دیگری که با امکانات مناسب و قیمتی به صرفه در دسترس گردشگران قرار گرفته هتل آپارتمان سلکشن سوئیت استانبول است. این هتل با امکانات رفاهی متعددی در اختیار مسافرین قرار گرفته و از خدمات مناسبی برخوردار است. پارکینگ اختصاصی، اینترنت پر سرعت، سونا، جکوزی، مرکز تجاری، آب گرم، حمام اختصاصی، اتاق ملاقات، صبحانه رایگان، سرویس اتاق، تهیه مطبوع، میز مطالعه، آشپزخانه، اتاق عایق صدا، اتاق خانوادگی، رستوران، کافی شاپ و ... از امکانات ارائه شده در هتل آپارتمان سلکشن سوئیت استانبول است. پرسنل مجرب این هتل می توانند به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت کنند در نتیجه برقراری ارتباط و درخواست کمک از آن ها موضوع خیلی دشواری نیست. با اقامت در هتل آپارتمان سلکشن سوئیت می توانید دسترسی راحتی به مناطق تاریخی و جاذبه های گردشگری استانبول داشته باشید. اگر با جستجوی بلیط چارتر استانبول به این شهر سفر کردید می توانید هتل آپارتمان سلکشن سوئیت را برای اقامت خود انتخاب کنید.

 

هتل آپارتمان باغچه تپه استانبول (Bahcetepe Medikule & Safa Suites Istanbul)

یکی دیگر از هتل هایی که حتی با چشمان بسته می توانید برای اقامت در استانبول روی آن حساب کنید هتل آپارتمان باغچه تپه است. این اقامتگاه با استخر سر پوشیده، بار استخر، اسباب بازی استخر، حوله استخر، حمام آفتاب، حمام ترکی، خدمات زیبایی، سالن ماساژ درمانی، باشگاه تناسب اندام، آرایشگاه، مرکز اسپا و سلامت، خدمات اینترنتی، وای فای سراسری، پارکینگ اختصاصی، آسانسور طبقاتی، مبل تخت خواب شو، وسایل اتو، ورودی اختصاصی، تمام لوازم آشپزخانه، لوازم بهداشتی شخصی، وسایل شست و شو، کاناپه، فضای سبز، چشم انداز دیدنی، انبار چمدان، سوئیت خانوادگی یا مناسب زوج، انبار چمدان، صرافی، مینی مارکت در محل، سیستم گرمایش و سرمایش درجه یک، هشدار امنیتی، امکانات برای مهمانان کم توان، تهویه مطبوع، اتاق بدون آلرژی، اتاق مخصوص سیگار، دوربین مدار بسته در فضاهای مشترک و ... می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای یک اقامت متفاوت و مقرون به صرفه باشد. این هتل آپارتمان در باشاکشهیر قرار گرفته و تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود ۱۳ کیلومتر فاصله دارد. به این ترتیب برای یک سفر کاری چند روزه می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

 

آیا هتل آپارتمان های ارزان استانبول را می شناسید؟

 

هتل آپارتمان والده اسکودر استانبول (Validei Suites Istanbul)

در آخرین مورد از هتل آپارتمان های شهر استانبول به اقامتگاه والده اسکودر می رسیم. هتلی همه چیز تمام که در مرکز تجاری عثمان بی واقع شده و دسترسی آسانی به میدان تکسیم و منطقه نیشانتاشی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از امکانات و ویژگی های متنوعی استفاده کنید. این خدمات رفاهی عبارت است از: وای فای رایگان، وجود لوازم کامل آشپزی، اتاق عایق صدا، اتاق خانوادگی، تهویه مطبوع، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت، میز پذیرش ۲۴ ساعته، کف چوبی یا پارکت، کمد لباس، لوازم بهداشتی شخصی، انبار چمدان، سوئیت خانوادگی یا مناسب زوج، انبار چمدان، صرافی، مینی مارکت در محل، سیستم گرمایش و سرمایش درجه یک، هشدار امنیتی، امکانات برای مهمانان کم توان، تهویه مطبوع، اتاق بدون آلرژی، اتاق مخصوص سیگار، دوربین مدار بسته در فضاهای مشترک، خدمات ترانسفر، پارکینگ اختصاصی، صرافی، جعبه امانات، خدمات خانه داری، چک این و چک اوت سریع، سرویس دهی ۲۴ ساعته، امکانات فکس و کپی و... .

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZoUnz7Nd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه