پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تعرفه های عکاسی تبلیغاتی

2 سال پیش ( 1400/12/7 )
 

تعرفه های عکاسی تبلیغاتی

تبلیغات هوشمند و هدفدار یکی از دغدغه های تولید کنندگان و صاحبان صنعت و تجارت است .

در این بین تلفیق هنر عکاسی با مهارت های بازاریابی جایگاه ویژه ای برای عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی ایجاد کرده استهمانطور  که می دانید حوزه صنعت و تجارت گسترده و جذاب است. حوزه تبلیغات نیز به همان اندازه وسیع و پر مشغله است. مغز انسان بیشترین واکنش را به محرک های بصری دارد. همه کسانی که درحوزه های مختلف فعالیت دارند، ترجیح می دهند که از این ابزار برای پیش برد اهداف خود استفاده کنند.

تعرفه های عکاسی تبلیغاتی

عواملی که بر تعرفه نهایی عکاسی تبلیغاتی شما تاثیر دارند گوناگون هستند. برخی از مهمترین آن ها به شرح زیر است.

مهارت عکاس، تعداد اعضای تیم عکاسی، تجهیزات بکار رفته و حجم کار. در ادامه به جزئیات آنها خواهیم پرداخت.

دلایل استفاده روز افزون از عکس در تبلیغات

تا چند وقت پیش دیدن عکس های تبلیغاتی از برند های بزرگ و شناخته شده برای ما امری عادی محسوب می شد. امروزه با گسترش کسب و کارهای کوچک نیاز به تبلیغ نیز بیشتر شده است. برای این که این کسب و کار های نوپا بتوانند در این بازار رقابتی بمانند باید تلاش کنند. برندهای معروف هم برای جا نماندن از رقبای خود مجبورند با روش های خلاقانه محصول خود را تبلیغ کنند.

حوزه های فعالیت عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی

حوزه بسیار گسترده عکاسی تبلیغاتی درشاخه های مختلفی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم .

 

در حوزه غذا

بی شک یکی از حرفه ای ترین وماهرانه ترین بخش تبلیغات مربوط به غذا است. این که با کمک عکاسی تبلیغاتی از یک غذای معمولی که روزانه مورد استفاده هر یک از ما قرار میگیرد٬ طوری عکس گرفته شود که هر کسی را ترغیب به خریدن و خوردن آن غذا بکند، هنری است که عکاسان حرفه ای از عهده آن بر می آیند.

تعرفه های عکاسی تبلیغاتی

در حوزه صنعت و تجارت:

در حوزه صنعت و تجارت٬ عکاسی تبلیغاتی کمک زیادی در برند سازی شرکت ها دارد. تبلیغات محصولات و ماندن در گردونه رقابت با سایر برندهایی که محصولات مشابه تولید می کنند اهمیت دارد.

در حوزه مد و فشن:

حوزه مد و فشن یکی از جذاب ترین و گسترده ترین حوزه های عکاسی تبلیغاتی است. خود این بخش زیر شاخه های فراوانی دارد. بخش پوشاک، کیف و کفش، آرایش و مو، زیورآلات و... تنها بخش کوچکی از این حوزه بی نهایت گسترده است.  تبلیغات بصری هدفدار برای جذب مشتریان در این حوزه بسیارموثر واقع می شود. عکاسی حرفه ای و خلاقانه در این حوزه از دیرباز مورد توجه غولهای صنعت مد و فشن بوده است.

 

تعرفه های عکاسی تبلیغاتی

 

عکاسی تبلیغاتی در حوزه هنر

با دیدن این جمله شما هم به یاد پوسترهای تبلیغاتی و جذاب فیلم های هالیوودی می افتید. اما باید اشاره کنم عکاسی تبلیغاتی حوزه هنر فقط مربوط به پوستر های تبلیغاتی نمی شود بلکه در حوزه هنرهای دیگر ازجمله موسیقی نیز از این نوع عکاسی زیاد استفاده می شود. گرفتن عکس های تبلیغاتی برای جذاب تر کردن کاورهای آلبوم های هنرمندان، تبلیغات کنسرت ها و... از عکاسی هنری می توان بهره گرفت.

نحوه استفاده از عکاسی تبلیغاتی برای محصولات:

با توجه به هدفی که شرکت های تولید کننده برای محصول خود در نظر می گیرند، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی وارد عمل می شود. تا با گرفتن عکس های خلاقانه و جذاب نظر صاحبان صنعت و تجارت را تامین کند.

زمانی ممکن است که تولید کننده خود تازه وارد عرصه تولید شده باشد و منظوروی در استفاده ازعکس تبلیغاتی، معرفی برند تازه تاسیس و محصول خود باشد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که محصول تولید شده جدید باشد و نمونه مشابهی در بازار نداشته باشد. اینجاست که عکاس چند هدف را دنبال می کند.

عکس تبلیغی مورد نظر نه تنها باید شرکت تولید کننده را معرفی کند بلکه به صورت زیرکانه و نا محسوسی خصوصیات محصول را نیز جلوی چشم مخاطبان قرار دهد.

در عکاسی محصول، زمانی ممکن است که شما باید از محصولی عکاسی کنید که توسط چند شرکت رقیب تولید می شود. برای مثال، یک مدل بستنی که توسط چند شرکت تولید میشود. هرکدام از آن شرکت ها در تلاش هستند که محصول خود را پرطرفدار کنند. در حوزه رقابت، تولید کننده باید به نحوی عمل کند که گوی رقابت را از دیگر رقبای خود برباید. معمولا در این روش تولید کننده محصول نهایی را در اختیار تیم عکاسان قرار می دهد، توضیحاتی در مورد محصول خود می دهد و هر کدام از ویژگی های محصولش راکه میخواهد به صورت بولد شده و مشخص تر در تبلیغ به چشم بیاید را ذکر می کند. تیم عکاسی نیز با در نظر گرفتن خواسته های سفارش دهنده عمل می کنند.

عوامل موثر بر تعرفه های عکاسی صنعتی وعکاسی تبلیغاتی

همانطور که در بالا اشاره گذرایی شد عوامل مختلفی بر تعرفه های عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی موثر است که از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از:

مهارت عکاس: بی شک یک عکاسی تبلیغاتی خوب وتاثیر گذار که بتواند توجه مشتری های بالقوه را جلب و آن ها را تبدل به خریدار و مصرف کننده، کند هنر و تکنیک بالایی می خواهد. کسی که علاوه بر دید هنری با پیچ و خم های دنیای تجارت و بازاریابی هم آشنا باشد و بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد.اگر شما هم بخوهید عکاسی تبلیغاتی انجام دهید حتما به سراغ بهترین های این حوزه می روید تا بتوانید از مهارت و تجربه آن ها استفاده کنید و بهترین بازدهی را ازهزینه ای که می کنید داشته باشید.

تیم عکاسی: قطعا داشتن تیم عکاسی با تجربه و حرفه ای برای اینکه شما را به هدفتان ازعکاسی تبلیغاتی نزدیک تر کند مهم است.

تجهیزات بکار رفته: درعکاسی تبلیغاتی قطعا تاثیر مستقیم بر نتیجه نهایی و زیبایی بصری کار دارد.

مدت زمان پروژه و حجم کارانجام شده: بر تعرفه نهایی تاثیر دارد. پس شما هم اگر تولید کننده محصولی هستید یا اینکه کسب و کار خودتان را راه اندازی کرده اید. در نظر گرفتن مطالب ارائه شده می تواند کمک کننده باشد. شما برای توسعه کسب و کار خود و بالا بردن فروش خود حتما گزینه تبلیغات هوشمند از راه عکس را مدنظر قرار خواهید داد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2ukcYOi2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه