جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با عرض تبریک عید نوروز 1401 به شما هموطن عزیز، موضوع مورد بحث امروز سرگرمی در تعطیلات عید است که البته خیلی ها از قبل برنامه برای این ایام چیده اند اما شاید همه چیز آن طور باب میل است پیش نرود و در برخی روزها نیاز به سرگرمی جهت تغییر روحیه و البته ریکاوری ذهن خود داشته باشید. اگر به دل جاده نزده باشید بازهم این مقاله برای شما مفید است چراکه چند سریال ایرانی برای تماشا در عید معرفی خواهیم نمود که هم خاطره انگیز و هم پرطرفدار بوده اند. پس دانلود سریال های خاطره انگیز را در دستور کار قرار دهید.

دانلود سریال های ایرانی خاطره انگیز نوروز 1401

سریال های خاطره انگیز ایرانی برای نوروز 1401

1- نوروز رنگی

دانلود سریال های ایرانی خاطره انگیز نوروز 1401

سریال تلویزیونی نوروز رنگی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با لهجه و گویش مشهدی و در یکی از مناطق محروم مشهد تولید شده است. نوروز رنگـی علی مسعودی و شبکه پنج پازل قومیت‌ها را به عدد سه می‌رساند. بعد از قومیت مازندرانی “پایتخت” و قومیت کرد‌های “نون‌ خ” نوبت به قومیت مشهدی این سریال تلویزیونی می‌ رسد. از بازیگران این مجموعه به یوسف تیموری، شهرام قائدی، علیرضا مسعودی، جواد خواجوی، ماهان عبدی، هادی عامل هاشمی، رابعه اسکویی، پریسا مقتدی، سیاوش مفیدی، داریوش سلیمی، ماشاالله شاهمرادی، شاهو رستمی، الهه جعفری، حدیثه زارعی، سیمین بهفر، محمدامین سلیمی راد، علی انوریان یزدی، سیما خالقی، الهه یگانه پور، سجاد حسین پور، محمدامین کشتمندی می توان اشاره کرد. داستان روز‌های پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را به صورت طنز روایت می‌ کند و قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس می پردازد.

2- پایتخت 5

مجموعه کمدی پایتخت در 6 فصل ساخته شد و همواره در عید نوروز از مهم ترین سرگرمی های مردم در شبکه یک سیما بوده است. اما فصل 5 آن از بهترین فصل های این سریال ایرانی است که برای مشکل ارسطو به ترکیه سفر می کنند اما آنجا طی حوادثی به سوریه می رسند و با خطر داعش دست و پنجه نرم می کنند. محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی اصل، بهرام افشاری، مجتبی و مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی در این اثر زیبا حضور دارند. برای دانلود سریال پایتخت 5 از نیکی دیلی کمک بگیرید.

3- موج و صخره

یکی از بهترین سریال های طنز ایرانی که در جنوب ایران اتفاق می افتد و حال هوای کاملا جنوبی و گرمی دارد، مضاف بر این بازی زیبای علی صادقی نیز باعث خنه فراوان شما خواهد شد. داستان آن درباره صدف و چاوش زوج جوانی هستند که پس از مشکلات عدیده با یکدیگر ازدواج می‌کنند، آنها تصمیم می‌گیرند برای گذراندن ماه عسل به کیش سفر کنند، در این میان به علت دیر رسیدن از هواپیما جا می‌مانند، صدف تصمیم می‌گیرد که با قطار بروند در ایستگاه قطار ساک چاوش را می‌ زند و دردسرهای آن تازه شروع می شود. از بازیگران این فیلم میتوان به مجید، صالحی، علی صادقی، نیما شاهرخ شاهی، زیبا بروفه، الهام حمیدی، محمدرضا داودنژاد اشاره نمود.

4- ترش و شیرین

دانلود سریال های ایرانی خاطره انگیز نوروز 1401

ترش و شیرین از بهترین آثار ایرانی است. عطاران در مجموعه نوروزی ترش وشیرین نگاهی ملموس به سبک زندگی دو طبقه اجتماعی داشت. از جمله نقاط اتکای اثر می توان به رونمایی از جذابترین کاراکتر منفی دهه 80 در قالب شخصیت ناصر اشاره داشت که اگرچه مجموعه ای از زشتی ها را در درون خود پروریده اما تیزهوشی عطاران این کاراکتر را برای مخاطب شیرین و خواستنی جلوه گر ساخته است. بازی احمد پورمخبر در نقش آقا بزرگ نیز از نقاط عطف یک مجموعه محسوب می شود و سناریوی درخشان آریان و صحت در کنار کارگردانی حساب شده عطاران و البته بازی درخشان مریم امیرجلالی در بازتاب درست جدیت شخصیت در قالبی متغیر از شمایل تثبیت شده این بازیگر، اثری را پدید آورده که عالیست. درکنار این عوامل حضور مجید صالحی، حمید لولایی، آناهیتا همتی نیز به زیبایی کار افزوده است.

سایر فیلم و سریال های طنز برای تماشا در آدرش : https://www.niikidaily.info/genre-movie/comedy/

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DQDYKAdK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه