شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، بازار دلار، طلا و سکه، امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار نسبتا با ثبات است. برخی کانال های تلگرامی، نرخ دلار را بین ۲۶ هزار و ۲۰۰ تا ۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام کرده اند.

دلار فردایی نیز در این کانال ها، در همین بازه قیمتی است و بین ۲۶,۲۲۰ تا ۲۶,۲۵۰ نوسان دارد.

روز گذشته، آغاز معاملات دلار با قیمت ۲۶,۳۵۰ تومان بود. کف قیمت، ۲۶,۲۱۰ و سقف آن ۲۶,۳۷۰ تومان ثبت شد. آخرین معامله فردایی نیز با نرخ ۲۶,۲۲۰ تومان انجام شد. قیمت ها از نیمه های روز تا ساعات پایانی معاملات، روند نزولی داشتند.

نوسانات قیمت طلا و سکه، ثبات قیمت دلار

امروز قیمت دلار در صرافی ملی با افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۵۴۰۲ تومان ثبت شده است.

نوسانات قیمت طلا و سکه

در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر نزولی است و به یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۸۹۲ تومان رسیده است.

قیمت سکه طرح جدید نیز اکنون روند کاهشی دارد و ۱۲ میلیون و ۳,۸۰ هزار تومان ثبت شده است. این قیمت از کمترین نرخ دیروز بیشتر است.

اما قیمت سکه طرح قدیم بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و با نرخ ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می شود.

روز گذشته قیمت طلا به بیش از یک میلیون و ۳۷۳ هزار تومان و نرخ سکه طرح جدید، به ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vRDmhFeu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه