جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کتاب بخوانید، کتاب های خوب را ارزان و باصرفه بخوانید، این یک شعار نیست. تا حالا شده بخواهید کتاب بخوانید و بخاطر قیمت بالای آن، از خواندن کتاب های خوب منصرف شوید؟ چقدر به کتابفروشی مراجعه و کتاب های هیجان انگیزی را انتخاب کردید اما وقتی قیمت پشت جلد آن را دیدید مغزتان سوت کشیده و دست از خرید برداشتید؟ به دنبال کتاب باکیفیت و ارازن هستید؟

گاهی به دنبال کتاب هایی هستیم که دیگر چاپ نمی شوند و یا تعداد آنها آنقدر محدود است که به راحتی آن را پیدا نمی کنیم. آیا باید از خواندن کتاب منصرف شویم یا سماجت کرده و به جستجوی خود ادامه دهیم؟

اگر جزو آن دسته از افراد با اراده هستید، برای شما راه حل فوق العاده ای داریم.

سایت چوبک شما را شگفت زده می کند، یک تیر و دو نشان!

در جستجوی کتاب...

راستش را بخواهید من خودم جزو آن دسته افرادی هستم که وقتی سرنخ کاری به دستم افتاد و فکر آن در ذهنم به وجود آمد، مثل زنبور آنقدر در سرم ویز ویز می کند و تا انجامش ندهم، آرام و قرار ندارم. روزی دوستی دانا که حرف های او همیشه برایم راهگشا است، به من پیشنهاد کتابی را داد. نام نویسنده، نام کتاب و چکیده ای از کتاب را به من گفت. من هم شروع کردم به دنبال کتاب گشتن.

به کتابفروشی های مختلف شهر سر زدم. در بین راه گه گاهی هم به کتابفروشی های متروکه می رفتم تا شاید آنها کتاب را داشته باشند. اما فقط با یک پاسخ روبرو می شدم: دنبال این کتاب نگرد که تعدادش اندک بوده و دیگر چاپ مجدد هم نخورده!!

از کتابخانه هم نمی توانستم امانت بگیرم. عادتی دارم که ذهن نوشته ها و برداشت هایم را گوشه کتاب می نویسم و چندین بار مرور می کنم! در کتاب امانتی هم نمی توان کلمه ای نوشت!!

کتاب ارزان و با ضمانت!

روزی در اینترنت سرچ کردم تا شاید کتاب صوتی آن را پیدا کنم و این عطش را فروکش کنم. با اینکه می دانستم برگه زدن کتاب، لمس آن و گرفتن کتاب در دستانم چقدر برایم باارزش است، سرچ کردم. چندین سایت را دنبال کردم اما دستم به دکمه خرید و دانلود نرفت. در بین پنجره های جستجویی که باز کرده بودم، سایتی نظرم را جلب کرد:

"چوبک: مرجع خرید کتاب دست دوم با تضمین کیفیت"

به خودم گفتم شاید کتاب ها پاره و پر از لک باشند! اما درونم می گفت باز هم ادامه بده... دسته بندی مناسب سایت نظرم را جلب کرد. سریع دسته بندی مورد نظرم را انتخاب و اسم کتاب را جستجو کردم. باورم نمی شد آن را پیدا کرده باشم. موجودی در انبار: 1 عدد. نوع کتاب: در حد نو! توضیحات کتاب هم همانی بود که دوستم تعریف کرده بود... اما قیمت آن باور نکردنی بود: هم نسبت به نو قیمت خیلی کمتری داشت و هم در حراجی بود! به سرعت مثل کسی که یک الماس پیدا کرده، انگشت مبارکم را به روی افزون به سبد خرید گذاشتم و در کمتر از یک دقیقه آن را خریدم. البته هر چه بیشتر در سایت می چرخیدم کتاب های خوبی با قیمت فوق العاده هم پیدا می کردم. باور کردنی نبود و تا به خود آمدم دیدم آنها را هم خریده ام.

من چوبک را برای خرید کتاب باکیفیت و ارزان انتخاب کرده ام

خیلی خوشم آمد که چوبک برای پرداخت هزینه کتاب، دو روش پرداخت آنلاین و همچنین پرداخت در محل داشت. پست پیشتاز و پست سفارشی هم با تعرفه ای معقول، گزینه هایی بود که می توانستیم انتخاب کنیم. البته چون مجموع خرید من 150 هزارتومان برای خرید چندین! کتاب بود، هزینه ارسال رایگان شد.

خرید کتاب دست دوم آن هم در حد نو به همراه تضمین ضمانت آن، واقعا کاربردی است. متوجه شدم چوبک متخصصانی سختگیر و البته کاربلد دارد که کتاب ها را با دید ریزبینانه خود بررسی می کنند، کتاب های چوبک یا در حد نو هستند یا خوب. چوبک کتاب های کثیف، نم کشیده، بسیار کهنه، پاره و خط خطی، نمی فروشد. بخاطر اطمینانی که به سلامت فیزیکی کتاب هایشان دارند میتوانیم کتاب ها را تا چهارروز پس از خریدن بدون ذکر دلیل مرجوع کنیم. بخاطر همین حتی افراد بسیار نکته سنج هم با خیالی راحت از چوبک خرید می کنند.

حراجی های کتاب هم قسمت مورد علاقه افراد کتاب خوان است که به دنبال این هستند که تعداد بیشتری کتاب را با هزینه اندک خریداری کنند.

تجربه من از خرید کتاب دست دوم چوبک

  • خرید کتاب دست دوم خیلی به صرفه، مناسب و کاربردی است. هم برای خودمان و هم برای محیط زیست مزایای زیادی دارد.
  • دسته بندی، نظم و چیدمان سایت چوبک بسیار ساده و راحت است و در عرض چند ثانیه می توانید به کتاب مورد نظرتان دسترسی داشته و حتی در یک دقیقه اول خرید کنید!
  • کتاب دست دوم چوبک تمیز بوده و از نظر کارشناسان سختگیر عبور کرده و سلامت فیزیکی آنها تضمین شده است.
  • چوبک تضمین می کند چنانچه کتابی که دریافت کردید با مشخصاتی که برای آن درج شده هماهنگی نداشته باشد، می توانید آن را مرجوع کنید.
  • هر تعداد کتابی که بخواهید، می توانید انتخاب کنید. مخصوصا وقتی از حراجی کتاب چوبک استفاده می کنید لذت فراوانی می بردید. چون هزینه ای که برای خرید چندین کتاب دست دوم پرداخت می کنید، به اندازه خرید یک عدد کتاب نو است! و این شما را شگفت زده می کند.
  • چوبک به مشتریان خود اهمیت می دهد و آنها را در انتخاب گزینه های ارسال کتاب، آزاد می گذارد. می توانید پرداخت با کارت شتاب یا پرداخت در محل را انتخاب کنید.
  • هیچ می دانستید اگر خرید شما بالای 150 هزار تومان باشد، ارسال شما رایگان است؟
  • اگر کتابخانه باارزشی دارید و تعدادی از آن کتاب ها خاک می خورند، می توانید به استارتاپ ریباکس که چوبک بخشی از آن است، اعتماد کنید و کتاب ها را بفروشید تا افراد علاقه مند دیگری از آن بهره ببرند.
  • تا حالا برایتان پیش آمده که بخاطر خرید کتاب، ناراحت شوید که چرا بخاطر تهیه برگه های کتاب، به طبیعت آسیب وارد شده است؟ چوبک دوستدار طبیعت است و متعقد است باید دست به دست هم دهیم تا از طبیعت محافظت کنیم. برای همین است که علاوه بر کتاب ارزان چوبک، با گردش کتاب های دست دوم بین افراد، از طبیعت محافظت شده و درخت کمتری قطع می شود و در عوض تعداد بیشتری از مطالعه بهره می برند.

من خودم مدتی است از کتاب ارزان و دست دوم چوبک استفاده کردم و کاملا از خرید خودم راضی هستم. به شما هم توصیه می کنم برای خریدی مطمئن، با ضمانت و سریع از چوبک اقدام کنید و لذت کتابخوانی متفاوت را با برگه های کتاب تجربه کنید. می دانم که پشیمان نشده و به یکی از مشتریان پر و پا قرص چوبک، تبدیل خواهید شد. چوبک را به دوستان و علاقه مندان کتاب معرفی کنید و در حفظ محیط زیست و افزایش سرانه مطالعه کشور سهیم باشید.

سایت چوبک شما را شگفت زده می کند، یک تیر و دو نشان!

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GKpDFW19
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
امید :
2 سال پیش
بسیار سایت جالب و کاربردی به نظرم میاد
عرفان راد :
2 سال پیش
سلام من هم ازشون خرید کردم کتاب ها خیلی کیفیت خوبی داشتن و قیمتشون هم خیلی مناسب بود
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه