جلسه انجمن صنفی نمایندگی های منتخب ایران خودرو با هدف هم اندیشی در زمینه بهبود فضای کسب و کار نمایندگی های مجاز، ارتقای رضایت مشتریان در حوزه فروش و خدمات پس از فروش و افزایش سهم بازار برگزار شد.
در این جلسه در زمینه بهبود فرآیندهای مربوطه به مشتری مداری، تامین بهینه قطعات، تسهیل فرآیند گارانتی و افزایش شاخص رضایت مشتریان در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، بحث و تبادل نظر شد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این نشست، با اشاره به اهمیت بالای نمایندگی ها در زنجیره ارزش شرکت ایران خودرو، گفت: نمایندگی های مجاز جزء مهم ترین شرکای تجاری در امر خدمت رسانی به مشتریان هستند و به همین منظور در مجموعه جلساتی که به منظور بررسی مشکلات نمایندگی ها با انجمن صنفی و دفاتر منطقه ای برگزار می شود، همواره در خصوص خواسته ها و نیازمندی های آن ها تا حد امکان اقدامات لازم به انجام می رسد.
سیدرضا مفیدی با اشاره به بازنگری صورت گرفته در شاخص های فرآیندی شرکت ایساکو که منتج به ابلاغ اهداف روزآمد برای چهار ماه پایانی سال شد، اظهار امیدواری کرد، اجرای دقیق برنامه ها و حرکت در مسیر بهبود، سبب رشد چشمگیر شاخص های رضایت مشتریان و افزایش سهم بازار شود.
مدیر عامل ایساکو در پایان این نشست گفت: این سلسله جلسات تا رسیدن به تمامی اهداف تبیین شده در راستای ارتقای رضایت مشتریان و سایر ذی نفعان ادامه خواهد یافت.
در این نشست، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو نیز گزارشی از اقدامات در دست انجام برای بهبود وضعیت کسب و کار نمایندگی ها و برنامه ها و اهداف ترسیم شده در این خصوص ارایه کرد.
گفتنی است، این نشست با حضور اعضای انجمن صنفی مناطق، مدیرعامل ایساکو و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.