یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

ریزش قیمت ها همچنان در بازار خودرو ادامه دارد و خودروهای پراید، پژو، سمند و تیبا در ۲۴ ساعت گذشته ارزان شدند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، بررسی قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته از گسترش ریزش قیمت ها حکایت دارد؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹در حال حاضر ۱۷۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

ریزش قیمت خودرو در بازار / کاهش قیمت پراید، پژو، سمند و تیبا

خودروهای سمند نیز کماکان به کاهش قیمت ها ادامه دادند به طوری که سمند ال ایکس ای اف ۷ در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تیبا مدل صندوقدار سال ۱۳۹۹ دو میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

گفتنی است که خودروهای تارا نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با کاهش قیمت ۲.۱۴ درصدی به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل دنده ای این خودرو نیز با کاهش قیمت ۱.۲۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته امروز به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KLacj81l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه