جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پارتیشن های شیشه ای فریم لس از محبوبترین پارتیشن های اداری به شمار می روند، به خصوص در طراحی های داخلی مدرن و منعطف. در این مقاله از مجموعه مقالات نوین پارتیشن به معرفی این نوع پارتیشن ها خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه ای فریم لس نوین پارتیشن

پارتیشن فریم لس بهترین راهکار برای ایجاد یک فضای جدید در مکان های مختلف می باشد که می توان آن را در ابعاد و اندازه های مختلف در محیط مورد نظر نصب کرد. این محصول تنوع بسیار بالایی دارد، به همین منظور می توانید آن را با توجه به سلیقه خود خریداری و مورد استفاده قرار دهید. یکی از مزیت های بسیار خوب این نوع پارتیشن ها هزینه پایین تر نصب نسبت به سایر  انواع پارتیشن اداری است. زیرا نیازی نیست که برای ایجاد فضاهای جدید در مکان مورد نظر از مصالح و اجزایی استفاده کنید که هزینه های تمام شده کار را بسیار بالا خواهند برد.

از این پارتیشن ها می توان هم در مکان های اداری و هم در منازل مسکونی استفاده کرد. این ویژگی یکی از مزیت های بسیار مهم پارتیشن های شیشه ای فریم لس بوده و آن را به محصولی پرفروش و محبوب در میان مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

پارتیشن شیشه ای فریم لس نوین پارتیشن

مهمترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم لیس

پارتیشن شیشه ای فریم لس اگر با کیفیت تولید شوند، ویژگی های خواهند داشت که آنها را در میان بسیاری دیگر از انواع پارتیشن های اداری متمایز و حتی در برخی موارد منحصر به فرد می کند. در ادامه به مهمترین این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

1. این پارتیشن ها نور را به خوبی در فضا پخش می کنند، در نتیجه از نظر انرژی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین برای فضاهای کوچک ، مناسب ترین گزینه به شمار می روند.

2. استحکام و مقاومت بالای این محصول در برابر ضربه و خط و خش و همچنین مقاومت آن در برابر گرما و سرمای شدید ، آن را به جایگزین بسیار مناسبی در بین محصولات مشابه خود تبدیل کرده است. به دلیل همین ویژگی ها، عمر این پارتیشن ها بالاست و ظاهر و کیفیت شان را در مدتی بسیار طولانی حفظ می کنند.

3. این پارتیشن ها هم به صورت رنگی و هم به صورت شفاف تولید می شوند. به همین دلیل می توانند رضایت طیف وسیعی از مشتریان را با سلایق بسیار متنوع برآورده کنند.

4. یکی از ویژگی های بسیار مهم پارتیشن های فریم لس ، ضد آب بودن آن ها است. این ویژگی، این امکان را می دهد که بتوانیم از این پارتیشن ها در فضای باز هم استفاده کنیم.

5. پارتیشن شیشه ای فریم لس  را به راحتی می توانید با  مواد شوینده متداول تمیز کنید بدون آنکه کوچکترین نگرانی نسبت به ایجاد خوردگی یا آسیب دیدگی در آن داشته باشید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس نوین پارتیشن

موارد کاربرد پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های شیشه ای فریم لس امروزه تقریبا در همه فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و حتی ورزشی کاربرد بسیار وسیعی پیدا کرده اند. دلیلش هم ویژگی های منحصر به فردی است که این پارتیشن ها دارند. یک مثال ساده از این ویژگی ها، آن است که قطعات آن ها را به راحتی می توان از هم جدا و مجددا سر هم کرد و فضاهای تفکیک شده را به سادگی تغییر داد. برای نمونه، در دوره شیوع ویروس کرونا، شرکت ها یا اداراتی که از قبل از این پارتیشن ها استفاده کرده بودند، به سادگی این امکان را داشتند که با تغییر مناسب فضاهای داخلی، فواصل بهداشتی لازم را برای کارکنان و مراجعه کنندگان خود فراهم و احتمال ابتلا را به حداقل برسانند.

یکی دیگر از کاربردهای این محصول در ساخت گلخانه های کوچک در منازل مسکونی و حتی آپارتمانی است. به علاوه به کمک این پارتیشن ها به سادگی می توان در اتاق خواب حمام های شیشه ای بسیار شکیلی ساخت که علاوه بر کاربردی بودن، دکوراسیون بسیار زیبا و منحصر به فردی پدید می آورند.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس حتی در موزه ها هم کاربرد فراوانی دارند، به خصوص در موزه هایی که از آثار باستانی نگهداری می کنند. این پارتیشن ها در واقع کمک می کنند که هم آثار باستانی از آسیب محفوظ بمانند و هم به سادگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داشته باشند.

علاوه بر همه این موارد، این محصول در فضاهای ورزشی، به خصوص در استخرها، نیز کاربرد فراوانی دارد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر در زمینه پارتیشن های شیشه ای فریم لس یا هر نوع پارتیشن اداری دیگری ، می توانید به وبسایت نوین پارتیشن مراجعه فرمایید. مجموعه نوین پارتیشن با سابقه ای طولانی در زمینه تولید و عرضه انواع پارتیشن های اداری این آمادگی را دارد که پارتیشن های شیشه ای فریم لس را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین هزینه و در اسرع وقت خدمت خریداران گرامی عرضه کند. کارشناسان این مجموعه آماده ارایه مشاوره رایگان تلفنی به شما عزیزیان خواهند بود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aEsaPUOU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه