یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین گوشی ازنظر سخت افزاری، گوشی است که سخت ترین و پیچیده ترین تسک ها را با بالاترین سرعت اجرا کند. در چنین گوشی هایی شاهد لگ نیستیم و معمولا دارای یک باتری بزرگ و بهینه اند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با بهترین قیمت گوشی با سخت افزار عالی آشنا شویم.

کدام برند گوشی بهترین نسبت سخت افزار به قیمت را ارائه می کند؟

گلکسی S20 FE

قیمت گوشی S20 FE در حدود 10 میلیون تومان است که ازنظر سخت افزاری درخور توجه است. این گوشی توانسته تا گواهی نامه IP68 را دریافت کند، گواهی نامه ای که تنها در کارنامه گوشی های پرچم دار به چشم می خورد. این گواهی نامه در عمل به معنای مقاومت در برابر نفوذ ذرات گردوخاک و آب است. بعلاوه، می توان بدون هیچ مشکلی این گوشی را تا عمق 1.5 متری آب نگاه داشت.

اسپیکر استریو این گوشی، کیفیت و وضوح شنیداری عالی دارد. صدای بلند فوق العاده، صدای خروجی واضح و تمیز در تمامی گستره ها و دارا بودن ماکزیمم و مینیمم صدا در تمامی درجه بندی های ولوم صدا ازجمله ویژگی های اسپیکرهای آن است.

باآنکه این مدل مخصوص هواداران گوشی های سامسونگ ساخته شده ولی متاسفانه از پرطرفدارترین آیتم موردعلاقه کاربران، یعنی جک 3.5 میلی متری هدفون برخوردار نیست. بااین وجود می شود با استفاده از یک مبدل تایپ C، هدفون را به گوشی متصل کرد و یا آنکه به وسیله بلوتوث و یا NFC برای اتصال هدفون به گوشی استفاده کرد.

این گوشی در دو نسخه ارائه شده که یک نسخه آن دارای تراشه Exynos 990 و نسخه دیگر Snapdragon 865 است که هر دو تراشه، جزء قدرتمندترین چیپست های حال حاضر به شمار می روند.

کدام برند گوشی بهترین نسبت سخت افزار به قیمت را ارائه می کند؟

S20 FE دارای صفحه نمایش SuperAMOLED 6.5 اینچی با کیفیت HDR+ و نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 2400*1080 پیکسل است. یکی دیگر از ویژگی های خوب صفحه نمایش این گوشی، زاویه دید آن است، طوری که اگر آن را از کنار نگاه کنید هیچ سایه ای روی صفحه نمایشگر مشاهده نخواهید کرد.

باتری S20 FE، 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که اگر روی رفرش ریت 60 هرتز تنظیم کنید و کار خاصی با آن انجام ندهید، می تواند تا 118 ساعت شارژ را در خود نگاه دارد.

ردمی نوت 10 پرو

گوشی های شیائومی به دلیل قیمت نسبتا ارزان و قابلیت های بسیاری خوبی که در مقایسه با دیگر شرکت ها پیش روی مخاطب قرار می دهند، از جمله گوشی های هوشمندی به حساب می آیند که در طول سال های گذشته توانسته  اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. دلیل این اتفاق هم کاملا مشخص است. همه دوست دارند با کمترین هزینه، بهترین امکانات را داشته باشند و گوشی های شیائومی این امکان را برای گروه زیادی از افراد فراهم کرده اند. خرید گوشی شیائومی در اکثر مواقع یک انتخاب هوشمندانه به حساب می آید؛ مخصوصا در شرایطی که نمی توان برای در اختیار داشتن گوشی های رده بالا پول زیادی هزینه کرد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو، یکی دیگر از گوشی هایی خوش قیمت (حدود 6 میلیون تومان) با سخت افزار عالی است که برای پایین نگاه داشتن قیمتش، جنس بدنه اش را هم رده دیگر میان رده های این برند انتخاب کرده است. ولی بااین حال بدنه این گوشی به قدری مقاوم است که در صورت سقوط از ارتفاع 1.6 متری هیچ آسیبی نمی بینید. بعلاوه این گوشی دارای گواهی نامه IP53 است و در برابر نفوذ گردوخاک و پاشش آب کاملا مقاوم است.

صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچی، AMOLED با حداکثر روشنایی 1200 نیت، تراکم پیکسلی 395 پیکسل است و از نرخ نوسازی تا 120هرتز و فناوری HDR10 پشتیبانی می کند. ویژگی هایی که در این رنج قیمتی کاملا در خور توجه است.

مهم ترین ویژگی این گوشی، چیپست قدرتمند اسنپدارگون G732 آن است که به راحتی می توان هر مدل بازی سنگین با گرافیک بسیار بالا و پیچیده را بدون لگ و به روانی با آن اجرا کرد.

باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو، 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که به لطف فست شارژ می توان آن را تنها در نیم ساعت از صفر تا 50% شارژ کرد.

کدام برند گوشی بهترین نسبت سخت افزار به قیمت را ارائه می کند؟

دیگر گوشی های خوش قیمت با سخت افزار عالی

  • پوکو F3: پوکو زیرمجموعهای از گوشی شیائومی است که قیمت آن کمتر از 400 دلار است و تراشه آن، چیپست قدرتمند اسنپدارگون 870 5G است.
  • REALME7 5G: قیمت گوشی ریلمی 7 نسخه 5G زیر 200 دلار است ولی با توجه به قیمت ناچیزش، عملکرد خارق العاده ای دارد و از تراشه قدرتمند دایمنسیتی 800U در ساختارش استفاده کرده است. این بدان معناست که بدون لگ، می توانید گیم های سنگین را با آن بازی کنید.

بهترین تراشه های گوشی

تراشه هر گوشی، نقش مغز متفکر آن را دارد و تعیین کننده سرعت و قدرت پردازشی آن است. بهترین تراشه ای که تابه حال در گوشی ها به کاررفته، تراشه A15 اپل است.

در ادامه بهترین پردازنده گوشی های اندرویدی به صورت زیر رتبه بندی شده اند:  

  1. اسنپدارگون 888 با تکنولوژی ساخت 5 نانومتری
  2. اگزینوس 2100 با تکنولوژی ساخت 5 نانومتری
  3. اسنپدارگون 865 با تکنولوژی ساخت 7 نانومتری
  4. اسنپدارگون 870 با تکنولوژی ساخت 7 نانومتری
  5. دایمنسیتی 1200 با تکنولوژی ساخت 6 نانومتری

زمانی می تونانیم بگوییم یک گوشی بهترین قیمت را دارد که قیمت گوشی با کانفیگ و سخت افزار آن متناسب باشد. به عنوان مثال ازنظر پردازنده، گوشی ای مناسب است که در عین قیمت مناسب از یکی از تراشه های بالا در ساختارش استفاده کرده باشد. در نظر داشته باشید در میان تمامی اسنپدارگون ها، اسنپدارگون 888 حرف نخست را ازنظر قدرت و سرعت پردازش می زند.

پرسش و پاسخ

بهترین گوشی شیائومی ازنظر سخت افزار کدام است؟

به طورکلی، شیائومی به ساخت گوشی های اقتصادی با سخت افزار عالی معروف است. یکی از محبوب ترین گوشی های این رده، ردمی نوت 10 پرو آن است.

بهترین پردازنده گوشی کدام است؟

بهترین پردازنده در حال حاضر A15 اپل است که در آیفون های سری 13 استفاده شده است. از میان پردازنده های اندرویدی، اسنپدارگون 888 بهترین تراشه ازنظر قدرت و سرعت پردازش است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0WA6ivKh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه