پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همان طور که می دانید پی پال یک سرویس آنلاین جهانیست که توانسته در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی کسب کند. اکثر پی پال را به عنوان یکی از امن ترین کیف پول های دنیا می شناسند که توسط آن هم می تواند به حساب شخصی دیگر در پول واریز کرد، از سایت های خارجی خریدهای مختلفی انجام داد و یا چه بسا توسط آن درآمد دلاری کسب کرد. در چنین مواقعی افراد می توانند درآمدشان را با واریز به حساب پی پال خود دریافت نموده و آن را به راحتی نقد کنند. اما نکته بسیار مهمی که راجع این سیستم آنلاین جهانی وجود دارد، تحریم کردن کشورمان است.

در واقع پی پال یک شرکت آمریکایی است که طبق قوانین وضع شده توسط کشورش حق ارائه خدمات به کشورهای تحریم شده توسط دولت آمریکا را ندارد. متاسفانه کشور ما هم جزو مواردیست که در لیست تحریم های این شرکت ها قرار دارند. البته در این میان سایر سیستم های پرداخت آنلاین جهانی نظیر پرفکت مانی و وب مانی هم وجود دارند که کشورمان را تحریم نکرده اند، اما مجددا به دلیل عدم امکان پرداخت بین المللی توسط بانک هایمان، باز هم برای خرید ووچر پرفکت مانی و سایر سیستم ای آنلاین جهانی دچار مشکلات زیادی خواهیم شد. چرا که امکان پرداخت بین المللی برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی و یا وب مانی توسط کارت های درون شبکه ای عضو شتابمان وجود ندارد.

برترین خدمات پی پال را در نوین پرداخت تجربه کنید

دریافت خدمات ارزی از نوین پرداخت

در سال های اخیر برخی از شرکت های داخلی کشورمان، تلاش های بسیار زیادی برای رفع این مشکلات کرده اند. چرا که با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی و روی کار آمدن خدمات آنلاین توسط سایت های خارجی افراد زیادی تمایل به بهره مند شدن از این خدمات دارند. برای بهره مند شدن از چنین خدماتی، نیاز است تا حساب پی پال داشته باشیم و یا اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی بکنیم. اما چنین کاری به تنهایی هرگز امکان پذیر نبوده و قادر نخواهیم بود با مدارک و کارت اعتباری خودمان، حساب پی پال وریفای شده داشته باشیم و یا حساب پرفکت مانی مان را شارژ کنیم. اما به واسطه خدمات ارزی برخی شرکت های معتبر داخلی مانند مجموعه ی نوین پرداخت، موفق به انجام چنین کاری خواهیم بود.

شرکت نوین پرداخت با بهره مند شدن از بهترین و مجرب ترین متخصصان پرداخت بین المللی توانسته است این امکان را برای تمامی هم وطنانمان فراهم کند تا بدون کوچک ترین دردسری اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کرده و یا چه بسا از امکانات پی پال بهره مند شوند. در چنین شرایطی شما می توانید به راحتی به حساب یکی از عزیزانتان در خارج از کشور پول واریز کرده و یا از تمام سایت های خارجی خرید های آنلاین خود را انجام بدهید. البته منظور ما از خریدهای آنلاین مربوط به کالاهای فیزیکی و ارسال آن ها به داخل کشور نیست. اما برای خرید اکانت پولی برخی وب سایت های خارجی و یا سایر خدماتی که مربوط به کالای فیزیکی نیستند، می توان به راحتی از پی پال و یا سایر سیستم های آنلاین پرداخت جهانی بهره مند شد.

برترین خدمات پی پال را در نوین پرداخت تجربه کنید

کسب درآمد ارزی با ساده ترین روش

بسیاری از فریلنسرها مانند تولیدکننده گان محتوا، مترجم ها، گرافیست ها، طراحان وب و کدنویس ها با سایت های خارجی همکاری می کنند و درآمد ارزی دارند. شاید تا چند سال پیش این امکان به هیچ وجه شدنی نبود. در برخی موارد ممکن بود چنین افرادی به اعتماد به یکی از دوستان و یا آشنایان خود درآمد ارزی خود را دریافت می کردند، اما این کار پر از ریسک بوده و در اکثر مواقع مشکلات زیادی را به بار می آورد. اما امروزه با استفاده از خدمات ارزی نوین پرداخت، شما می توانید به راحتی درآمد ارزی خودتان را از طریق واریز به حساب پی پال دریافت و سپس نقد کنید. درآمد دلاری شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن نقد شده و توسط نوین پرداخت، به حسابتان واریز خواهد شد.

یکی از مهم ترین دلایلی که اکثر افراد شرکت نوین پرداخت را برای تراکنش های بین المللی شان انتخاب می کنند، بحث اطمینان و امنیت بسیار بالای آن است. چرا که شرکت نوین پرداخت در ازای هزینه ای که از شما دریافت می کند، امنیت و آسودگی را برایتان فراهم می کند تا شما بتوانید در یک بستر کاملا امن و بدون دغدغه، امور پرداخت بین المللی تان را انجام بدهید. این می تواند برای اکثر کسانی که اعتماد زیادی به افراد دیگر برای انجام کارهای پرداخت بین المللی شان ندارند، بسیار مناسب باشد. چرا که می توانند با خیال راحت و با اعتماد به معتبرترین شرکت داخلی مانند نوین پرداخت تمام کارهای تراکنش بین المللی شان را انجام بدهند.

برترین خدمات پی پال را در نوین پرداخت تجربه کنید

ثبت نام در آزمون‌ های بین‌المللی

یکی دیگر از مزایای بهره مند شدن از خدمات نوین پرداخت شرکت در آزمون های بین المللی و خرید ووچر آن هاست. دانشجویان و علاقه مندان زیادی در کشورمان هر ساله در آزمون های بین المللی آیلتس و تافل شرکت می کنند. همان طور که می دانید هزینه ی این آزمون ها به دلار بوده و ممکن است نحوه ی خریدشان برای اکثر افراد کمی سخت و یا پیچیده به نظر برسد. اما با استفاده از خدمات ارزی نوین پرداخت شما می توانید به راحتی اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کرده و یا از روش های دیگری برای خرید یکی از آزمون های بین المللی تان استفاده بکنید. لازم به ذکر است که گروه پشتیبانی نوین پرداخت همیشه آماده خدمات رسانی به مشتریان و راهنمایی کردن آن ها هستند. در نتیجه، اگر در زمینه پرداخت هزینه های آزمون آیلتس یا تافل سوال داشتید، می توانید آن ها را از گروه پشتیبانی نوین پرداخت بپرسید تا آن ها شما را راهنمایی بکنند.

دانشجویان متعددی در خارج از کشور مشغول تحصیل در مقاطع کارشناسی، ارشد و یا دکترا هستند. گاهی اوقات دانشجویان بورسیه کامل شده و هیچ نیازی به هزینه های خاصی در کشورهای خارجی ندارند. اما در بسیاری از مواقع برخی دانشجویان بدون بورسیه و به صورت آزاد مشغول به تحصیل کردن در رشته های مورد علاقه شان می شوند. در چنین شرایطی نیاز است تا خانواده هایشان در بسیاری از موارد از آن ها حمایت مالی کنند. با استفاده از خدمات ارزی نوین پرداخت و افتتاح حساب پی پال می توان به راحتی این کار را انجام داد. چرا که می توان از این طریق، یعنی واریز به حساب پی پال دانشجویان، به آن ها کمک مالی کرد.

دانشجویان و تمام کسانی که حساب پی پال دارند، می توانند از این طریق هزینه های مورد نیازشان را بدون نیاز به تبدیل کردن به پول رایج آن کشور دریافت کنند. چرا که شما نیازی به تبدیل کردن واحد پول نخواهید داشت. بلکه فقط کافیست از طریق خدمات ارزی نوین پرداخت مبلغی که قرار است به حساب شخصی دیگر واریز کنید را محاسبه کرده و به همان اندازه، خرید کنید. سپس حساب پی پال تان به همان رقم شارژ شده و می توانید بدون کوچک ترین دردسر و یا دغدغه ای مبلغ مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن واریز کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Xb9SZEZC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه