یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت دلار در 9 روز ابتدایی اسفند 1400 شاهد یک کانال شکنی بود . نرخ دلار در اول اسفند ماه سال جاری بر روی 25 هزار و 750 تومان قرار داشت اما  در روز سوم اسفند با 480 تومان افزایش توانست کانال 26 هزار تومان را تصرف کند و با 26 هزار و 380 تومان مبادله شود. 

استراحت قیمت دلار در کانال جدید 

استراحت نرخ دلار در کانال جدید 

این اسکناس آمریکایی بعد از ورود به کانال 26 هزار تومان  سرعت افزایشی خود را کاهش داد و در همین کانال به استراحت پرداخت. نرخ دلار از روز چهارم اسفند تا نهم اسفند ماه سال جاری  بین محدوده 26 هزار و 350 تومان تا 26 هزار و 200 تومان در حال نوسان بود.

معامله گران بازار دلار معتقدند  در صورتی که نرخ دلار  زیر 26 هزار و 200 تومان برود همین امر می تواند دلار را به سمت  محدوده 25  هزار و 800 تومان هدایت کند. آنها علت این رنج شدن قیمت دلار در تهران را در تزریق درهم در دبی و خالی فروشی در هرات می دانستند 

قیمت دلار زندانی شد

معامله گران می گویند دلار در حال حاضر بین محدوده 26 هزار و 200 تا 26 هزار و 300 تومان تثبیت شده و نگاه بازار ارز تهران به سیگنال های برجامی از سوی وین است. به عقیده تحلیلگران بازار ارز تهران نرخ دلار در محدوده یاد شده تحت تاثیر اخبار مذاکرات زندانی شده و معامله گران به دنبال اخبار قطعی تر از این مذاکرات هستند. 

از طرفی خبر ها حکایت از توافق پیش نویس 98 درصدی داشت و از طرفی هم طرف های مذاکره کننده می گفتند که برجام به نقطه حساس رسیده است. معامله گران هم  تصور می کنند  که رایزنی ها به هسته سخت رسیده و باید با احتیاط بیشتری در بازار قدم بردارند  و ریسک کمتری کنند. 

در میانه مذاکرات وین یک حمله در 9 روز اخیر مورد توجه بازار دلار قرار گرفت و آن هم به جنگ روسیه و اوکراین مربوط می شد . به عقیده برخی از  معامله گران این جنگ می تواند بر روند مذاکرات اثر بگذارد و همین امر باعث ترس در بازار شده بود. 

نرخ دلار متشکل بر مدار صعود 

بازار متشکل ارزی  هم در این 9 روز اخیر شاهد صعود قیمت دلار در کانال 24 هزار تومان بود. نرخ دلار روز اول اسفند ماه بر روی 24 هزار و 178 تومان ایستاد و در چهارم اسفند ماه با 430 تومان رشد به 24 هزار و 608 تومان رسید.نرخ دلار در این بازار در روزهای هفتم تا نهم اسفند بالای محدوده 24 هزار و 500 تومان قرار داشت. 

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LCeMknXS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه