پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آدمی، به امید زنده است و درخشش نور امید است که انسان را به تلاش در تاریکی و رسیدن به موفقیت وا می دارد. انسان ذاتا رویاپرداز است و فکر کردن به رویاها و تصور حس شیرین رسیدن به آن ها مسیر پرفراز و نشیب کار و کوشش را هموار می سازد. همه ما به خوبی می دانیم، تنبلی و سکون تنها فاکتوری است که هیچ جایگاهی در مسیر موفقیت ندارد. آدمی باید برای رسیدن به اهداف خود  تلاش کرده و اراده داشته باشد. آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که افراد مشهور و ثروتمند جهان مانند ایلان ماسک چگونه به چنین جایگاهی رسیده اند و یا راز موفقیت آن ها در چیست؟ اگر به فکر شروع یک کسب و کار و یا کارآفرینی هستید و به دنبال انگیزه و راهنما در این مسیر می باشید، بررسی زندگی نامه حرفه ای ایلان ماسک و سایر کارفرینان قدرتمند و ثروتمند در جهان می تواند به شما کمک کند. در واقع می توانید با شناخت این افراد از آن ها به عنوان الگو و محرک استفاده کنید.

نقش ایلان ماسک و کارآفرینان برتر دنیا در توسعه فردی و موفقیت جوانان چیست؟

راز موفقیت ایلان ماسک در چیست؟

قبل از هر چیزی این نکته را در نظر داشته باشید که شما نیز می توانید از هیچ به همه چیز رسیده و محالی برایتان وجود ندارد.  برای رسیدن به موفقیت، اراده و تلاش مهم تر از استعدادهای ذاتی مانند هوش برتر است. اگر به فکر شروع یک کار جدید هستید اما احساس می کنید انگیزه شما آنقدر بزرگ نیست که بتوانید تمام سختی های مسیر را تحمل کنید، کافی است نگاهی به زندگی نامه ایلان ماسک بیندازید و از رازهای موفقیت ثروتمندترین فرد جهان استفاده کنید. ایلان ریو ماسک متولد آفریقا و از مشهورترین و بزرگ ترین کارآفرینان جهان لست. اگر زندگی شخصی این فرد را مطالعه کنید چیزی جز سختی و فراز و نشیب بسیار نمی بینید. در حالی که زندگی کاری و حرفه ای وی پر از موفقیت هایی است که در زمان خود تاکنون جهان را به  حیرت وا داشته است. ایلان ماسک صاحب شرکت های بزرگی مانند اسپیس ایکس و تسلا موتورز، پی پل و زیپ-۲ می باشد.

ایلان ماسک عقیده دارد که آموزش هرگز متوقف نمی شود و حد و مرزی برای یادگیری تعیین نشده است. برای رسیدن به موفقیت باید مطالعه کرده و آموزش ببینید.  برای این که کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید، به تبلیغات آنچنانی نیازی نیست، تنها کافی است به ارزش های خود بها دهید و محصولی را ارائه کنید که نتیجه آن ارزشی بر ارزش های افراد اضافه کند. برای شروع کار خود باید ریسک پذیر باشید و شجاعانه عمل کنید. کار زیاد لزوما مایه موفقیت نیست اما کار هوشمندانه به فعالیت شما سمت و سو بخشیده و به موفقیت شما کمک می کند. بنابراین در مسیر رسیدن به رویاها و اهداف، احساس خستگی و بی انگیزگی چندان وارد نیست. هیچ هدفی به سادگی محقق نمی شود، بنابراین اگر جایی احساس دلسردی و ناامیدی کردید، نباید غر بزنید و شکایت کنید، فقط تلاش خود را بیشتر کرده و به دنبال راه حلی باشید که احساس یأس را از شما دور کند. سعی کنید به این باور برسید که شما بهترین هستید و  حتما تلاشتان به ثمر می نشیند.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ تضمینی برای رسیدن به موفقیت در کاری که استارت زده اید وجود ندارد، حتی اگر برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. بنابراین باید آماده شکست هم باشید. اگر زندگی ایلان ماسک را بررسی کنید خواهید دید که این کارآفرین زمانی که بزرگ ترین برنامه های خود را استارت می زد، هیچ اطمینانی به موفقیت نداشت .  وقنی به فکر شروع یک کسب و کار و کارآفرینی هستید، روند خود را دنبال کنید، حتی اگر روند شما آزموده نشده باشد. به عبارتی باید تمرکز خود را بر روی نوآوری بگذارید و از روند رقبا تقلید نکنید. هر چند می توانید از راه و روش رقبای خود درس بگیرید.  به گفته این کارآفرین ثروتمند جهان این که چه هدفی را دنبال می کنید، مهم نیست. مهم آن است با خلق عادات و ارزش ها در مسیر تلاش خود، راه رسیدن به موفقیت را با لذت بیشتری طی کنید. 

نقش ایلان ماسک و کارآفرینان برتر دنیا در توسعه فردی و موفقیت جوانان چیست؟

 

جف بزوس

علاوه بر ایلان ماسک چهره های مشهورو تأثیرگذار بسیاری در جهان هستند که بدون زیر و رو کردن دنیا موفقیت های بسیار بزرگی را کسب کرده اند و اکنون نام آن ها در بین مشهورترین، موفق ترین و ثروتمندترین افراد جهان می درخشد. جف بزوس نیز یکی از بزرگ ترین کارآفرینان دنیا است که رمز موفقیت خود را توجه به نیاز مشتری و رفع آن می داند . جف بزوس مدیر عامل وبگاه آمازون است و بیشترین فعالیت و سرمایه گذاری وی به دنیای وب معطوف شده است. تجربیاتی که جف بزوس در سال های فعالیت خود کسب کرده می تواند چراغی برای روشنایی مسیر سایر کارآفرینان باشد.  بزوس اعتقاد دارد اهداف بزرگ با دیدگاه های کوتاه مدت به ثمر نمی نشیند. اگر زندگینامه وی را مطالعه کنید، خواهید دید که در ابتدای زندگی حرفه ای خود سختی های بسیاری را متحمل شده و شکست های بسیاری را تجربه کرده اما چون دیدگاه بلند مدتی نسبت به پیروزی داشته، دست از فعالیت ها و تلاش های مستمر خود برنداشته است. 

نقش ایلان ماسک و کارآفرینان برتر دنیا در توسعه فردی و موفقیت جوانان چیست؟

 

لری الیسون

لری الیسون کارآفرین و سرمایه گذار معروف دنیا و موسس شرکت نرم افزاری اوراکل است. لری الیسون در مورد موفقیت چنین می گوید: «قبل از این که در مسیر موفقیت قدم بگذارید، دیدگاه متفاوتی نسبت به آن دارید اما وقتی قدم در این مسیر بگذارید با چالش های بسیاری مواجه می شوید که دیدگاهتان را تغییر می دهد. » اگر این تاجر ثروتمند جهان را بشناسید، متوجه خواهید شد که وی همیشه به دنبال یادگیری و افزایش خودآگاهی است. لری الیسون اعتقاد دارد، برای رسیدن به موفقیت صرفا نباید بی عیب و نقص باشید. حتی ممکن است دیگران در مسیر نوآوری شما را دیوانه خطاب کنند. برای پیشرفت و موفقیت ابتدا باید خود را باور کنید و به توسعه فردی برسید.

 سایت دانشگاه کسب و کار؛ بهترین وب سایت با محتوای انگیزشی

سایت دانشگاه کسب و کار یک سایت محتوا محور است که در حوزه مسائلی مانند کارآفرینی، استارتاپ و کسب و کار فعالیت دارد و با تولید و بارگذاری محتواهای به روز با مضمون بازاریابی، توسعه فردی، انگیزشی، روانشناسی، ارزهای دیجیتال، کسب و کار و غیره به افرادی که قدم در مسیر کارآفرینی گذاشته اند، کمک می کند. بنابراین شما می توانید با استفاده از محتوای انگیزشی این وب سایت مانند دلایل موفقیت ایلان ماسک و سایر کارآفرینان و تجار ثروتمند جهان، نیازهای خود را بر طرف ساخته و کسب و کار و بیزنس خود را راه اندازی کنید.

منبع: دانشگاه کسب و کار | http://businessuni.net/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fZ3zWxI8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
هلن راد :
1 سال پیش
ایلان ماسک فوق العادست من عاشق این آدمم فوق العاده باهوش و خوش فکره
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه