یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

همان طور که می دانید کارت گرافیک سری ۳۰ انویدیا، هم اکنون یکی از محبوب ترین محصولات بازار است و همین هم سبب شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. حال، این کارت گرافیک یک نسخه Founders دارد که توسط خود انویدیا طراحی و روانه بازار شده است و محصولات دیگری هم وجود دارند که برندهای سوم شخص مانند ایسوس و ام اس آی آن را از روی تراشه انویدیا ایجاد می کنند. MSI یکی از معروف ترین برندهایی است که اقدام به تولید کارت های گرافیک این سری کرده و ارتقاهای جالبی را برای آن ارائه می کند. این کمپانی سری های متنوعی از این کارت گرافیک دارد و هر کدام هم می توانند گزینه مناسبی برای تجربه گیمینگ باشند.

بررسی خانواده کارت گرافیک های سری RTX 30 Ti کمپانی MSI

کارت گرافیک سری Suprim ام اس آی

کارت گرافیک سری Suprim این کمپانی یکی از محبوب ترین گزینه های بازار است و شما هم می توانید به سراغش بروید. تجربه خرید کارت گرافیک این سری می تواند تا حد زیادی برای شما کافی باشد. بازی با این کارت گرافیک بی نقص خواهد بود و مخصوصا اگر به سراغ مدل ۳۰۹۰ این کارت گرافیک بروید، احتمالا تا چندین سال آینده هم نیازی به ارتقا این مدل نخواهید داشت. سفری که با خرید کارت گرافیک سری سوپریم در آن قرار می گیرید، مسیر شما را به سمت اجرای عالی بازی AAA هموار خواهد کرد و می توانید عملکردی بالا را در حالت اولترای این بازی ها را هم داشته باشید. کمپانی MSI مفتخر است که این سری را برای جهش در نسل بعدی کارت های گرافیک به شما ارائه دهد.

با خرید کارت گرافیک ام اس آی همه مشکلات اجرای بازی های خود را کنار می گذارید و می توانید بهترین نتیجه را از آن ها دریافت کنید. این سری یک شاهکار در بین کارت های گرافیک دیگر مانند خرید کارت گرافیک ایسوس است و در آینده هم می توانیم خبرهای بسیار خوبی را از آن داشته باشیم. آخرین نسخه از سری گیمینگ این کارت گرافیک هم براساس یک کار تیمی ساخته شده است و فناوری خوبی مانند یک سیستم خنک کننده جدید را در ان می بینیم. این کارت گرافیک با جفت تیغه های فن طراحی شده اند و می توانید طراحی انقلابی همراه با اتصال متفاوت را در آن داشته باشید. جریان هوا و فشار هوا به هیت سینک منتقل شده و تمرکز بالایی روی خنک سازی خواهد داشت.

در واقع در خرید کارت گرافیک همین تفاوت ها هستند که سبب می شوند کارت گرافیک عملکرد بهتری داشته باشد. ام اس آی همیشه از تجربه خود استفاده کرده و بهترین کارایی را با خنک کنندگی عالی در محصولات خود ارائه کرده است. ما در خرید کارت گرافیک ام اس آی مدل سوپریم که برای سری ۳۰ انویدیا ارائه شده است، باز هم می توانیم عملکرد بالا، راندمان همراه با نویز پایین و زیبایی شناسی را داشته باشیم. کارت های این سری جذاب هستند و گیمرهای هاردکور یقینا از آن رضایت خواهند داشت و می توانند به آن اعتماد کنند. محصولات دیگری مانند خرید کارت گرافیک ایسوس هم می توانند مشخصات مشابهی را در اختیار شما گذارند.

بررسی خانواده کارت گرافیک های سری RTX 30 Ti کمپانی MSI

تجربه بهتر و بی سر و صدا با کارت گرافیک ام اس آی

شما می توانید تمام بازی های مورد علاقه خود را با یک کارت گرافیک قدرتمند که خنک و بی صدا است، اجرا کرده و اجازه ندهید که تجربه بدی داشته باشد. بی صدا بودن از یک کارت گرافیک قدرتمندی مانند این، نیازمند تجربه کمپانی بزرگی مانند MSI و ایسوس است و در طول این سال ها هم مهارت و قدرت خودشان را اهمیشه اثبات کرده اند. فراموش نکنید که با یک کارت گرافیک قدرتمند و بی سر و صدا روبرو هستیم که دقیقا همان طور که دوست دارید، یک عملکرد خاص و فراموش نشدنی را با آن خواهید داشت. سری ۳۰ کارت گرافیک انویدیا به بهترین شکل ممکن توسط ام اس آی پشتیبانی شده است و آن را دوست خواهید داشت.

سیستم خنک کننده با خرید کارت گرافیک سری سوپریم ام اس آی شرایط خوبی خواهد داشت و می بینیم که جفت پره های فن با یک طراحی حلقوی از بیرون به همدیگر متصل یافته اند و می توانند جریان هوا را به سیستم خنک کننده به روز TRI FROZOR 2 برسانند و تمرکز کاملی هم روی آن داشته باشند. چیدمانی که برای فن سه گانه کارت گرافیک ونتوس ارائه شده است، بسیار توانمند عمل کرده و با یک طراحی صنعتی سفت و سخت در اختیار شما خواهد بود. این سیستم ظاهری عالی را به کارت گرافیک اعطا کرده است و یقینا قرار گرفتن آن در سیستم های کامپیوتری رخ بسیار خوبی را فراهم می کند.

طراحی عالی فن خنک کننده

ام اس آی به خوبی با طراحی فن خنک کننده خود، توانسته است که جوایز بسیاری را دریافت کرده و محدودیت های عملکرد حرارتی را از بین ببرد. پره های فن به طور متناوب بین تیغه های سنتی و پره های پراکنده که تمرکز جریان هوا را برعهده دارند، به داخل هیت سینک منتقل کرده و می توانند سرعت بالای عملکرد کارت گرافیک را در این شرایط داشته باشند. ام اس آی به طرز جالبی دما را هم در کارت گرافیک پایین نگاه می دارد. فن ها در این شرایط کاملا متوقف می شوند و در صورت عدم نیاز به خنک کننده فعال، تمام سیستم های نویز که سر و صدا ایجاد می کنند، از بین خواهند رفت. با خرید کارت گرافیک می توانید گرمایی که در حین بازی تولید می شود را به صورت خودکار به کیس پخش کنید.

لوله هایی که در هسته های گرافیکی وجود دارند، می توانند حداکثر تماس را به پردازنده گرافیکی داشته و دقت عملکردی آن را بالا ببرند. گرما در طول هیت سینک پخش شده و خنک کننده هم می تواند عملکرد بهینه تری را از خود به نمایش گذارد. پدهای حرارتی فراوانی هم با خرید کارت گرافیک ام اس آی خواهید داشت و به برد اجازه می دهد که بهتر گرما را به مستقیما به هیت سینک منتقل سازد.

بررسی خانواده کارت گرافیک های سری RTX 30 Ti کمپانی MSI

خرید آسان کارت گرافیک از مقداد آی تی

مقداد آی تی با سابقه خوبی در زمینه ارائه انواع مختلف کارت گرافیک، کمک می کند که بتوانید به بهترین گزینه های بازار همراه با گارانتی معتبر دسترسی داشته باشید. برای خرید کارت گرافیک می توانید ابتدا برندهای مختلف را با همیدگر مقایسه کرده و به سراغ خرید کارت گرافیک ایسوس یا خرید کارت گرافیک ام اس آی در کنار برندهای دیگر بروید. برندهای کمتر شناخته شده مانند زوتاک هم در مقداد  آی تی قرار دارند و سبب شده است که تنوع انتخاب خریداران تا حد زیادی بالا باشد.

با خرید کارت گرافیک سری ۳۰ می توانید تمام چالش های مربوط به تجربه بازی را کنار گذاشته و سرعت عملکردی بالا همراه با تجربه بهینه تر را حتی در بازی های AAA خود هم داشته باشید. با کارت گرافیک سری ۳۰ که توسط ام اس آی در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید از خنک کنندگی بهتر، سر و صدای کمتر و زیبایی عالی برخوردار شده و حس خوبی از خرید خود هم داشته باشید. با مقداد آی تی می توانید به سراغ خرید کارت گرافیک مناسب سیستم خود رفته و قیمت بهتر و احتمالا ارزان تری را نیز دریافت کنید. همین موارد کافی است که خرید کارت گرافیک از مقداد آی تی برای شما به صرفه تر باشد.

در این برند امکان مقایسه و تحلیل مشخصات فنی کارت های گرافیک فراهم شده است و می توانید تفاوت خرید کارت گرافیک ایسوس را با برندهای دیگر مانند ام اس آی متوجه شوید. یقینا تفاوت در قیمت هم وجود خواهد داشت و حتی از طریق یک سری مقالات هم می توانید خرید بهتری را به صورت آگاهانه داشته باشید. ام اس آی یکی از برندهای برتر در این زمینه است و می توانید برای خرید کارت گرافیک به سراغ آن بروید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DoXcPgdG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
amin :
2 سال پیش
تفاوت بین مدل های گیمینگ ونتوس . و سوپریم چی هستش ؟
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه