دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برخلاف تمام سالها که بازار شب عید خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشت امروز رکود معاملات در بازار حاکم شده و همه با این تصور که قیمت خودرو روند کاهشی تری پیدا خواهد کرد تمایلی به معاملات ندارند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، بازار امروز خرید و فروش خودرو در مقایسه با هفته گذشته همچنان با نوسانات قیمتی در انواع محصولات داخلی و مونتاژی روبروست البته نوسانات قیمتی در این بخش بیشتر به سمت کاهش قیمت ها بوده است چرا که در هفته جاری قیمت دلار روند نزولی را تجربه کرده و همین امر عاملی شده تا بازار خودرو نیز متاثر از این موضوع شاهد کاهش قیمت ها باشد.

ادامه کاهش قیمت خودرو در بازار / خبری از خریدار نیست

البته نکته قابل تامل اینجاست برخلاف تمام سالها که بازار شب عید خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشت امروز رکود معاملات در بازار حاکم شده و همه با این تصور که قیمت خودرو روند کاهشی تری پیدا خواهد کرد تعایلی به معاملات ندارند.

بررسی قیمت ها در بازار خوردو نشان می دهد این هفته قیمت اکثر خودروهای داخلی شیب کاهش قیمت را طی کرده است. به نحوی که پراید 111 از 188 میلیون تومان به 186 میلیون تومان رسیده است.

همچنین تیبا با قیمت 180 میلیون تومان، تیبا 2 با قیمت 185 میلیون تومان، تیبا دو پلاس با قیمت 202 میلیون تومان، ساینا اس با قیمت 206 میلیون تومان و کوئیک دنده ای با قیمت 192 میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین در بازار برای کوئیک اتوماتیک پلاس نیز رقم 281 میلیون تومانی و پراید 151 پلاس قیمت 180 میلیون تومانی درنظر گرفته شده است. در محصولات ایران خودرو نیز همانند محصولات سایپا کاهش قیمت ها به وجود آمده است.

برهمین اساس سمند ال ایکس با موتور ای اف 7 با قیمت 281 میلیون تومان، رانا پلاس با قیمت 310 میلیون تومان، دنا معمولی با قیمت 353 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو با قیمت 267 میلیون تومان، رانا پلاس توربو اتوماتیک 490 میلیون تومان و سمند سورن پلاس 312 میلیون تومان به فروش می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YeM2qVsb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه