شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

صنعت حسابداری در حال حاضر، همزمان با رشد تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است. این فناوری هوشمند، ممکن است جدید به نظر برسد اما تعداد بسیاری شرکت خدمات حسابداری وجود دارند که از فرآیندهای حسابداری خودکار استفاده می کنند. این فناوری هوشمند با تاثیرگذاری بر انواع مشاغل موجود، آینده حسابداری را شکل می دهند.          

از آنجایی که این سیستم های پیشرفته، کارهای تکراری را انجام داده و از اتلاف وقت افراد جلوگیری می کنند، در مقابل انسان ها نیز با تجزیه و تحلیل بیشتری سر و کار خواهند داشت. به همین منظور برای رسیدن به درک کامل تری از فناوری های جدید حوزه حسابداری، حسابداران باید مهارت های خود را در این زمینه ارتقا بخشیده و کارهایی همچون تجزیه و تحلیل داده ها و گزارشگیری مالی پیشرفته را فراگیرند.

آینده حسابداری به کدام سمت است؟

فناوری های نوظهور حسابداری و پردازش ابری

طبیعتا پیشرفت فناوری حسابداری می تواند منجر به ارتقا سطوح حسابداری در زمینه های مختلف شود. فرقی نمی کند که یک فرد، در حوزه حسابداری حرفه ای و باتجربه باشد یا تازه کار، در هر صورت باید فناوری های جدید را در حرفه حسابداری درک کند.           

در حال حاضر بخش قابل توجهی از این فناوری، در فضای ابری شکل می گیرد که امکان دسترسی سریع را به منابع داده ها و بخش های محاسباتی فراهم می سازند. مهم ترین مزیت یک سیستم مبتنی بر ابر، به روز رسانی مداوم اطلاعات بوده که این امر به حسابداران و مشتریان، امکان تجزیه و تحلیل داده ها و تصمیم گیری بر اساس اطلاعات پیشرفته را می دهد.        

با این تفاسیر می توان گفت فناوری مبتنی بر ابر و پردازش ابری در حوزه حسابداری، می تواند در هر زمان که اطلاعات سیستم به روزرسانی می شود، عملیاتی همچون نظارت مداوم را، به جای تجزیه و تحلیل متناوب انجام دهد.

شناخت وظایف حسابداری خودکار

در حال حاضر بیشتر جنبه های کار و زمان در حسابداری همچون: حسابرسی، آماده سازی مالیات، بانکداری و حقوق و دستمزد به سرعت در حال خودکار شدن هستند. امروزه با کمک هوش مصنوعی، سیستم های حسابداری کارهای تکراری و زمان بر را انجام می دهند و وظایف تحلیلی و مدیریتی به انسان ها واگذار شده است. در حال حاضر شرکت های بزرگ تر که از یکپارچه سازی هوش مصنوعی در این امر استفاده می کنند، در مقایسه با رقبای کوچک تر و غیر هوش مصنوعی، کارایی و خدمات سطح بالاتری دارند.

کشف آینده حسابداری برای شرکت های کوچک و بزرگ

حسابداری به طور غیرقابل انکاری در حال تغییر بوده که عمدتا این امر به دلیل بهره گیری از فناوری های هوشمند همچون یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و بلاک چین بوده است. مشاغل حسابداری آینده به متخصصان اختصاصی نیاز دارند که آماده تکامل در صنعت کاری خود باشند.       

به جهت پیشرفت در این صنعت، باید با نرم افزارهای حسابداری حال حاضر کار کرده و به جای روش سنتی، کارهای شرکت را به صورت خودکار انجام داد. با آگاهی از قیمت نرم افزار سپیدار که از جمله شناخته شده ترین و بهترین نرم افزارهای حسابداری حال حاضر به شمار می رود و مقایسه با سایر سیستم های موجود از نظر امکانات و خدمات، می توان شرکت خود را هدفمند ساخته و آینده ای روشن را برای آن ایجاد کرد.

به کارگیری فناوری بلاک چین در نرم افزار حسابداری

فناوری بلاک چین در آینده می تواند بر روی تقاضای حسابداران تاثیر گذارد. بلاک چین یک سیستم ضبط مبتنی بر رایانه بوده که از ارز دیجیتال در شبکه استفاده می کند. این فناوری تا به حال پیشرفت قابل توجهی داشته و موجب شده تا رکوردی از تراکنش های ارز دیجیتال حفظ شود و واحدهای ارز جدید مستقل از یک بانک تولید شود.           

بلاک چین به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت بلادرنگ به دفتر کل دسترسی داشته باشند و قراردادهای هوشمند ایجاد و تراکنش های خود را ثبت کنند. به همین دلیل این سیستم توجه بسیاری از حسابداران را به خود جلب کرده است. در حال حاضر بسیاری از شرکت های حسابداری بزرگ فناوری بلاک چین را پیاده سازی کرده اند اما در آینده ای نه چندان دور تمامی شرکت ها از آن بهره مند خواهند شد.

فناوری؛ پشتیبان حسابداران بوده نه جایگزین آنها

چند سال پیش با جایگزین شدن نرم افزارهای حسابداری، رهبران صنعت های مختلف متقاعد بودند که فناوری های نوظهور می توانند جایگزینی برای حسابداران باشند اما سه سال پیش مشخص شد که حسابداران به مانند سایر افراد حرفه ای، باید بیشتر نگران سازگاری خود با کارشان باشند تا اینکه نگران جایگزینی آنها !!      

طبیعی است که به مرور زمان و با تحول تکنولوژی شرایط کار برای تمامی کسب وکارها تغییر کند اما این امر به جای اینکه تهدیدی برای مشاغل مختلف به حساب آید، فرصتی برای تغییر روند کاری و جلوگیری از انجام کارهای تکراری و  تمرکز بر روی کارهای اساسی است.

ویژگی مهم شرکت های خدمات حسابداری

در حال حاضر شرکت های مختلفی به جهت انجام خدمات امور مالی شکل گرفته و امروزه می توان انواع دفاتر حسابداری را مشاهده کرد که این خدمات را برای مشتریان فراهم می سازند. موردی که در این زمینه بسیار مهم است شناخت یک شرکت مناسب به جهت انجام خدمات امور مالی و حسابداری بوده که بتواند برای کسب وکارهای کوچک و بزرگ مفید واقع شود.   

شرکت سپیدار با ارائه خدمات حسابداری برای تمامی کسب وکارهای کوچک و بزرگ این امکان را فراهم ساخته تا بتوانند به امور مالی خود رسیدگی کنند. این نرم افزار حسابداری، مناسب برای فروشگاه ها و اصناف مختلف بوده و می تواند به صورت هوشمندانه به صاحبان مشاغل کمک کند تا به اهداف مالیاتی خود برسند.   

این شرکت نمایندگان بسیاری در سراسر کشور داشته که وظایفی همچون آموزش نرم افزار، فروش نسخه آموزشی نرم افزار، برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی و غیره را بر عهده دارند و در تمامی مراحل ذکر شده مشاوران همراه کارفرمایان خواهند بود. 

این نرم افزار هر بار با ویژگی های جدید به روزرسانی شده و به بهبود و رفع اشکالات گذشته می پردازد. همان طور که اشاره شد آینده حسابداری و بهره گیری از نرم افزار حسابداری بسیار روشن بوده و با پیشرفت تکنولوژی، می توان خدمات و اصلاحات جدیدی را بر روی نرم افزارها و به طور کلی صنعت حسابداری شاهد بود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iHN02qTe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه