یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش چشمگیر قیمت اونس جهانی طلا طی از روز چهارشنبه و در پی حمله روسیه به اوکراین، از افزایش قیمت طلا و سکه در بازارهای داخل نیز خبر داد اما تاکید کرد این افزایش قیمت در داخل کمتر از حد تصور بوده است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، نادر بذرافشان در رابطه با وضعیت یک هفته حاکم بر بازار سکه و طلای داخلی اظهار کرد: در هفته ای که گذشت تا روز چهارشنبه تغییر خاصی در اونس جهانی طلا وجود نداشت و در مجموع حدود چهار دلار افزایش دیده می شد اما از روز چهارشنبه به بعد، موضوع حمله روسیه به اوکراین و اخبار سیاسی در سطح دنیا سبب شد بازارهای جهانی تحت تاثیر قرار گیرد و هر اونس طلا حدودا ۳۵ دلار افزایش قیمت را تجربه کند.

حباب سکه کاهش یافت / قیمت طلا بدون تغییر

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: بر این اساس انتظار می رفت که سکه و طلا در بازارهای داخلی نیز تحت تاثیر این افزایش قیمت اونس جهانی طلا، روند صعودی با شیب تندی را تجربه کند اما با توجه نبود تقاضا در طول هفته و ثبات قیمت ها و همچنین نوسانات حداقلی در بازار ارز داخلی، بازار سکه و طلا افزایش قیمت چشمگیری به نسبت افزایش قیمت اونس جهانی نداشت و تاثیر حداکثری نداشت.  

امسال بازار سکه و طلا، رونق هرساله اسفند ماه را ندارد

وی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه در ماه پایانی سال هستیم اما همچون سنوات گذشته که در ماه اسفند بازار سکه و طلا با افزایش تقاضا روبرو می شد و معاملات در بازار سطح بالایی داشت، امسال این اتفاق نیافتاده و کسب وکاری که در سال های گذشته شکل می گرفت امسال وجود ندارد. بنابراین قیمت سکه و طلا در حال حاضر در ثبات نسبی خوبی قرار گرفته اما همچنان تقاضا در بازار سکه و طلا کاهشی است و بطور کلی خریدار و فروشنده در بازار کم است؛ همه به دنبال این هستند تا نتایج مذاکرات برجامی مشخص شود. همچنین اخبار روسیه نیز در این موارد تاثیرگذار بوده است و انتظار برای مشخص شدن وضعیت ثبات قیمت ها یا کاهش/افزایش قیمت سکه و طلا وجود دارد.

این عضو هیات اتحادیه طلا وجواهر تهران تاکید کرد: با وجود همه این اتفاق های اخیر اما با توجه به اینکه قیمت سکه و طلا طی یک ماه اخیر در ثبات نسبی قرار گرفته و همچنین باتوجه به اینکه افزایش قیمت اونس جهانی تاثیر چندان قابل توجهی در بازارهای داخلی ما ایجاد نکرد، می توان این نوید را به مردم بدهیم که اکنون می توانند معاملات خود را در رابطه با خرید مصنوعات طلا و سکه انجام دهند. احتمالا با توجه به اخبار سیاسی- اقتصادی به دید بنده نهایتا مابین دو تا پنج درصد نوسان (افزایش یا کاهش) قیمت ها را داشته باشیم.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aCjA1rqF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه