دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار ارز دیروز 12 بهمن 1400 به مسیر کاهشی روز گذشته خود ادامه داد. این اسکناس آمریکایی در بازار دیروز 70 تومان پایین رفت و بر روی 27 هزار و 900 تومان قرار گرفت. قیمت دلار در نیمه معاملات نقدی دیروز 27 هزار و 870 تومان بود. اما بازار متشکل ارزی روز قبل شاهد افزایش قیمت دلار بود. دلار در این بازار روز سه شنبه 99 تومان بر ارزش خود افزود و به 24 هزار و 906 تومان رسید. 

سیگنال جدید مذاکرات برجام و قیمت دلار

پیام جدید آمریکا به بازار دلار در ایران

مذاکرات برجام روز سه شنبه هم در بازار ارز تهران و در میان معامله گران دلار برجسته بود.یک مقام بلندپایه وزارت امور خارجه آمریکا گفت که مذاکرات وین وارد مراحل پایانی شده و زمان اتخاذ تصمیمات سیاسی فرا رسیده است.این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، گفت: ما در مراحل پایانی مذاکرات وین برای احیای برجام هستیم. طی چند هفته مشخص خواهد شد که آیا می توانیم در وین به توافق برسیم. وی همچنین با بیان اینکه زمان اتخاذ تصمیمات سیاسی رسیده است، افزود که نشانه هایی درباره مذاکرات مستقیم با مقامات ایرانی وجود ندارد.

امروز یک خبر دیگر هم مورد توجه معامله گران قرار گرفت. وزارت خزانه داری آمریکا نفتکش «عمان پراید» با پرچم لیبریا را که چندی پیش به بهانه حمل نفت ایران در لیست تحریم قرار داده بود، از این لیست خارج کرد. 

قیمت دلار می ریزد؟

رسیدن ایران و آمریکا به توافق همان خبری است که بازار ارز مدت هاست منتظر آن است. اما آیا قیمت دلار با انتشار چنین خبری می ریزد؟ کارشناسان می گویند قیمت دلار نمی تواند از محدوده مشخصی پایین تر بیاید. چون نه دولت طرفدار دلار ارزان است و نه اقتصاد ایران. کارشناسان معتقدند قیمت دلار در صورت رسیدن به توافق هسته ای به زیر ۲۰ هزار تومان نمی رسد.

تنها اختلافی که وجود دارد این است که در صورت توافق هسته ای، قیمت دلار چقدر ارزان می شود؟ برخی معتقدند که قیمت دلار نهایتا ۲۴ هزار تومان می شود و برخی دیگر معتقدند قیمت دلار در محدوده ۲۶ هزار تومان می ماند و کمتر نمی شود. به خصوص در این روزها که شاخص کل بورس تازه سبز شده است.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QPDE3P31
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه