یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ، بازار سکه امامی امروز پنجشنبه 16 شهریور ماه پس از یک روز تعطیلی به مناسبت اربعین حسینی آغاز به کار خواهد کرد. بررسی ها نشان می دهد که در معاملات پشت خطی روز چهارشنبه، کمتر کسی متقاضی خرید سکه بود و فلز گران بهای داخلی در همان محدوده عصر سه شنبه یعنی محدوده 28 میلیون و 150 هزار تومان به فروش رسید. 

ثبات نسبی قیمت سکه در حالی است که قیمت طلا در بازار جهانی در سراشیبی افتاد و در چند روز اخیر بیش از 20 دلار کاهش را تجربه کرده است.یکی از دلایل افت قیمت طلا، تضعیف شدن شاخص های اقتصادی کشور چین بوده است. از سوی دیگر، بازده اوراق خزانه آمریکا نیز رشد یافت. برآیند این رویدادها سبب شده ارزش اونس طلا کاهش پیدا کند. 

بازار و قیمت طلا و سکه در بلاتکلیفی اخبار سیاسی

بررسی تکنیکالی نمودار طلای آب شده نشان می دهد که محدوده 10 میلیون و 300 هزار تومان مقاومت پیش روی طلای آب شده است. ولی روند نزولی طلای جهانی در شرایطی که دلار هم متوقف شده ، ممکن است منجر به عقب نشینی خریداران شود و احتمال اصلاح قیمت طلا را افزایش دهد. محدوده 10میلیون و 200 هزار تومان اولین حمایت طلاست و پس از آن محدوده 10میلیون و 130هزار تومان تا محدوده 10میلیون و ۱۶۰ هزار تومان پیش روی طلا قرار دارد.

در حال حاضر به نظر می رسد با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، بخشی از تقاضا امروز به بازار سرازیر شود. البته عده ای از سکه بازارن معتقدند از آنجایی که قیمت طلا و دلار روز گذشته رشد معناداری را تجربه نکردند احتمال صعودی شدن قیمت سکه در روز جاری تا حدودی دور از انتظار است.

دسته ای هم باور دارند که بازار در بلاتکلیفی اخبار سیاسی مربوط به آژانس بین المللی انرژی اتمی و جلسه شورای حکام که ۲۰ شهریور برگزار می شود قرار دارد و همین اتفاق باعث شده سکه بازان رغبت زیادی برای خرید سکه امامی نداشته باشند. با این حال اگر قیمت طلا و دلار در بازار امروز جان بگیرد این احتمال هم وجود دارد که به تبع آن قیمت سکه هم به سمت پله های بالاتر گام بردارد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sMoIXozL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه