جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فرقی نمی کند شما از معامله گران قدیمی بازار سرمایه هستید یا به تازگی در این بازار شروع به فعالیت کردید، حتما در زمان معاملات خود تجربه مشکلات زیادی با شرکت کارگزاری داشتید. مشکلاتی مثل پشتیبانی ضعیف و رفتار نا مناسب کارکنان شرکت ها به خصوص در مواقعی که سامانه آن ها از کار می افتد، تبعیض بین مشتریان برای دادن اعتبار و یا حتی هک شدن سامانه های معاملاتی و فروش اطلاعات مشتریان در وب تاریک.

این ها دردسرهایی بود که فعالان بازار باید با آن کنار می آمدند تا بتوانند در بازار سرمایه حضور داشته باشند. تقریبا تمام کارشناسان این وضعیت را نتیجه انحصار 16 ساله در مجوز کارگزاری ها می دانستند. آن ها اعتقاد داشتند کارگزاری ها خیالشان از حضور مشتری راحت است و به همین خاطر تلاشی برای بهبود ساختارهای خود نمی کنند.

بالاخره فشار فعالان بازار نتیجه داد و از سال 1400 مجوزهای جدیدی برای کارگزاری صادر شد. کارگزاری بانک توسعه صادرات یکی از نوپاترین کارگزاری های کشور است که با اتکا به سامانه معاملاتی iBtrader  پا به عرصه رقابت گذاشته است.

نوآوری یک بازی دو سر برد است

iBtrader  آخرین محصول آی بی شاپ است که بلافاصله بعد از رفع انحصار از مجوز کارگزاری ها وارد میدان رقابت شده. این کارگزاری توسط تامین سرمایه تمدن حمایت می شود و با استفاده از تجربه شرکت صحرا قصد دارد در این مسیر هم به نواوری های خود ادامه دهد.

 

آغاز مشتری مداری با رفع انحصار از کارگزاری ها

 

تجربه ای متفاوت در سرمایه گذاری با آی بی تریدر

یکی از بیشترین شکایات معامله گران از کارگزاری ها قطعی و اختلال در سامانه های معاملاتی است. کارگزاری بانک توسعه صادرات - آی بی تریدر برای رفع این مشکل از تجربه 20 ساله شرکت صحرا کمک گرفته و یک سامانه معاملاتی اختصاصی ایجاد کرده است. صحرا نسل سوم پلتفرم معاملات آنلاین را با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا راهکاری ارائه کرده است و توانسته سرعت معاملات و امنیت اطلاعات را افزایش دهد.

پشتیبانی و پاسخگویی درست و به موقع دیگر خدمت این کارگزاری تازه کار است تا بتواند در کوتاه ترین زمان مشتریان را راهنمایی کرده و مشکلات ان ها را بر طرف کند. و در نهایت iBtrader برنامه عادلانه و دقیقی برای اختصاص اعتبار به مشتریان خود طراحی کرده است.  درخواست و تمدید اعتبار بسیار ساده است و یک رویه مشخص دارد و مبالغ اعتبار رایگان است و هزینه مالی یا کارمزد ندارد. در واقع مشتریان بدون نیاز به ضامن و پرداختن کارمزد وام دریافت می کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GnU8wbXO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه