دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با کاهش قیمت طلا و سکه طی روزهای گذشته، تقاضا برای این فلز در بازار افزایش یافته است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا،قیمت طلا و سکه پس از کاهش روز گذشته قیمت دلار تحت تاثیر اخبار مثبت مذاکرات، نزولی شد و سکه امامی وارد کانال ۱۱میلیون تومان شد.

قیمت طلا و سکه تحت تاثیر  تقاضا در بازار

در همین رابطه، ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا گفت: طی چند روز گذشته که قیمت طلا کاهشی بود، تقاضا برای طلا و سکه نیز نسبت به گذشته اندکی افزایش یافته است اما نمی توان گفت این نوسانات تغییر چندانی در بازار ایجاد کردند.

وی ادامه داد: انتظار می رود با نزدیک شدن به پایان سال، کاهش قیمت طلا و همچنین و اجرای قانون ارزش افزوده، تقاضا نیز تا پایان سال برای طلا در بازار افزایش یابد.

این فعال بازار درباره آینده قیمت طلا در صورت دستیابی به توافق افزود: اگر همه چیز آنطور که انتظار داریم پیش برود و توافق عملی شود، من باز هم فکر نمی کنم قیمت هرگرم طلا از محدوده ۹۰۰ هزارتومان پایین تر بیاید؛ دلیل آن نیز این است که در جهان تقاضا برای طلا بالا رفته و مردم آن را به عنوان یک دارایی مطمئن در نظر می گیرند و به سمت آن خواهند رفت.

وی درباره وضعیت حباب سکه امامی که با وجود کاهش قیمت طلا، در محدوده ۵۰۰ هزارتومان باقی مانده است، گفت: به دلیل اینکه طی روزهای گذشته تقاضا برای طلا و سکه افزایش یافته، حباب سکه نیز چندان پایین نیامده است.

به این ترتیب و طبق اعلام شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز، سکه امامی ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان قیمت خورده است.

نیم سکه نیز با قیمت ۶ میلیون و ۷۳۰ هزارتومان معامله می شود و ربع سکه نیز ۳میلیون و ۷۳۰هزارتومان تعیین شده است که این دو سکه نیز نسبت به روز گذشته خود افزایش داشتند.

همچنین هر سکه یک گرمی، ۲ میلیون و ۲۶۵ هزارتومان قیمت خورده و هرگرم طلای ۱۸عیار نیز، در قیمت یک میلیون و ۱۷۲هزارتومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wlPO9Y1U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه