یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، صرافی ملی روز گذشته قیمت دلار را برای فروش ۲۴ هزار و ۶۶۰ اعلام و دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار ۴۴۱ تومان خریداری کرد.

اما وضعیت در بازار آزاد کمی تفاوت داشت. هر دلار آمریکا در بازار آزاد به ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

پیش بینی قیمت دلار در هفته دوم اسفند ماه

برخی کارشناسان معتقدند، در کوتاه مدت بازار تحت تاثیر نوسان گیران قرار خواهد داشت. ممکن است با اخبار هیجانی قیمت کالا افزایش و کاهش عمده ای داشته باشد. به عنوان مثال، اخبار هیجانی می تواند این ارز را به سوی مرز ۲۸ هزار تومان ببرند و پس از آن با افزایش خریدها آمادگی این ارز برای رفتن به سوی سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان را مورد آزمون قرار بدهند. البته شرایط کنونی بازار به گونه ای نیست که بتوان انتظارات نوسان سنگینی در معاملات را داشت،  مگر آنکه خبر خاصی از وین برسد.

دلار ارزان می شود؟

جواد فلاحیان، کارشناسان بازارهای مالی در گفتگو با تجارت نیوز می گوید: مذاکرات وین امیدواری هایی را در بازارهای مالی پدید آورده است. به همین دلیل انتظار افزایش قیمت دلار وجود ندارد.

این کارشناس بازارهای مالی توضیح می دهد: در حال حاضر ثباتی خوبی در بازار  ارز حاکم شده و بر همین اساس پیش بینی می شود که نرخ دلار هفته آینده در محدوده ۲۵ هزار و ۵۵۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان حرکت کند.

وی ادامه می‎ دهد: در صورت مذاکرات نتیجه بخش قیمت دلار به صورت هیجانی تا ۲۳ هزار تومان می رسد. پس از در محدوده ۲۵ هزار تومان باقی می ماند.

فلاحیان در نهایت می گوید: اگر توافقی در برجام صورت نگیرد قیمت این ارز از سقف قبلی خود عبور می کند و به بیش از ۳۲ الی ۳۳ هزار تومان می رسد.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wOEJPHWJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه