شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته به سود معامله گران افزایشی حرکت کرد، نرخ دلار در ساعات ابتدایی معاملات توانست کانال 27 هزار تومان را فتح کند و با بیش از 250 تومان رشد برروی 27 هزار و 170 تومان قرار گرفت.  آخرین بار در اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که قیمت دلار در این کانال قرار داشت. این اسکناس آمریکایی در ساعات پایانی معاملات نقدی کانال 27 هزار تومان را از دست داد اما در مقایسه با روز قبل خود 90 تومان بالا تر بود و با 26 هزار و 970 تومان مبادله شد. در بازار متشکل ارزی هم عصر دیروز نرخ دلار 9 تومان از روز سه شنبه پایین تر بود و با 25 هزار و 190 تومان بسته شد. 

قمیت دلار تحت تاثیر اخبار وین

نرخ حواله درهم رشد کرد

نرخ حواله در هم در بازار ارز روز گذشته به مسیر صعودی روز گذشته ادامه داد و با 7 هزار و 389 تومان مبادله شد . این قیمت نسبت به روز قبل خود رشد 119 تومانی را نشان می دهد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 27 هزار و 139 تومان به دست می آمد که نسبت به قیمت انتهای روز دلار در بازار بالا تر بود.

خبر بد از وین در بازار دلار 

اخبار مذاکرات برجام برای بازار ارز تهران و معامله گران دلار از اهمیت بسزایی برخوردار است. چهارشنبه خبرهای منفی از مقر مذاکرات وین بازار ارز تهران را احاطه کرده بود. میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش در توئیتی نوشت: مذاکرات در حالت وقفه (یا سکته) قرار گرفته است.

از طرفی هم بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته دو هفته پیش تقریبا به توافق هسته ای دست پیدا کرده بودیم. بعد روسیه مانع تراشی کرد.

این اظهارات در حالی است که روز گذشته یک مقام دیگر از تیم آمریکا از میز مذاکرات هسته ای کناره گیری کرد. بازار ارز تهران تصور می کند که زمان رسیدن توافق هسته ای به تعویق افتاده و برای همین روند قیمت دلار در بازار امروز صعودی بود. 

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7tZ7jqoo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه