استفاده از یوتیوب در حوزه تبلیغات و هدف گیری مخاطبان در کشورما بسیار مهجور است که مسدود بودن این وب سایت بزرگ و محبوب اشتراک ویدئو از جمله دلایل اصلی آن است. با این حال و به رغم عدم دسترسی آسان به یوتیوب این وب سایت از ظرفیت های بسیار زیادی برای انجام فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی برخوردار است که در اینفوگرافی پیش رو روش های هدف گیری مخاطبان و تولید محتوا را مورد مطالعه و بررسی قرار خواهیم داد. با توجه به وجود سایت های تقریبا مشابه ایرانی برای یوتیوب، ساختار این مطلب می تواند به کسب و کارها کمک کند.
در ادامه می توانید فایل اینفوگرافیک مربوطه را به طور رایگان دانلود نمایید.