پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

لزوما نباید شما «مارک زاکربرگ» بعدی یا مدیر عامل شرکت اپل باشید تا میلیونر باشید. این تصور که فقط در دوران بازنشستگی می توانیم ثروتمند شویم، چقدر درست است؟ خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید، می توانید پولدار شوید، قبل از اینکه حتی به 30 سالگی برسید. 

تنها کافی ا ست کمی بلندپروازی و پشتکار را با تصمیمات مالی هوشمندانه ترکیب کنید. مسیر ثروت را می توان با استراتژی های خوب مالی هموار کرد. تمرین های ساده اما تاثیرگذار زیر را انجام دهید تا متوجه تغییرات اساسی شوید. 

 راهکار هایی برای موفقیت مالی

1- راه هایی را بیابید که از طریق آن بتوانید درآمد خود را افزایش دهید. در واقع فرصتی پیدا کنید که توانایی افزایش درآمد داشته باشید. افزایش درآمد در حرف ساده تر از عمل است، اما اگر بتوانید راه هایی را پیدا کنید که از منابع مختلف برای خود کسب درآمد کنید، درآمد شما بیشتر خواهد شد. در یک تحقیق پنج ساله از میلیــونــر هـــای خــودســـاختـــه، مشخص شد که بیشتر آنها از سه یا چندین طریق کسب درآمد می کردند. شــــاید تـــرجیـح دهید پس از انجام بــرخـی تحقیقــات و مشاوره با مشاور مالی، در بازار سهام سرمایه گذاری کنید. بازار سهام فرازونشیب زیادی دارد، بنابراین احتمالا مدت زمان زیادی طول می کشد تا موفق شوید. اگر جزو کارآفرینان هستید، کسب و کار خود را در کنار آن شروع و روی پروژه هایی که شما را هیجان زده می کند، فعالیت کنید. اگر محصولی را توزیع می کنید که خود شما هم دوستش دارید، یک فروشگاه آنلاین بزنید یا محصولات خود را از طریق دیگر فروشنده ها بفروشید.

2- روی اهداف جامع تر تمرکز کنید: زمانی که شروع به کسب درآمد اضافی می کنید و پس اندازتان را افزایش می دهید، ممکن است برای خرید اتومبیل لوکس یا داشتن طراح اختصاصی لباس وسوسه شوید. اگرچه این مخارج دلچسبند، اما تمام پس انداز شما را برای آینده از بین می برد. اجازه ندهید تمام تلاش های شما در چند خرید بزرگ ناپدید شود. افراد مصمم و متمرکز تمایل دارند پول بیشتری جمع کنند، بنابراین مطمئن شوید که پول خود را صرف خرید لوازم گزاف و غیر معقول نمی کنید.

3- پس انداز خود را برای سرمایه گذاری در کار خرج کنید: در نظرداشته باشید که پس انداز شما با سرمایه گذاری زیاد می شود. پول تان را در جایی سرمایه گذاری کنید که به راحتی به آن دسترسی نداشته باشید.

سعی کنید مقدار مشخصی از درآمدتان را هر ماه کنار بگذارید، به طوری که فکر دست زدن به آن را نکنید و یاد بگیرید که بدون آن زندگی کنید. اگر در نظر دارید حساب سرمایه گذاری افتتاح کنید، با یک مشاور سرمایه گذاری مشورت کنید. خدمات مشاوره مالی دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا با یک مشاور واقعی در هر زمان و با هر فناوری که شما بخواهید، مشورت کنید.

4- به یادگیری ادامه دهید: مطمئن ترین سرمایه گذاری برای آینده شما، خلق یک طرح، تعیین اهداف، خواندن کتاب، وبلاگ ها و گوش دادن به پادکست های آموزشی است. ذهن خود را با اطلاعات مناسب پر کنید، چون به شما کمک می کند هرچه زودتر و مطمئن تر به اهداف خود برسید. به یادگیری و صحبت کردن با افراد متعدد تمایل نشان دهید. با پیشرفت در تحصیلات و گسترش کار، خود را از بقیه متمایز کنید. نیازی نیست که شما باهوش ترین فرد یک جمع باشید، فقط تلاش کنید آماده ترین آنها باشید. اجازه ندهید اشتباهات، شما را از رسیدن به اهداف تان فلج کنند. برای وقت و انرژی آینده خود سرمایه گذاری کنید و بیاموزید چگونه می توانید آنها را بهبود بخشید. 

5- برای 10 میلیون دلار هدف گذاری کنید نه برای یک میلیون: مردم اغلب باور دارند که ثروتمند شدن خارج از کنترل آنهاست، اما ثروتمندان می دانند که با کار مداوم در راستای اهدافی مشخص، آینده مالی شان دست خودشان است. هنگامی که طرز فکر خود را درباره پول تغییر دهید، مسیر روشن تری را برای دستیابی به عنوان میلیونر می بینید. برای ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن باید پول را اولویت قرار دهید. کسانی که برای موفقیت تلاش می کنند و طرز فکر مثبت دارند احتمال بیشتری برای رسیدن به اهداف خود دارند.

6- با افرادی که الهام بخش شما هستند و اهداف مشابه شما دارند معاشرت کنید: اگر اطراف شما افرادی هستند که شما را از رفتن به سوی رویاهای تان باز می دارند، باید سعی کنید آنها را نادیده بگیرید. ثابت کنید که اشتباه می کنند، اما در مورد آنان فروتن باشید. نتایج کار همیشه با صدایی بلند تر از کلمات صحبت می کنند. حقیقت این است که میلیونر ها اغلب متفاوت تر از بقیه درباره پول فکر می کنند، بنابراین اطراف خود را با افرادی پر کنید که سخت تلاش کنند و چشم اندازی مشابه شما داشته باشند. ما شبیه افراد اطرافمان می شویم، بنابراین از شکاکان و آنهایی که شما را باور ندارند دوری کنید.

منبع : about.com
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GixFEJcg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه